ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود سریال خاتون (تمامی قسمت ها) دانلود رایگان خاتون

2 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

دانلود سریال خاتون، دانلود رایگان سریال خاتون، دانلود سریال خاتون قسمت 1 اول تا 2 دوم، سریال خاتون، دانلود سریال خاتون رایگان، دانلود سریال ایرانی خاتون تمامی قسمت ها، دانلود سریال خاتون تینا پاکروان با بازی مهران مدیری و مهران غفوریان

به نقل از وبسایت رخشاره سریال نمایش خانگی خاتون (Khatoon Series) جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی تاریخی نقل میشود. فیلم ‌نامه سریال خاتون به قلم تینا پاکروان به رشته تحریر درآمده است. از نقش پردازان آن می‌توان به ترکیبی از آرتیست های سینمایی، تلویزیونی از جمله اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، قربان نجفی، مزدک میرعابدینی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نگار جواهریان و … اشاره کرد که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال خاتون و مطالعه حواشی این سریال تاریخی در ادامه همراه امیگو باشید.

بازیگران سریال نمایش خانگی خاتون

اسامی بازیگران “سریال ایرانی خاتون” به همراه نقش آنها
بازیگرانی که هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را داشتند و بعضاً هم در این شبکه آثارشان جزو پرمخاطب‌ها بوده است.

 دانلود سریال خاتون + (تاریخ پخش، بازیگران، خلاصه داستان) - رخشارهاحتمال حضور طناز طباطبایی و نوید محمد زاده وجود دارد.

داستان سریال خاتون تینا پاکروان

سریال “خاتون” جدیدترین ساخته ی تینا پاکروان، این روز ها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر است. قربان نجفی در جدیدترین گفت‌وگو خود، پیرامون آخرین فعالیت های خود در سریال خاتون گفت: “به تازگی قرارداد بازی در سریال جدید «تینا پاکروان» به نام خاتون را به امضا رسانده‌ام و قرار است از اواخر مرداد ماه جلوی دوربین این کارگردان قرار بگیرم.”

مهران مدیری، نگار جواهریان و مزدک میرعابدینی در «خاتون» تینا پاکروان

سریال نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان، این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد. از مهران مدیری و نگار جواهریان به عنوان بازیگران احتمالی این سریال یاد می‌شود.

 تینا پاکروان در جدیدترین فعالیت هنری خود، پروانه ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «خاتون» را دریافت کرده است. نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر هم بر عهده تینا پاکروان است و مهران مدیری، مزدک میرعابدینی و نگار جواهریان از جمله بازیگران این پروژه هستند.

برای دانلود سریال خاتون به همراه نقد و بررسی؛ به کارگردانی تینا پاکروان با (کیفیت بلوری و فول اچ دی) به سایت رخشاره مراجعه کنید: https://rokhshareh.com/khatoon-series/

لینک کوتاه: tny.im clck.ru is.gd tinyurl.com g6g.irbit.ly 

0
کــارمـا :
52
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
asheghaneh