ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دمنوش لاغری خانگی

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

برای پیشگیری از بروز این عادت نامناسب یا درمان آن، دمنوش لاغری خانگی می توان از چای سبز استفاده کرد. افرادی که عادت به نوشیدن چای سبز دارند با کمک این نوشیدنی گیاهی به افزایش سوخت و ساز بدنشان کمک می کنند. سوخت و ساز بالا و مصرف کمتر کالری به تدریج و بدون بروز عوارض جانبی سبب کاهش وزن می شود. اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید. چای ترش در جامائیکا هم به عنوان چای داغ و هم به عنوان نوشیدنی سرد فروخته میشود و همچنین اگر می خواهید بدانید که برای چربی سوزی و لاغری چای ترش را چه زمان و چگونه باید مصرف کرد؟ بعد از انجام مراحل بالا باقی مانده دمنوش را اضافه کرده و مقداری آب به نوشیدنی خود اضافه کنید و هم بزنید، با اینکار شما یک نوشیدنی فوق العاده و خنک آماده کرده اید که می توانید از نوش جان کردن آن در هوای گرم تابستان لذت ببرید. بی شک امروزه شما نیز شاهد آگهی دمنوش لاغری سحر در بسیاری از شبکه های تلویزیونی بوده اید که هر کدام از این فیلم تبلیغ دمنوش لاغری سحر در تلویزیون سعی بر آن دارند تا فواید و مزایای استفاد از این محصول را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

یکی دیگر از انواع دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک را می توان نمونه تی بگی آن دانست که این محصول همانطور که از نام آن پیداست در داخل تی بگ ها بسته بندی شده و نحوه دم کردن این محصول بسیار ساده تر خواهد بود و می توانید با قرار دادن تی بگ دمنوش در داخل یک لیوان آب جوش آن را میل کنید. این گیاه انواع مختلفی دارد که نوع آمریکایی و آسیایی آن مرسوم تر است. استفاده از انواع چای ها برای لاغری یکی از روش های رایج لاغری می باشد. پیشنهاد می شود به جای استفاده از روش هایی که باعث آسیب به بدن شما می شود از دمنوش لاغری کرفس استفاده کنید و تأثیرات قابل ملاحظه آن را از دست ندهید. در حقیقت چای سبز به دلیل داشتن ماده ای به نام «پلی فنول» می تواند به افزایش حرارت درونی بدن کمک کرده و به این ترتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی را افزایش دهد و تاثیر قابل ملاحظه ای بر روند چاقی افراد داشته باشد. 

همینطور در این میوه میزان کلسترول ، چربی اشباع و سدیم موجود بسیار ناچیز است. نوع وحشی کرفس در کنار آبهایی که راکد هستند می روید و نوع پرورشی کرفس همان گونه ای است که ما این روزها در بازار میوه و تره بار خریداری می کنیم. چای سبز تیما پروانه تولید و بهداشتی دارد که خیال مشتری را از سالم بودن آن راحت خواهد کرد .فروشگاه ۵۰۴۰ تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خریداران انجام می دهد که گارانتی مجموعه گواهی بر این ادعا است . با خرید چای سبز کرفس تیما به تناسب اندام دست پیدا می کنید و از چربی های شکم و پهلوی خود نیز راحت خواهید شد. طرز تهیه دمنوش چای سبز نیز بسیار ساده و راحت است و شما می توانید به راحتی اقدام به تهیه این دمنوش خوشمزه کنید. برای افزایش اثرگذاری این دمنوش می توانید کرفس را با چای سبز ترکیب کنید تا خاصیت چربی سوزی آن بیشتر شود. در یک پژوهش کوچک دیگر، به مردان به مدت سه روز آب و چای داده و میزان متابولیسم آنها را اندازهگیری کردند. اگر می خواهید بدانید که این فرایند چگونه رخ می دهد، باید بگوییم که این میزان کرفس جهت هضم در بدن، به طور تقریبی به۴۰ کالری انرژی نیامند است.

در مورد ارتباط چای کرفس و لاغری باید به این نکته اشاره کرد که بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذایی هرچند کرفس به نسبت هویج که کم کالری است، کم کالری تر است، ولی مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن که به طور نسبی داری ۲۰ کالری انرژی است که تنها می تواند ۲۰ کالری از انرژی دریافتی ما را بسوزاند. Catechins موجود در چای سبز این رادیکال های آزاد را خنثی می کند و از شکل گیری کارسینوژن هایی مانند نیتروسامین ها جلوگیری می کند و خطر سرطان برای افرادی که به طور مرتب چای سبز مصرف می کنند را کاهش می دهد. این محصول بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی، بدن تان را به سمت تناسب اندام سوق می دهد و به شکلی کاملا طبیعی چربی های مازاد بدن تان را از بین می برد. با مصرف این چای، ترکیبات گیاهی و دارویی آن موجب می شوند متابولیسم بدن تان تحریک شود و با افزایش سوخت و ساز روبه رو شوید ، این گونه چربی های اضافه بدن تان از بین خواهد رفت و بدنی متناسب خواهید داشت . همچنین، دارچین با بهبود متابولیسم (سوخت و ساز) گلوکز، به تنظیم قند خون کمک میکند.

0
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01184836962