حمل کالا از چین به تهران

10 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه


واردات با هواپیما از چین

با توجه به پیشرفت صنعت جهانی و نیاز روزافزون به تجارت بین المللی، حمل هوایی از چین به عنوان راهی سریع و کارآمد برای انتقال کالا و کالا در سراسر جهان شناخته شده است. در این مقاله جدید از شرکت چینیران به بررسی اهمیت حمل و نقل هوایی از چین در تجارت جهانی، مزایا و چالش های آن و آینده حمل هوایی از چین از این کشور می پردازیم. واردات از چین به ایران یکی از شاخص های مهم تجار در مبادلات تجاری با چین است. به عنوان یک کارآفرین، ممکن است تجربه کرده باشید که در مدت زمان کوتاهی به محصولات یا مواد اولیه نیاز دارید. به روش حمل و نقل محموله و کالا به صورت حمل هوایی از چین از مکانی به مکان دیگر اشاره دارد. این روش حمل و نقل به دلیل سرعت و قابلیت حمل کالا در نقاط دورافتاده دنیا از جایگاه ویژه ای در صنعت تجارت بین الملل برخوردار است. اما بعد از اینکه در مورد هزینه حمل هوایی از چین سوال می کنید، دچار سردرگمی می شوید و شاید هزینه ارسال بسیار بیشتر از حد انتظار شما باشد.

دلایل استفاده از محموله هوایی

دلایل مختلفی برای استفاده از حمل هوایی از چین برای افراد مختلف با توجه به نوع بار آنها وجود دارد، اما در ادامه به برخی از دلایل استفاده از حمل هوایی از چین می پردازیم.

1.اولین و مهمترین دلیل استفاده از حمل هوایی از چین این است که حمل هوایی سریعترین راه برای جابجایی کالا است. اگر برای جابجایی کالا عجله دارید و می خواهید کالایتان در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد، بهترین راه حمل هوایی از چین است. به عنوان مثال، در این زمان برای حمل و نقل، تحویل و حمل هوایی از چین، از زمانی که کالای شما به انبار ما در چین می رسد تا زمان تحویل به شما بین 7 تا 10 روز است.

هزینه حمل هوایی به ازای هر کیلو از چین

هرچه کالای شما سنگین‌تر باشد، هزینه ارسال هر پوند کمتر است. معمولا هزینه حمل هوایی از چین به ایران در اوزان مختلف 45+، 100+، 300+، 500+ و 1000+ کیلوگرم داده می شود. قیمت هر کیلوگرم، مقدار و زمان تحویل در شهرهای مختلف چین متفاوت است، بر خلاف سایر شرکت ها نه تنها با شرکت هواپیمایی ماهان همکاری می کند، به همکاری با چندین شرکت هواپیمایی مانند قطر، کویت و هواپیمایی ماهان می باشد. بنابراین ما می توانیم با توجه به شهر مبدا و تعداد کالاهای شما مناسب ترین قیمت را ارائه دهیم. هر جا که محموله شما در چین باشد،  قیمت یک کیلو بسته به زمان حمل متفاوت است و حدود 4 تا 6 دلار است. قبل از شروع پرداخت کالا، صاحب کالا باید شرایط زیادی را برای شروع فرآیند ترخیص آماده کند وقت و هزینه می برد.

هزینه حمل و نقل هوایی از چین به ایران

قیمت کالا از چین به وزن، فرودگاه مبدا و شرکت هواپیمایی بستگی دارد. در حمل و نقل هوایی قیمت به کیلوگرم داده می شود حداقل سرمایه برای واردات از چین  در این روش بالا است. اما برای کالاهای فله قیمت بر اساس وزن حجمی است. قیمت یک کیلوگرم محموله هوایی از چین با توجه به فرودگاه مبدا متفاوت است، اما ما سعی می کنیم میانگین قیمت فرودگاه های مختلف را در این جدول برای شما اعلام کنیم. اما بهتر است بسته به وزن کالای خود و فرودگاهی که قرار است ارسال شود، قیمت را از ما دریافت کنید. بهترین کالا برای واردات از چین کالاهایی است که سبک و کوچک هستند. قیمت هایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم میانگین قیمت های شنژن، شانگهای، پکن و گوانگژو هستند که به وضوح مشخص شده اند.لازم به ذکر است قیمت حمل هوایی از چین هر کیلو می باشد.

45 کیلو تا 100 کیلو 7 تا 8 دلار

100 کیلو تا 300 کیلو 5.5 تا 7 دلار

300 کیلو تا 500 کیلو 5 تا 6.5 دلار

500 کیلو تا 1000 کیلو 4 تا 5.5 دلار

برای اینکه بفهمید بسته شما بر اساس وزن یا حجم است، به صفحه نرخ حمل و نقل هوایی بین المللی ما مراجعه کنید


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
xoxiy81686