سرور ابری چه کاربردی دارند

6 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه

Cloud Server یا سرور ابری هم برای کاربران عادی و هم برای سازمان‌ها مفید است. شرکت ابرآراز یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌ها در ارائه خدمات مجازی است که می‌تواند شرایط و امکانات خوبی را در راستای ارائه و تضمین خدمات برای سرورهای مجازی فراهم آورد. اطلاعات بیشتر از خدمات ابرآراز را در سرور مجازی ابری مطالعه کنید.

کاربردهای مختلف این فضای میزبانی عبارتند از:

کاربرد سرور ابری برای سازمان های کوچک و بزرگ

فرقی نمی‌کند فردی بخواهد هزینه‌های خانواده خود را در یک صفحه شخصی نگه دارد یا سازمانی بزرگ بخواهد اطلاعات مالی خود را در یک پایگاه داده امن ذخیره کند، در هر صورت یک سرور ابری برای هر دو مناسب است. Cloud Storage می‌تواند فضای مناسبی برای ذخیره انواع داده های دیجیتال باشد.

پشتیبان گیری از داده ها یکی دیگر از کاربردهای Cloud Storage است. برای این منظور امکان ذخیره فایل ها در پوشه های دیجیتالی مانند گوگل درایو وجود دارد که فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

قابلیت آرشیو داده های قدیمی یکی دیگر از کاربردهای مهم سرورهای ابری است. این فضا چندین لایه ذخیره سازی را برای آرشیو داده ها در اختیار سازمان ها قرار می دهد تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشند.

شرکت های رسانه ای و سرگرمی با کپی کردن داده های رسانه ای خود مانند فایل های صوتی، مقالات و تصاویر مختلف می توانند محتوای خود را در دسترس مخاطبان خود در سراسر جهان قرار دهند.

نگهداری و ذخیره داده ها در حجم بسیار بالا با روش های سنتی امکان پذیر نیست. بنابراین فضایی بسیار بزرگتر و مقرون به صرفه باید در دسترس باشد که به آن دریاچه داده می گویند. این مخازن داده ها را در قالب اصلی ذخیره می کنند.

کاربرد سرور ابری برای کاربران عادی

افرادی که با شرکت ها یا افراد مختلف کار می کنند می توانند به راحتی فایل ها و اسناد خود را با استفاده از یک سرور ابری به اشتراک بگذارند. با این کار هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می کنند.

کاربران عادی می توانند از این فضا برای سازماندهی کامپیوتر خود و قرار دادن تصاویر، فایل های ویدئویی و صوتی خود در فضای ابری استفاده کنند.

ذخیره رمزهای عبور یکی دیگر از کاربردهای سرور ابری است، به طوری که همیشه می توان به آنها دسترسی داشت.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
cs90.hramini