ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

قیمت لباس بیمارستانی در سال 1401

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

مشخصات، قیمت و خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی مدل SLM59 | دیجی‌کالا

لباس بیمارستانی

امروزه لباس بیمارستانی به عنوان دستاوردی مهم در زمینه جلوگیری از انتقال عفونت و بیماری بحساب می آید. کاهش هزینه های مواد شوینده و شستشو، نیروی انسانی و غیره از دیگر مزیت های این نوع لباس می باشد.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از مواد و الیاف مناسب و ضد حساسیت طراحی شده است . این نوع از لباس ها در صنایع پزشکی و درمانی با استفاده از مواد مناسب ضد عفونی کننده و ضد جذب کننده و در مواردی با استفاده از مواد شیمیایی برای ضد عفون در حالی که لباس های بیمارستانی یکبار مصرف قابل بازیافت نیستند ، اما این روش در صورتی که از مواد و الیاف کاملا طبیعی تهیه شده باشند ، بی خطر هستند .

لباس های یکبار مصرف گیاهی با حفظ بافت طبیعی و در عین حال قیمت ارزان تر نسبت به محصولات دیگر از مزیت های استفاده از این نوع لباس ها هستند . در برخی موارد ، لباس های یکبار مصرف از مواد گیاهی طبیعی مانند پارچه و پشم درست شده اند.ی و ضد عفونی کردن محیط به کار می رود .

همچنین با توجه به اینکه این نوع لباس ها به صورت فلامنت بوده ، در زمان تماس با بیمار ، باعث ایجاد حساسیت و در نتیجه بیماری می شوند . با استفاده از پارچه فلامنت به کار رفته. لباس بیمارستانی چیست؟ آیا به فکر فروش اینترنتی لباس بیمارستان هستید ؟ آیا می خواهید این لباس های بیمار را از سایر فروشگاه ها خریداری کنید ؟ آیا با انواع مدل های لباس بیمارستانی آشنایی دارید ؟ آیا می خواهید بدانید قیمت لباس بیمارستانی چقدر است ؟

لباس یکبار مصرف ام آر آی

برای اطمینان از اینکه جسم های خارجی فوق وارد اتاق ام آر آی نشوند، یک دست لباس یکبار مصرف ام آر آی به بیمار داده میشود و بیمار می بایست تمامی لباس های خود را خارج کرده و لباس مخصوس را بپوشد. در صورت مشاهده ی جسم خارجی در هر نقطه ی بدن بیمار ، بیمار باید به پشت بخوابد.

اگر بیمار خواب آلود است ، یک دست لباس و اگر در حال دراز کشیدن است ، یک دست لباس برای جلوگیری از ورود جسم خارجی به بدن ، بر تن بیمار باشد . پس از وارد شدن جسم خارجی به بدن ، نباید بیمار را بیدار کرد . پس از انجام آزمایش ، نمونه ای از نمونه خون می تواند در آزمایشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

فروش گان جراح - بارطب

خرید عمده گان جراح

گان جراحی را باید به چه کسی نشان بدهیم ؟ گان جراحی باید در دست شما باشد ، چون اگر خود فرد آلوده و به ویروس آلوده شود ، قطعا به دیگران انتقال پیدا می کند ? برای رعایت نکات بهداشتی به چه کسی باید نشان دهیم ؟ به کسانی که با بیمار در تماس هستند و یا افرادی که مبتلا به بیماری های مسری و یا مشکوک می باشند ، باید.

مزایای خرید عمده گان جراح عبارتند از:

1 . کاهش خطر ابتلا به عفونت های ویروسی در دوران نقاهت 2 . افزایش سرعت عمل در عمل جراحی 3 . کاهش احتمال بروز عوارض عفونی و زخم های باز 4 . کاهش احتمال بروز عفونت های باکتریال 5 . کمک به حفظ کارایی دستگاه گان جراحی 6 . افزایش ایمنی بیمار با جلوگیری از انتقال میکروب های خطرناک در گان جراحی . کاربرد گان جراحی

اگر تمایل به خرید تجهیزات و البسه پزشکی دارید، پیشنهاد می کنیم از فروشگاه تجهیزات پزشکی پادرا دیدن کنید.




0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
p.a.ad.ra.seo