دسترسی تجریش به محله های اطراف

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

امروز قراره باهم بریم سمت تجریش و به محله های اطراف اون سر بزنیم؛ مترو تجریش به جهت موقعیتی که داره، امکان دسترسی به محله های دیگرو هم فراهم کرده و خیلی از محله های اطراف بااستفاده از مترو تجریش تردد دارن، محله هایی مثل قیطریه، الهیه، زعفرانیه، جردن، قهک و نیاوران که از محله تجریش خیلی راحت میشه به اونا دسترسی داشت.

دسترسی های تجریش

دسترسی از تجریش به قیطریه

دسترسی از تجریش به قیطریه خیلی راحته، ازونجایی که قیطریه خودش ایستگاه مترو داره خیلی راحت میتونید خط 1مترو به سمت کهریزک سوار شید و یه ایستگاه بعد یعنی ایستگاه قیطریه پیاده شید.

دسترسی تجریش به الهیه

اگه براتون سواله که از تجریش چجوری برم الهیه؟ باید بگیم که باتوجه به اینکه الهیه خودش ایستگاه مترو نداره و نزدیک ترین ایستگاه مترو به اون، ایستگاه مترو شهید صدر، شما یکم پیاده روی لازم دارید و یا میتونید تاکسی بگیرید. ایستگاه مترو شهید صدر درست دوتا ایستگاه قبل ایستگاه مترو قیطریه میشه، از میدان تجریش باید به سمت مترو کهریزک حرکت کنید و دو تا ایستگاه بعد پیاده شید.

دسترسی تجریش به زعفرانیه

زعفرانیه یکی دیگه از محله های اطراف تجربش که از سمت تجریش به زعفرانیه دسترسی خیلی راحت خواهید داشت. زعفرانیه ایستگاه مترو نداره و نزدیک ترین ایستگاه مترو به اون همون ایستگاه مترو تجریش میشه، میتونید از تاکسی های پایانه تجریش استفاده کنید و از تجریش به زعفرانیه برید البته اگه با ماشین شخصی میخوایید برید میتونید از خیابان شریعتی و خیابان باهنر تجریش هم به زعفرانیه تهران برسید.

دسترسی تجریش به جردن

جردن به تنهایی ایستگاه مترو یا بی ارتی نداره اما میتونید از طریق نزدیک ترین ایستگاه مترو یعنی ایستگاه مترو میرداماد به سمت جردن حرکت کنید. از تجریش تا مترو میرداماد فقط 5 تا ایستگاه فاصله هست، خط یک مترو به سمت کهریزک و سوار شید و ایستگاه میرداماد پیاده شید؛ بقیه مسیر و میتونید با تاکسی یا اسنپ تا جردن طی کنید.

ایستگاه مترو تجریش

دسترسی از تجریش به قلهک

خوشبختانه قلهک خودش ایستگاه مترو داره و بدون هیچ پیاده روی و تاکسی سوار شدن میتونید به این محله برسید، قلهک توی همون خط یک مترو ایستگاه داره و میتونید از تجریش به راحتی به سمت قلهک حرکت کنید و خط یک مترو به سمت کهریزک و سوار شید، سه تا ایستگاه بعد درست در ایستگاه مترو قلهک پیاده شید.

دسترسی به دزاشیب

دزاشیب هم مثل خیلی محله های دیگه دسترسی با مترو نداره اما میتونید از ایستگاه مترو تجریش به سمت محله دزاشیب با تاکسی طی کنید؛ از تجریش به سمت دزاشیب تاکسی های اختصاصی قرارگرفته که دسترسی به این محله رو راحت کرده.

دسترسی به نیاوران

کاخ نیاوران یکی از تاریخی ترین و خفن ترین کاخ های تهرانه که باید حتما از نزدیک به دیدن این کاخ محشر برید و این فرصت اصلا از دست ندید. دسترسی از تجریش به نیاوران خیلی راحت تر از چیزیه که فکرشو میکنید؛ تو میدون تجریش تاکسی های نیاوران و سوار شید و در کوتاه ترین زمان به نیاوران برسید.

تجریش خودش کلی مکان های تفریحی و تاریخی داره که نباید از اونا غافل شید.

0
کــارمـا :
60
املاک آکس هوم فعال در منطقه 1 و 3 تهران
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
amlakeaxhome