ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دمنوش لاغری اریانا بیز

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

در این بخش از ورزش و تناسب اندام تاپ ناز دستورالعملی وجود دارد که برای شما جذاب است، دمنوش لاغری اریانا بیز چون مزه جدیدی دارد و در کاهش وزن تاثیر قابل توجهی. برای کوچک کردن شکم بدون ورزش نوشیدن آب را زیاد کنید تا آبی که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانی خارج شود و نفخ شکم تان از بین برود آب را همراه لیمو بنوشید . دم کرده جعفری یک نوشیدنی عالی برای از بین بردن سنگ کلیه است. بوی بد دهان را از بین ببرد. علاوه بر بوی خوش، میکروبکشی قوی است و عمل آن شباهت زیادی به پنیسیلین دارد. دمنوش زیره به همراه چند گیاه دیگر می تواند علاوه بر سم زدایی بدن، به کاهش وزن فوری نیز کمک کند. زنجبیلی که به چای سبز برای تهیهی این دمنوش اضافه میشود به بهبود فرایند هضم کمک میکند و به چای سبزتان بدون اینکه بخواهید شکر یا چیز دیگری اضافه کنید طعم و عطر خاصی میبخشد. دمنوش جعفری و گیاه جعفری برای سلامتی ما فواید خیلی زیادی دارد. در ادامه در مورد فواید و خواص بی نظیر مصرف دمنوش زیره برای لاغری شکم و پهلو بیشتر توضیح میدم. برای بهدست آوردن فواید دمنوش جعفری قرار نیست ۱۰ فنجان از آن را در طول روز بنوشید.

اگر از گیاهان تازه استفاده می کنید، حدود یک لیتر آب جوش را به یک شاخه بزرگ جعفری، یک برگ تمشک خردشده، یک برگ قاصدک خردشده، ۱۰ ساقه ی گیلاس و ½ قاشق چای خوری برگ کرفس، علف مرغ، ابریشم ذرت و دانه ی رازیانه اضافه کنید. این گیاه باید به صورت خرد شده باشد و دمنوش باید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم بکشد. برای اینکه این دمنوش موجب کاهش وزن شما شود باید استاندارد مصرف آن را به طور دقیق انجام دهید . دمنوش جعفری شریان های قلب را باز می کند، برای بیماری های قلبی ودیابت بسیار مفید است. زیرا ترکیبات مفید و تاثیرگذار این چای از تجمع بیش از اندازه چربی ها در بدن جلوگیری می کند و سلول های چربی اضافه در بدن را تجزیه و تحلیل می کند. دم کرده جعفری از تخریب سلولی ناشی از رادیکالهای آزاد اکسیژن جلوگیری میکند و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. دردهای مفصلی از جمله درهای بسیار آزاردهنده ای است که برای درمان آن داروها و پمادهای بسیاری تهیه شده است، جعفری را هم می توان از جمله درمان های طبیعی این دردها نام برد، برای این کار می توان از ترکیب دم کرده جعفری و روغن زیتون مرهمی تهیه کرده و روی قسمت دردآور قرار داد.

با این تعریف میتوان دمنوش را نوعی نوشیدنی توصیف کرد که ممکن است از هر قسمتی از گیاه مثل پوست، میوه، دانه، ساقه، ریشه و گل تهیه شود. پنیر ریکوتا نوعی پنیر ایتالیایی است که در تهیه بسیاری از غذاها و دسرها استفاده میشود. یکی از خواص سبزی جعفری، چربی سوزی آن است که منجر به کاهش وزن می شود و می توانید با جوشانده جعفری و چای آن به تناسب اندام برسید. رسیدن به تناسب اندام یعنی علاوه بر داشتن وزنی مناسب، سایز مناسب و البته نسبت عضله به چربی مناسب داشت. خوردن میوه به هر میزان که دوست داریم یعنی خربزه و انگور که قند زیادی داره رو هم میشه به میزان زیاد خورد. نوع دیگر از دستور چای جعفری این است که از جعفری خشک شده استفاده کنید.به این ترتیب 2 قاشق سوپ خوری جعفری خشک را داخل آب جوش بریزید. 5 قاشق سوپ خوری جعفری تازه خرد شده را به یک لیتر آب اضافه کنید تا بجوشد. خیلی ساده باید آب داغ را روی دو قاشق برگ یا ریشهی تازهی جعفری بریزید. کاهش وزن به این معنی است که شما باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و کالری کمتری نسبت به روزانه مصرف کنید. 

این مورد بسیار مهم است در صورتی که از بیماریهای مختلف مانند دیابت رنج میبرید زیرا با استفاده از این دمنوش جریان خون مناسب حفظ خواهد شد. موها نیز میتوانند از این دم کرده جعفری سود ببرند، زیرا ویتامینهای ذکر شده در بالای مطلب، باعث میشوند که ریشهی موها سالمتر و قویتر شوند. قهوه و لاغری در کاهش وزن رژیم غذایی لاغری سریع رابطه مستقیمی دارند و از علل اصلی آن می توان به چربی سوزی اشاره کرد زیرا سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد. چای سفید از آنجا که مانع جذب چربی در بدن می شود، کمی متفاوت از چای سیاه و سبز است و در عین حال توانایی بدن در چربی سوزی را بهبود می بخشد. البته اکثر ورزش ها در کاهش چربی های بدن مفیدند اما بعضی از ورزش ها بطور اختصاصی می توانند باعث کاهش چربی های شکم شوند. رادیکال های آزاد سبب بروز بیماری های قلبی عروقی می شوند و جعفری با داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش آسیب این رادیکال ها وکاهش احتمال بروز سکته مغزی می شود. سایر مزایا :رژیم غذایی لاغری سریع مطالعات متعددی نشان می دهند که رژیم های کم کربوهیدرات مثل رژیم آتکینز می توانند بسیاری از عوامل خطر بیماری ها را کاهش دهند، از جمله تری کاهش گلیسیرید خون، کلسترول، قند خون، انسولین و فشار در مقایسه با سایر رژیم های کاهش وزن، رژیم های کم کربوهیدرات همچنین باعث بهبود قند خون ، کلسترول HDL “خوب” ، تری گلیسیرید و سایر نشانگرهای سلامتی می شوند

0
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01184836962