ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

سفارش دمنوش لاغری دکتر بیز

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

قندخون یکی از فاکتورهای تعیین کننده ی انرژی بدن است. هرقدر انرژی شما بیشتر باشد، تمایل بیشتری به ورزش کردن خواهید داشت.هرقدر قندخون تان متعادل تر باشد، سفارش دمنوش لاغری دکتر بیز کمتر دچار اشتهای کاذب می شوید و بدن شما روند مناسب تری برای استفاده از چربی های ذخیره شده را در پیش خواهد گرفت.اگرچه بحث های زیادی درباره ی تأثیر دارچین بر قندخون وجود دارد، اما مطالعات زیادی نشان می دهند که دارچین می تواند میزان سطح قندخون را مدیریت کند. در نتیجه کالری ها سریع تر مصرف می شوند و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می کند. سپس نصف قاشق چای خوری پودر برگ کرفس و دو قاشق چای خوری چای سبز را در همان لیوان بریزید و آب از جوش افتاده(حدود ۸۵درجه سانتی گراد) به آن اضافه کنید. تخم کرفس تمام خواص کرفس را داراست. نظیر زیره می تواند خواص شگفت انگیزی را برای سلامتی داشته باشند.این بسیار عجیب است که دانه های بسیار ریز این ادویه قادر است کاهش وزن را برای افراد به ارمغان آورد.

همچنین اعضای این گروه با توجه به زیره مصرفی، 64/14درصد، میزان چربی سوزی داشتند.نکته مهم اینجاست که این گروه کاهش میزان کلسترول ناشتا، LDL (کلسترول بد) و کاهش تری گلیسیرید را نیز تجربه کردند. گل محمدی یا همان گل سرخ به عنوان یک ماده ی دیورتیک (ادرارآور) بسیار ملایم عمل می کند.مواد دیورتیک باعث می شوند کلیه ها مقدار بیشتری سدیم توسط ادرار از بدن خارج کنند، بنابراین به سم زدایی بدن کمک می کنند.نمکِ بیش از حد، آب موجود در خون را کاهش می دهد و موجب غلظت خون می شود که این موضوع برای گردش خون مطلوب اصلا خوب نیست. مطالعات جدید حاکی از آن است که دانه های زیره به طور بالقوه قادر است در چربی بدن نفوذ کرده و به روشی مثبت سطح چربی های مضر در خون را کاهش دهد.دانشمندان ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی مطالعاتی را بر روی 88 زن که به اضافه وزنی مبتلا بودند انجام دادند.

زیره با برخی از مواد غذایی ترکیب میشود و خواص جادویی از خود به جای میگذارد. تخم شنبلیله را میتوانید از عطاریها و برخی فروشگاههای مواد غذایی تهیه کنید. تیامین هم اسید آمینه ای موجود در چای سبز است که به آزادشدن دوپامین در مغز (ماده ای شیمیایی که باعث ایجاد حس شادی و آرامش می شود) کمک می کند.بنابراین اگر خواستید استرس تان را کم کنید، تیامین می تواند گزینه ی مناسبی برای این کار باشد، چون برخلاف کافئین، فرد را حساس و عصبی نمی کند. این دمنوش را با شکر شیرین نکنید و اگر دل تان خواست، می توانید یک قاشق عسل به آن اضافه و روزانه ۱ یا ۲ فنجان از این دمنوش لاغری را با معده ی خالی میل کنید.۳. که از این بین شرکت نیوشا با تجربه بالا در زمینه تولید انواع دمنوش های گیاهی، با کیفیت ترین محصولات گیاهی را با بالاترین تکنولوژی موجود در کشور تولید نموده و به دست مشتریان عزیز می رساند. 

یکی از برند های معروف در عرضه دمنوش ها، برند نیوشا می باشد که شما می توانید با انتخاب آن به نتیجه مطلوب خود برسید. اگر می خواهید در ماه ۷ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، با این بخش از جالبز همراه شوید تا طرز تهیه یک معجون بی نظیر لاغری بدون دردسر و صد در صد تضمینی را به شما بیاموزیم ، با مصرف این داروی لاغری گیاهی در صبحانه از اضافه وزن خود بکاهید و راحت تر به وزن ایده آل برسید. یکی از مهم ترین خواص جعفری لاغری و کاهش وزن می باشد که با استفاده از چای و جوشانده آن می توانید به راحتی به وزن دلخواه خود برسید. طرز تهیهاگر از گلبرگ تازه استفاده می کنید، حواس تان باشد که گلبرگ ها به آفت کش ها، سموم دفع حشرات یا کود شیمیایی آلوده نباشند.گلبرگ ها و آب را داخل قوری بریزید (طوری که آب روی گل ها را بپوشاند) و قوری را روی شعله ی گاز قرار بدهید. برخی از افراد هستند که بعد از خوردن غذا، دچار معده درد می شوند، مصرف این دمنوش علاوه بر لاغری معده درد را کاهش می دهد.

0
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01184836962