مزایای استفاده از چمن مصنوعی ورزشی

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

استفاده از چمن مصنوعی برای باشگاه ها و مدارس، سطوح ورزشی پایدار را در هر شرایط آب و هوایی با مزایای چمن طبیعی تضمین می کند و مضرات زمین های دارای چمن طبیعی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

چرا چمن مصنوعی جایگزین چمن طبیعی شد؟

زمین های چمن مصنوعی علاوه بر شباهت به چمن واقعی، از کیفیت یکسانی برخوردار هستند و از سوی دیگر، زمین های چمن مصنوعی معایب منفی زمین های چمن طبیعی مانند هزینه های بالای نگهداری، لغو بازی ها و عملکرد ناهموار را به شدت کاهش می دهند.

چمن مصنوعی از الیاف و تکیه گاه های بادوام و با کارایی بالا ساخته شده است. آنها برای مطابقت با بالاترین استانداردهای عملکرد سازمان های ورزشی جهانی از جمله FIFA، World Rugby، FIH، ITF و World Bowls آزمایش شده اند. شرکت های چمن مصنوعی متعهد به ارائه سیستم های چمن مصنوعی با کیفیت بالا، ایمن و قابل اعتماد هستند که در نتیجه تحقیقات رضایت اکثر کاربران و بازیکنان ورزشی را نشان می دهد.

نکات استفاده از چمن مصنوعی ورزشی

هنگام خرید چمن مصنوعی ورزشی حتما با مجرب ترین و مطمئن ترین سازنده و تامین کننده کار کنید. تمرکز مداوم بر نوآوری، کیفیت محصول، عملکرد و خدمات مشتری از جمله مواردی است که باید هنگام انتخاب شرکت در نظر بگیرید.

تجربه و دانش

سبزینه پوش با تجربه ترین و مبتکرترین تامین کننده چمن مصنوعی ورزشی با تجربه زیاد در نصب چمن مصنوعی برای تنیس، هاکی، کریکت، باشگاه های فوتبال، مدارس و فضاهای سبز می باشد.

طبق استانداردهای بین المللی

سطوح ورزشی که از چمن مصنوعی استفاده می کنند باید بالاترین استانداردهای عملکرد مورد نیاز سازمان های ورزشی جهانی از جمله فیفا، راگبی جهانی، FIH و ITF را داشته باشند.

کنترل کیفیت و گارانتی محصول

تهیه و نصب چمن مصنوعی ورزشی با کارایی و ماندگاری بالا را از شرکت ها بخواهید. با کنترل کل فرآیند تولید، از تولید نخ گرفته تا نصب و نگهداری، باید کیفیت و قوام گیاهان انتخاب شده را در طول چرخه عمر محصول کنترل کنند.

فواید چمن مصنوعی ورزشی

استفاده از چمن مصنوعی به عنوان یک سطح ورزشی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • بدون گل، بدون نیاز به کوتاه کردن چمن و آبیاری
  • میزان تعمیر و نگهداری کم اما عملکرد بالا
  • همه کاره مناسب برای طیف وسیعی از ورزش ها
  • صرفه جویی در هزینه های نگهداری و انتخابی مقرون به صرفه
  • زیبایی منحصر به فرد
  • قابل استفاده در تمام فصول

برخی از ورزش هایی که می توانند از چمن مصنوعی بهره مند شوند عبارتند از فوتبال، تنیس، هاکی روی چمن، گلف، بدمینتون، چمن، راگبی، دو و میدانی و بسیاری دیگر.

زمین های فوتبال با چمن مصنوعی

چه زمین بازی مدرسه باشد چه زمین بازی حرفه ای فوتبال یا فوتسال، چمن مصنوعی برای ایجاد زمین های بازی با چمن با کیفیت عالی است. به دلیل حرکت زیاد و سرعت بالای کفش های فوتبال در طول بازی نیاز به مکانی دارد که کیفیت خود را بدون چروک و  گل و لای حفظ کند و این موضوع در چمن مصنوعی به وضوح دیده می شود.

چمن مصنوعی ورزشی برای زمین تنیس

ورزشی مانند تنیس به راحتی حین حرکت بازیکنان نیاز دارد، در حالی که بازیکنان به دقت و سرعت بازی میکنند. چمن مصنوعی ورزشی که در زمین های تنیس استفاده می شود دقیقاً این ویژگی را ارائه می دهد که آنها را برای این ورزش ایده آل می کند.

هاکی روی چمن مصنوعی

هنگامی که پاها، توپ هاکی و چوب در طول بازی هاکی روی چمن به سطح برخورد می کنند، کوفتگی چمن شایع است. بنابراین، یک زمین بازی با کیفیت بالا برای اطمینان از کیفیت بالا، بدون لکه و قابل بازی در باران یا نور مستقیم خورشید ضروری است و این دقیقا همان چیزی است که چمن مصنوعی هاکی برای آن ساخته شده است.

زمین گلف

با استفاده از چمن مصنوعی ورزشی برای گلف میتوانید مهارت های خود را حتی در خانه بهبود بخشید. چمن های مصنوعی در برابر پوسیدگی مقاوم هستند، با ضربه های شدید پاره نمی شوند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و به همین دلیل با چمن های طبیعی بسیار قابل رقابت هستند.

1
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
cisoxe1640