ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

فرهاد اکسچنج را بهتر بشناسید!

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

مقدمه

فرهاد اکسچنج از حدود سال 2004 میلادی، با هدف فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال به خصوص وبمانی، توسط فرهاد مقدم سلیمی تاسیس شده است. فعالیت این مجموعه در ابتدا با تاسیس یک گروه در یاهو آغاز شد.
این شرکت با دامنه WWW.FARHADEXCHANGE.COM شروع به فعالیت کرد. سپس با هدف ارائه ارزهای بیشتر، دامنه WWW.FARHADEXCHANGE.NET به آن اضافه گردید.

📌نکته: در حال حاضر تمامی خدمات فرهاد اکسچنج بر روی وب سایت https://farhad-exchange.com/ ارائه می گردد.
در حال حاضر، فرهاد اکسچنج با داشتن نمایندگی رسمی وبمانی روسیه در کشور ایران قادر به ارائه خدمات پرسنال پاسپورت وبمانی می باشد.

تاریخچه

فرهاد اکسچنج در ابتدا جهت خرید و فروش وبمانی و تبادل آن با ریال ایران از حدود سال 1383 تشکیل شد. این مجموعه اولین مجموعه ای در ایران بود که امکال تبدیل ریال ایران با وبمانی را بصورت آنی و اتوماتیک فراهم نمود.
(لازم به ذکر است قبل از آن خرید و فروش بصورت کد های پیمر وبمانی و سایر روش های زمانبر و دستی ممکن بود.)

در سال های آغازین عرضه بیت کوین، از حدود سال 2013، وب سایت فرهاد اکسچنج جزو اولین سایت هایی بود که این قابلیت را در آدرس جدید خود یعنی: WWW.FARHADEXCHANGE.NET اضافه نمود، لازم به ذکر می باشد، با توجه به نیاز بازار ایران و با گسترش و شناخته شدن ارز پرفکت مانی، این سایت امکان تبادل این ارز را نیز به مجموعه خود اضافه کرد.
به مرور زمان و با گذشت چندین سال، وب سایت فرهاد اکسچنج با اضافه نمودن قابلیت های گوناگون بنا به درخواست مشتریان و نیاز بازار، سعی در پیدا کردن جایگاه مناسبی در بازار ایران داشته است.

این مجموعه اولین مجموعه ای می باشد که پلتفرم بلاکچین بیت کوین و اتریوم را بصورت بومی در ایران عرضه کرد. این مجموعه با گسترش فن آوری بلاکچین، سعی داشته در این زمینه پیشرو باشد و فعالیت خود را معطوف به استفاده و گسترش شناخت بهتر آن به عموم مردم کند.

این مجموعه از حدود سال 2016 به عنوان نمایندگی رسمی وبمانی در ایران معرفی شد و به همین منظور اقدام به تایید هویت شهروندان ایرانی و ارتقا سطح اعتبار آن ها به “پرسنال پاسپورت” در سیستم وبمانی نمود.
در حال حاضر فرهاد اکسچنج با داشتن نمایندگی رسمی وبمانی روسیه در کشور ایران، قادر به ارائه خدمات پرسنال پاسپورت وبمانی می باشد. فعالیت این مجموعه از ابتدا حول تبادل ارز های دیجیتال بوده و تقریبا تمامی سرویس های ارائه شده توسط این مجموعه بومی و بصورت کامل توسط متخصصان و برنامه نویسان این شرکت بوده است. به همین منظور بیشتر این سرویس ها برای اولین بار در ایران ارائه شده است.

فرهاد اکسچنج با سابقه بیشتر از 1 دهه بدون حتی یک شکایت در سیستم وبمانی، یکی از قدیم ترین و معتبرترین حساب های مرچنت شرکت وبمانی می باشد.

در حال حاضر با BL – Business Level بالای 2268، بالاترین سطح کاری را در منطقه ی خاورمیانه دارد.

از حدود 10 سال قبل یعنی در خلال سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ فعالیت فرهاد اکسچنج از گروه یاهو به سایت “فرهاد اکسچنج” به نشانی https://farhadexchange.com انتقال یافت و فعالیت تبادل ارزهای الکترونیکی نیز به طور اصلی بر “وبمانی” متمرکز گردید.
مراجعه به مشخصات سایت فرهاد اکسچنج از طریق سایت مرجع WHOIS، اعتبار بیش از یک دهه سایت فرهاد اکسچنج را نشان می دهد.

نحوه کار با فرهاد اکسچنج

کاربران در فرهاد اکسچنج می توانند به تبادل ارزهای دیجیتالی مانند وبمانی، پرفکت مانی و ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای کریپتوکارنسی) مانند بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و… بپردازند.
بلاگ فرهاد اکسچنج با هدف آموزش قابلیت های سایت و همچنین انتشار مطالب آموزشی، تکنیکی و اخبار پیرامون رمز ارزها و حوزه بلاکچین در دسترس عموم است.
برای کار کردن با این مجموعه کافیست در آن ثبت نام کنید و پس از احراز هویت کامل که نحوه آن در این لینک آمده است، ارز های ارائه شده در این مجموعه (یعنی تبدیل ریال با ارز) را بصورت کاملا آنی خریداری کنید.
سایر تبدیل ها با توجه به نوع و محدودیت های بانکی و قانونی بین چند دقیقه تا چند ساعت زمان بر می باشد.

معرفی اجمالی شرکت «فرهاد اکسچنج» با مدیریت فرهاد مقدم سلیمی

این شرکت مفتخر است، با سابقه فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتالی و داشتن نمایندگی انحصاری شبکه وب مانی در ایران، خدمات زیادی را از سال 2004 به انواع کسب و کارها ارائه نماید.
«فرهاد اکسچنج» در سال 1383 با کمک جمعی از جوانان آشنا به علوم فن آوری و برنامه نویسی با مدیریت جناب آقای فرهاد مقدم سلیمی کار خود را آغاز کرد و در کمتر از چند سال به یکی از بهترین های حوزه ارز دیجیتالی در کشور تبدیل شد.

با توجه به پدیده نوظهور و تاثیر گذار ارزهای دیجیتال در کشور، این شرکت یکی از وظایف مهم خود را آشنا کردن طیف گسترده ای از مردم با انواع ارزهای دیجیتال و کاربرد آن در تبادلات و معاملات بین المللی دانسته است.
همچنین این مجموعه وظیفه ذاتی خود می داند تا با حفظ حریم خصوصی، شفافیت در انتقال اطلاعات، از سوء استفاده‌ کلاهبرداران و هر گونه فعالیت های غیر فانونی جلوگیری کند.

برای هر فردی که نسبت به خاک و میهن خود عشق می ورزد، همگام شدن با علم و تکنولوژی جهانی، یک امر واجب و لازم است. چرا که آینده کشور و فرزندان او بستگی به زیرساخت هایی دارد که ما امروز آن را به وجود خواهیم آورد. همچنان که گذشتگان در حد بضاعت خود مسیری را برای ما هموار کرده اند.
از همین رو شرکت «فرهاد اکسچنج» با مدیریت فرهاد مقدم سلیمی با ارائه راهکارهای تجاری مبتنی بر تمرکز زدایی و رفع ابهام در زمینه سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال و اطلاع رسانی در این زمینه، کوشیده است بسترهای مناسبی را برای هم وطنان ایرانی فراهم نماید.

1
کــارمـا :
232
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
17124606924