ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

نمایش وضعیت آنلاین بودن افراد در اینستاگرام

1397/4/30 12:18

در بروزرسانی های اخیر اینستاگرام شما میتوانید وضعیت آنلاین بودن کسانی که شما را دنبال کرده اند و یا قبلا با آنها در دایرکت چت کرده اید را مشاهده کنید.

با ورود به دایرکت اینستاگرام خود ، دوستانی که در برنامه اینستاگرام آنلاین هستند را با نقطه سبز رنگ در کنار تصویر پروفایل آنها نمایش میدهد.

وضعیت آنلاین بودن و نبودن در اینستاگرام

با مشاهده آنلاین بودن دوستانتان میتوانید به طور آنی مطالب و پست های اینستاگرام را با آنها به اشتراک بگذارید و یا با مشاهده آنلاین بودن میتوانید بیدرنگ به آن شخص پیام بدهید.


غیر فعال کردن وضعیت آنلاین بودن؟

شاید دوست نداشته باشید دیگران بتواند وضعیت آنلاین بودن شما را مشاهده کنند. جای نگرانی نیست شما میتوانید به راحتی با غیر فعال کردن گزینه مخصوص به آن وضعیت آنلاین بودن خود را برای دیگران مخفی کنید.

برای این کار به قسمت Setting رفته و گزینه Activity Status را انتخاب کنید.در صفحه ظاهر شده گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن وضعیت آنلاین ایسنتاگرام Show Activity Status

دقت کنید با غیرفعال کردن گزینه Show Activity Status از آن پس شما هم نمیتوانید وضعیت آنلاین بودن دیگران را مشاهده کنید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin