ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

راهنمای کامل بازدیدهای اینستاگرام

2 سال پیش - خواندن 8 دقیقه


همانطور که در صفحه لایک های اینستاگرام ما مشاهده کرده اید ، عصر دیجیتال اینستاگرام را توانسته است تا به یکی از جذاب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی موجود تبدیل شود. همچنین خواهید دید که یک الگوریتم کاملاً ساده و در عین حال دشوار برای دستکاری وجود دارد که برای جلب توجه شما به مطالب مختلف به موارد مختلفی نیاز دارد. یکی از این عناصر مهم دیدگاه هایی است که از طریق ارگانیک بدست می آورید. در حالی که این مقاله عمدتا در مورد چگونگی به دست آوردن بازدیدهای اینستاگرام در مورد محتوای شما از طریق آن راه های طبیعی است ، اما ما یک ترفند داریم که ممکن است به شما کمک کند. چرا ممکن است به یک ترفند برای کمک به شما نیاز داشته باشید؟ خوب ، این ساده است ، و شما در بررسی نکات ما جزئیات بیشتری از آن را خواهید فهمید. اگر تا پایان مقاله بخوانید ، ما راز خود را به شما اطلاع خواهیم داد.

نمایش های اینستاگرام - مروری کوتاه

در حالی که در قسمت "نمای کلی" در اکثر صفحات کمی عمق پیدا کرده ایم ، اما واقعاً حرفهای زیادی برای گفتن در این مورد وجود ندارد. واقعیت این است؛ هرچه بازدید بیشتری داشته باشید ، بازدید بیشتری خواهید داشت. دلیلش این است که ، در نقل قول کوین سیستروم در مورد الگوریتم ، او می گوید که آنها برای 30٪ از کاربران باید 30٪ بهترین مطالب ممکن را ببینند. تنها راههایی که می توانند انجام دهند ، اندازه گیری تعاملات مانند لایک و بازدید است.

نمای Insta چگونه کار می کند

ساده ، هرچه تعداد بازدید بیشتری داشته باشید ، الگوریتم بیشتر فکر می کند که محتوای شما ارزش دیدن دارد ، بنابراین آن را به افراد بیشتری نشان می دهد.

بازی سیستم

روش های مختلفی وجود دارد که بازاریاب ها سعی می کنند تعداد مشاهده خود را بر روی پست های خود افزایش دهند. با این حال ، در قسمت اول این صفحه ، ما خواهیم دید که چگونه می توانید بازدیدها را افزایش دهید. اکثر راه ها مشابه روش های کسب پسندیدن بیشتر است. اما این به این دلیل است که آنها دست به دست هم می دهند. هر چقدر بیشتر بازدید کنید - بیشتر دوست دارید. هرچه لایک بیشتر باشد ، بازدید بیشتر است. و چرخه ادامه دارد.

چگونه می توان تعداد بازدیدهای بیشتر اینستاگرام را بدست آورد

مشکل اصلی در اندازه گیری تعداد بازدیدهای شما این است که اینستاگرام به شما نشان نمی دهد که تعداد بازدیدهای یک پست شخصی تا چه اندازه است ، مگر اینکه تبلیغ باشد. بنابراین ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید بازدیدهای خود را افزایش دهید:

از بیوگرافی خود استفاده کنید

یکی از اولین چیزهایی که هنگام بازدید از صفحه اینستاگرام مشاهده می کنید ، بیوگرافی است. این بدان معنی است که شما باید تا آنجا که می توانید تلاش کنید تا یک تأثیر واقعی ایجاد کنید. ایجاد صحیح bio به شما اطمینان می دهد که علاقه افرادی را که هنوز ارتباط زیادی با محتوای شما نداشته اند جلب کنید.

اعتبارنامه ها شمارش می شود

به مردم نشان دهید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید این امر از طریق نشان دادن گواهینامه هایی است که در این زمینه دارید یا اثبات روش های مختلف مانند درک محصول یا موضوعی که تبلیغ می کنید به روشی که مربوط به سایر بینندگان است. هرچه بیشتر بتوانید درک واقعی نشان دهید ، اعتماد بیشتری کسب خواهید کرد و در نتیجه دیدگاه بیشتری خواهید داشت.

قابل تماس باشید

به همان روشی که مدارک معتبر دارید ، باید سعی کنید تا برای مخاطبان خود قابل استفاده باشید. استفاده صحیح از شکلک ها راهی کم ارزش برای نشان دادن دانش شماست. به جای اینکه بگویید اگر اتفاقی بیفتد ناراحت می شوید ، می توانید از شکلک استفاده کنید. در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند که غیرحرفه ای به نظر می رسند ، واقعیت این است که آنها بسیار بیشتر از کلمات فقط برای کل مردم قابل ارتباط هستند. علاوه بر این ، آنها متن را خرد می کنند تا هضم آن راحت تر شود.

هنگامی که فالوورها آنلاین هستند ، ارسال کنید

این ایده روشی ساده ، واضح و در عین حال بدون استفاده است. بسیاری از تولیدکنندگان محتوا فقط به جدول زمانی خودشان فکر می کنند و نه به مخاطبانشان. ارسال محتوا هنگامی که هیچ کس آنلاین نباشد ، فقط هنگامی که کاربران وارد سیستم می شوند به انتهای آن می ریزند. پست های جدید همیشه بالاتر از مطالب قدیمی ظاهر می شوند ، که باعث کاهش چشمگیر تعداد بازدید شما می شود.

همچنین می توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام خود از سایت ناب فالوور استفاده کنید.

پیدا کردن چه چیزی مفید است

با استفاده از صفحه بینش خود می توانید بفهمید کدام یک از پست های شما بیشترین بازدید و تعامل را دارد. بنابراین ، می توانید با استفاده از این اطلاعات بفهمید کدام نوع محتوا بیشترین بازدید را دارد. وقتی می دانید نوع محتوا بهترین نتیجه را دارد ، می توانید از همان محتوا بیشتر استفاده کنید.

از Stories استفاده کنید

داستان ها به فید پیروان شما وصل می شوند. استفاده از آن داستان ها به شما کمک می کند تا از دنبال کنندگان خود بازدید بیشتری داشته باشید. آنها همچنین روش های بسیار خوبی برای به دست آوردن تعاملات بیشتر هستند زیرا می توانید نظرسنجی ، هشتگ ، برچسب و موارد دیگر را شامل شوید.

فیلم های زنده

اگر از زمان آنلاین بودن کاربران خود مطلع هستید ، می توانید برای جلب بازدیدهای بیشتر ، فیلم های زنده قرار دهید. مردم دوست دارند ویدئوهای زنده را بیشتر ببینند ، زیرا احساس بیشتری در مورد خالق محتوا پیدا می کنند. با این حال ، این روش فقط در صورتی کار می کند که در زمان مناسب فیلم بسازید. اگر برای مخاطبان هدف خود در آن سوی دنیا باشید ، بسیار دشوار خواهد بود.

هشتگ ها

مطمئناً ، یکی از محبوب ترین روش های جلب نظر ، استفاده از هشتگ های مرتبط با محتوای خود است. با این حال ، همانطور که در صفحه لایک های اینستاگرام ما مشاهده کرده اید ، بدون بازدید و لایک کافی نمی توان به بالای صفحه هشتگ رسید.

از برچسب ها بخواهید

درخواست برچسب مطمئناً به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری داشته باشید. اگر شما 100 بازدید از یک پست دارید ، و همه آنها یک نفر را برچسب گذاری می کنند ، اگر آنها به نظر برسند در 200 هستید. اگر آنها همچنین افراد را برچسب گذاری کنند ، شما 300 خواهید داشت ، و این همچنان ادامه دارد.

مشکل نمایش اینستاگرام

همانند همه موارد موجود در شبکه های اجتماعی ، متأسفانه این جذابیت وجود دارد. این صید است هرچه تعداد بازدید بیشتری داشته باشید ، الگوریتم مورد علاقه شما بیشتر خواهد بود. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ خوب ، بله ، و نه بله ، زیرا همه ما بازدید بیشتری می خواهیم. خیر ، زیرا برای بدست آوردن امتیازات بیشتر باید دیدگاه داشته باشید. وقتی صفحه اینستاگرام جدیدی داشته باشید ، بعید است که تعداد بازدیدهای زیادی داشته باشید. یا اگر مدتی غیرفعال بوده اید ، در حال جنگ نبردی هستید. علاوه بر این ، یک حساب جدید کمتر به نظر می رسد تا بتواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتری کسب کنید. چه کاری می توانی انجام بدهی؟ من می خواهم شرط ببندم که شما اکثر موارد ، اگر نه همه ، موارد قبلی را قبلاً امتحان کرده اید. اگر حتی بعد از امتحان کردن این موارد در تلاش هستید ، ممکن است گیر کرده باشید. خوب ، کمی بخوانید تا ببینید در واقع می توانید چه کمکی کنید.

راه حل Instagram Views

این نکته ممکن است برای شما تعجب آور باشد ، اما این واقعیتی است که بسیاری از حساب های بزرگ اینستاگرام متوجه شده و از آن استفاده کرده اند. یعنی شما می توانید بازدیدهای ایرانی اینستاگرام را به راحتی خرید مواد غذایی خود بخرید. در واقع ، من تا آنجا پیش می روم که بگویم آسان تر است. به آن فکر کنید شما مواد غذایی خود را بصورت آنلاین خریداری می کنید. شما آنها را به درب منزل تحویل داده اید. سپس باید آنها را به خانه خود برده و در جای مناسب قرار دهید. خیلی راحت ، درسته؟ بنابراین ، خرید لایک چگونه آسان تر است؟ به زبان ساده ، ما تمام تحویلات را برای شما انجام می دهیم. ما حتی "مواد غذایی شما را کنار خواهیم گذاشت". تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چند منظره می خواهید ، به همان اندازه که غذای خود را تأمین می کنید برای آنها هزینه کنید و در حالی که بقیه کارها را انجام می دهیم ، آرام بنشینید. مشاهده خواهید کرد که تعداد نمای شما به تدریج بالا می رود و سپس خواهید دید که نمایهای ارگانیک شما نیز بالا می روند. آیا این امن است؟ البته که هست همانطور که گفتیم ، این یک سرویس فوری نیست که در آن شما 1000 بازدید خریداری کرده و بلافاصله دریافت کنید. ما پست های شما را با بازدید شارژ می کنیم تا الگوریتم آنها را به عنوان نمایش های ارگانیک ببیند. علاوه بر این ، حتی می توانیم بازدیدها را بر روی چندین پست تقسیم کنیم تا نیازی به خرید آنها برای همه پست های خود نباشد. فقط باید همیشه آنچه را برای کل حساب خود نیاز دارید خریداری کنید. 

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r