ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دیجی فالوور تک تازی بی رقیب در ارائه لایک های اینستاگرام

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

 

برنامه محبوب اینستاگرام که امروزه طرفداران زیادی دارد، برنامه ای بسیار کاربردی می باشد. فعالیت کردن در اینستاگرام به گونه ای است که تمام پیج داران، سعی می کنند با بالا بردن لایک و فالوور، پیج خود را قوی و معتبر کنند، زیرا طبق الگوریتم اینستاگرام، این موضوعات اهمیت بسیاری دارد و پیج هایی که فالوور های زیادی دارند و تعداد لایک پست های آن ها نسبتا زیاد است، جزو پیج های معتبر و مشهور این برنامه اجتماعی می باشند.

 از آنجایی که این موضوع اهمیت زیادی دارد، پیج ها و سایت های زیادی هم به وجود آمدند تا با فروش انواع فالوور و لایک، پیج را یک شبه مشهور کنند. البته دسته ای از افراد هم وجود دارند که عقیده دارند خرید لایک واقعی یا خرید فالوور، سبب می شود تا پبج علاوه بر بازدید، مخاطبان زیادتری را هم جذب کند. در این خصوص بگوییم که این فرضیه درست است و حتی تنها با خرید لایک، می توان فالوورهم جذب کرد که در ادامه مقاله به آن اشاره می کنیم.

چرا لایک اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟ 

اگر تا کنون حتی یک بار هم قصد استقاده کردن از اینستاگرام را داشته باشبد قطعا متوجه شده اید که این برنامه از قوانین و الگوریتم مخصوصی پیروی می کند. به عنوان مثال هرچه تعداد لایک ها و کامنت های یک پست زیاد باشد، طبق قوانین این پست در اکپسلور مشهور نمایان داده شود و همین سبب می شود تا افراد زیادتری از پست ها و پیج بازدید کنند.

 البته تعداد لایک ها دلایلی زیاد دیگری هم دارد که یکی از آن ها جلب اعتماد افراد می باشد. توجه داشته باشید که تعداد لایک ها دیجید رابطه مستقیمی با فالوورها و حتی کامنت ها داشته باشد؛ زیرا حتی با کوچک ترین تفاوتی، افرادی که از پیج بازدید می کنند، آن را فیک و تقلبی می نامند‌. منظور از این مطلب این است که خیلی از افراد سعی می کنند با خرید پیج اینستاگرام، در مدت زمان کوتاهی صاحب پیجی قدرتمندی در اینستاگرام شوند.

 خب اگر این پیج تقلبی باشد و فالوورها و لایک‌های آن هم با هم  خوانی نداشته باشند، قطعا هزینه صرف شده، به ضرر فرد تمام می شود و از داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام هم محروم می شود. چه قصد داشته باشید که پیجی را خریداری کنید و چه خودتان یک پیج تازه تاسیس را راه اندازی کنید، سعی کنید؛ دیجید فالوور و لایک های پست را در یک توازن هدایت کنید تا هم افراد بیشتری به پیج جذب شوند و هم اگر قصد شروع کاری را دارید، بتوانید با جلب اعتماد کار اینترنتی خود را آغاز کنید.

 منظور از توازن بین فالوورها و لایک ها این است که به عنوان مثال اگر تعداد فالوورهای شما بالای هزار می باشد، لایک ها هم نهایتا صد الی دویست عدد دیجید از تعداد فالوورها کم باشند. نه این که هر پست یک یا دو لایک بخورد. این گونه تمام افرادی که به پیج شما سر می زنند، با مشاهده کردن تعداد لایک ها به این نتیجه می‌ رسند که فالوورها تقلبی و خریداری شده هستند.

شاید با خرید ربات اینستاگرام بتوانید به این توازن دست بیابید، اما نحوه فعالیت کردن در اینستاگرام هم مهم است و حتی اگر بهترین پیج را هم خریداری کنید، اگر نحوه نگه داری از آن را درست بلد نباشید، پبج قطعا ضعیف می شود و در نهایت فالوورها و لایک ها به مرور زمان کمتر می شوند.

بالا بودن لایک اینستاگرام چه مزایایی دارد؟ 

تعداد بالا بودن لایک اینستاگرام، همان که گفتیم مزایای زیادی دارد که اکثر افراد سعی می کنند با روش های متفاوتی آن را افزایش دهند. در کل بالا بودن تعداد لایک، نشان دهنده خوب بودن پیج است و هرچه پست هایی که به اشتراک گذاشته می شوند، بیشتر با سلیقه عموم هم خوانی داشه باشد، قطعا تعداد لایک ها هم زیاد می شود.

حال جدا از این مبحث ها، تا کنون با خود فکر کرده اید که بالا بودن تعداد لایک علاوه بر این که باعث مشهور شدن پیج می شود، چه نکات مثبت دیگری دارد؟ بالا بودن تعداد لایک در مرحله اول، همان طور که اشاره کمی هم به آن کردیم، سبب می شود تا پیج در اکسپلور نشان داده شود که این موضوع برای پیج داران خبر خوب و مهمی است؛ زیرا حتی برخی از افراد با خرید ربات اینستاگرام، سعی می کنند پیج‌ خود را وارد اکسپلور کنند.

زمانی که پیج در اکسپلور اینستاگرام نشان داده شود، هم تعداد کامنت ها، هم لایک ها طبق رندوم افرایش می یابد و حتی در برخی از مواقع سبب جذب فالوور هم می شود. نکته مثبت دیگری هم که در خصوص بالا بودن تعداد لایک ها وجود دارد، افزایش جذب راحت و سریع مردم می باشد. البته این موضوع برای افرادی که قصد راه اندازی کار اینترنتی از این طریق را دارند صدق می کند.

 هرچه تعداد لایک ها زیادتر باشد، افراد هم با تصور رضایت مشتری، به پیج اعتماد می کنند و در نهایت فروش هم افرایش می یابد. این نکته را هم فراموش نکنید که با خرید بازدید اینستاگرام، می توانید لایک های خود را به صورت واقعی افزایش دهید؛ البته در صورتی که بازدید واقعی باشد و از اکانت های فیک و تقلبی در آن استفاده نشود. همچنین افزایش لایک اینستاگرام، به مرور سبب می شود تا اپلیکیشن اینستاگرام هم، برای دریافت تیک آبی به شما پیشنهاد دهد یا حتی از تعداد لایک ها برای انواع تبلیغات استفاده کنید.

 روش تبلیغ کردن، یکی از ساده ترین راه های کسب در آمد از طریق فضای مجازی است که برای شروع این کار، شما نیازمند لایک های زیاد، ویو و فالوور هستید. با هر تبلیغ که به صورت پست گذاشته می شود می توانید هزینه نسبتا خوبی را دریافت کنید. در ادامه به شما یاد می دهیم چگونه یا دیجی فالوور برای خرید لایک اقدام کنید و پیج خود را معتبر سازید.‌

چگونه می توان از سایت دیجی فالوور برای خرید لایک اقدام کرد؟ 

سایت ها و پیج های بسیار زیادی وجود دارند که با ارائه دادن انواع خدمات توانسته اند در فضای مجازی و مردم مشهور شوند. در این بین که سایت های بسیاری به وجود آمده اند، دیجید بتوان یک سایت معتبر و قانونی را یافت که با ارائه دادن لایک های واقعی، سبب شود پیج، در طول یک شب یا یک روز، راه زیاد را طی کند.

سایت دیجی فالوور یکی از این سایت های معتبر ایرانی است که می توانید در آن هم برای خرید ویو اینستاگرام و هم لایک اقدام کنید. این سایت که سال های زیادی در خصوص فروش انواع خدمات مجازی تجربه دارد، بی شک به یکی از بهترین سایت های مربوطه تبدیل شده که هم از نظر قیمت و هم کیفیت، به نفع مشتریان خود کار می کند. شما برای خرید لایک از سایت می توانید وارد آن شوید، و پس از یافتن گزینه مورد نظر بر روی آن کلیک کنید.

 اگر به مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید پیج، لایک، فالوور و.. نیاز دارید، کافی است که با ادمین های سایت، نظر خود را شرح دهید و منتطر بمانید تا آن ها شما را به صورت آنلاین یا تلفنی راهنمایی کنند. برای خرید کردن از دیجی فالوور، می توانید برای همیشه از پیج خود مطمئن شوید و برای ارتقای بیشتر آن تلاش کنید.‌

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r