مشاوره رایگان سئو چیست؟ موارد و نکات حرفه ای

1 سال پیش - خواندن 20 دقیقه

کسب و کار ارگانیک می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید، اما تنها در صورتی که برای تکمیل عملکرد ماشین شکار نقطه خود تلاش کنید. بله، ما در مورد بهینه سازی ماشین شکار (SEO) صحبت می کنیم.

با این حال، اگر با سئو آشنایی داشته باشید، می دانید که چقدر گیج کننده و زمان بر است. چه کسی می‌تواند با به‌روزرسانی‌های الگوریتم ثابت گوگل همراهی کند، چه رسد به درک تفاوت‌های ظریف رتبه‌بندی کلمات کلیدی؟ و اگر این کار را بکنید، آیا واقعاً زمان لازم برای مدرن کردن نقطه نظر خود، پیش‌نویس محتوای جدید و کسب لینک‌های جدید را دارید؟

یک بحث سئو می تواند به شما کمک کند تا بفهمید نقطه مورد نظر شما چگونه عمل می کند، برای بهبود چه کارهایی باید انجام دهید، و از کجا می توانید شروع کنید، اما قرار نیست چیز جدیدی را یاد بگیرید که به تنهایی نمی توانستید یاد بگیرید. خدمات مشاوره سئو نیز همان اثراتی را به شما می گویند که به طور متفاوتی به همه می گویند.

جلسه مشاوره رایگان سئو چیست

چه چیزی با بحث سئو مرتبط است؟ اگر ترجیح می دهید جلسه را رها کنید و به کار بپردازید، پس اسپویل های بحث SEO هستند که به دنبال آن هستید. رفع مشکلات و بهینه سازی دوندگان ابتدا، شرکت مشاوره سئو شما مطمئن می شود که هیچ چیز مهمی خراب نشده است. آنها می خواهند جنایات بزرگ را بررسی کنند. آنها می‌خواهند مطمئن شوند که Google در حال فهرست‌سازی است، قطار therobots.txt وجود دارد، قانونی‌سازی آن کار می‌کند، 404 جرم وجود ندارد، و به‌سرعت بارگیری می‌شود.

در اصل، آنها می خواهند مطمئن شوند که نقطه کار می کند. منحصر به فرد بودن نیز مهم است. نشانگرهای عنوان، متامارکرها و نشانگرهای عنوان تکراری می توانند عملکرد ماشین شکار نقطه شما را مختل کنند. بدتر از آن، آنها افتتاحیه را از دست داده اند. این مناطق مکان های قابل توجهی برای افزودن کلمات کلیدی هستند.

جلسه مشاوره سئو

آن‌ها همچنین به این می‌پردازند که چه کلمات کلیدی باعث کلیک و چاپ می‌شوند و دونده‌ها در آن کلمات کلیدی چه رتبه‌ای دارند. بسته به این که مشاوران سئو شما چقدر دقیق هستند، ممکن است در واقع تجزیه و تحلیل شکاف محتوا را انجام دهند - ارزیابی کنند که رقبای شما چه رتبه بندی کلمات کلیدی دارند که شما ندارید. توسعه پیوند هنگامی که خدمات مشاوره سئو شما انجام می شود و همه چیز را در مورد نقطه مورد نظر شما اشتباه می کند، آنها از طریق پیوندهای آن درست یا غلط را بررسی می کنند. سه اثر مهم وجود دارد که باید بدانید تا آنچه را که به شما می‌گویند بفهمید.

ابزار های مشاوره سئو

هر ابزار نام خود را برای این معیار دارد. Ahefs آن را sphere standing می نامد، در حالی که SEMRush آن را Authority Score می نامد، که شاید با توجه به اینکه این عدد به اعتبار هر نقطه امتیاز می دهد، نام بهتری باشد. از یک طرف، می‌توانیم به این ابزارها تکیه کنیم تا به ما هوشیاری خوبی بدهند - داده‌های خوب - زیرا آنها، مانند Google، در حال خزیدن و ضبط وب هستند. Ahrefs (ابزار ترجیحی ما برای بررسی سئوی خارج از سایت، قدرت پروفایل بک لینک را از نظر اندازه و کیفیت با استفاده از مقیاس لگاریتمی اندازه گیری شده از 0 تا 100 می سنجد (که 100 قوی ترین است. از سوی دیگر، ابزارهای مختلف خوانش‌های متفاوتی را تولید می‌کنند زیرا از فرمول‌های متفاوتی استفاده می‌کنند، اما هرکدام معیار یکسانی را نشان می‌دهند-- اینکه نظر شما از نظر گوگل چقدر معتبر است. هر چه عدد پیشرفته‌تر باشد، معتبرتر است. .

دوم، بک لینک ها.

اینها پیوندهای واقعی در نقاط دیگر هستند که به هدف شما می‌رسند.

سوم، رشته های مربوط.

اینها وب سایت هایی هستند که پیوندهایی دارند که به نقطه مورد نظر شما می روند.

بررسی بک لینک 

اکنون، مشاوره‌های سئو بیشتر بر رفع بک لینک‌های شکسته تمرکز می‌کنند، که می‌تواند یک امتیاز قابل توجه و سریع به شما بدهد. پیوند را اصلاح می کند.) چه چیزی پیشنهاد می شود؟

در پایان بحث سئوی شما، به احتمال زیاد یک طراحی سئو در سایت ارائه می شود. این ممکن است شامل بهینه سازی دونده بودن برای کلمات کلیدی جدید، ایجاد دونده های جدید، یا گسترش فریب دادن به دوندگان با محتوای نازک، علاوه بر رفع هر گونه جرم و جنایت باشد.

بسته به اندازه و قطب نما کار در محل، باید افزایش تعداد رتبه بندی کلمات کلیدی را پیش بینی کنید. به عبارت دیگر، امتیاز شما به احتمال زیاد در کلمات کلیدی جدید رتبه بندی می شود.

با این حال، کار بیشتری مورد نیاز خواهد بود. رفع مشکلات در محل مهم است، اما کسب و کار ارگانیک نقطه شما را آنطور که برای بهتر شدن نیاز دارد بهبود نمی بخشد.

رتبه دامنه، جزر و مد فزاینده ای است که همه کشتی ها را بالا می برد. بهبود اعتبار سایت شما رتبه بندی کلمات کلیدی آن را بهبود می بخشد و آنها را به صفحه اول نزدیک می کند که به معنای ترافیک بیشتر است.

مشاوره سئو کسب و کارهای کوچک؟

بهبود ترافیک ارگانیک سایت شما یک استراتژی رشد ثابت شده است. تحقیق را در نظر بگیرید:

کاربران جستجو به همان اندازه که با یک نام تجاری بزرگ کار می کنند، با کسب و کار کوچک شما کار می کنند. مطالعه‌ای از Status Labs در سال گذشته نشان داد که 90٪ از کاربران جستجو قبل از شروع جستجو در مورد یک نام تجاری تصمیمی نگرفته‌اند. جستجو ممکن است به کسب و کار کوچک شما برتری دهد. گوگل در سال 2018 متوجه شد که جستجوهای محلی نیمی (50٪) از کاربران تلفن همراه را به بازدید از فروشگاه ها در یک روز سوق می دهد، و Wordstream در سال 2016 دریافت که تقریباً از هر چهار مصرف کننده (72٪) سه نفر که یک جستجوی محلی انجام داده اند، یک مکان را در عرض تنها پنج مایلی بازدید کرده اند. .

کسب و کار شما باید آنلاین باشد تا عابران را جذب کند. گوگل متوجه شد که 79 درصد از مردم قبل از خرید، یک اقدام مرتبط را روی تلفن خود انجام دادند - خواه تماس با اولین نتیجه بسته نقشه یا ارسال فرم تماس با اولین سایت با رتبه بندی ارگانیک باشد.

مشاوره کسب و کار

اگر کسب و کار شما بخواهد رشد کند به یک استراتژی جستجو نیاز دارد. طبق گفته BrightEdge، ترافیک ارگانیک بیش از 40 درصد از درآمد را به خود اختصاص می دهد. به عبارت دیگر، اگر حضور آنلاین سایت شما در حال حاضر کم است، شروع کار از امروز می تواند به رشد 140 درصدی درآمد کمک کند. بزرگترین اسپویلر مشاوره سئو

ابزار و منابع کافی برای انجام ممیزی SEO به تنهایی وجود دارد. شما می توانید همه چیز را DIY کنید. مشکل این است که وقت گیر است. یک مشاوره سئو می تواند در زمان شما صرفه جویی کند تا بفهمید در سایت شما چه اتفاقی می افتد، اما آنچه شما نیاز دارید تلاشی است که برای بهبود حضور جستجوی شما انجام می شود.

سایت شما احتمالا نیازی به مشاوره سئو ندارد. احتمالا نیاز به کار داره

پیشینه مشاوره سئو

احتمالاً به دنبال مشاوره رایگان سئو هستید زیرا می خواهید در google.com رتبه بندی کنید. این قابل درک است. کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور با بازاریابی دیجیتال خود درگیر هستند. آن‌ها به چشم‌انداز دیجیتالی نگاه می‌کنند و تعجب می‌کنند که چگونه رقبایشان حجم زیادی از ترافیک را از موتورهای جستجو و رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند و به دنبال راهی برای مشارکت در این رشد هستند. اگر رتبه بندی خوب باشد، گوگل یک منبع عالی برای ترافیک آنلاین برای مشاغل کوچک است. مشاور مناسب می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند تا وب سایت شما به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه اجرایی بازاریابی شما تبدیل شود. از سوی دیگر، توصیه های بد می تواند وب سایت شما را با موتورهای جستجو در چهارچوب قرار دهد و به احتمال موفقیت تجاری شما آسیب برساند.

بنابراین بیایید دقیقاً آنچه را که بیشتر مردم در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، تجزیه و تحلیل کنیم.

روند مشاوره سئو

مشاوره بهینه سازی سئو در سایت. روند سئو در سایت طی چند سال اخیر به طرز چشمگیری تغییر کرده است. 10 سال پیش و تجربه سئو در سایت یک تلاش فنی نسبتا سریع بود که شامل یک تحلیلگر و تغییرات فنی در وب سایت بود. تکنسین وب سایت و همچنین اهداف کسب و کار کوچک را بررسی می کند و سپس توصیه های خاصی را برای تغییر نحوه سازماندهی کد در بهترین موقعیت برای وب سایت به عنکبوت ها ارائه می دهد.

عنکبوت ها نام عامیانه برنامه ای است که گوگل برای خزیدن هر وب سایت در اینترنت اجرا می کند. این برنامه هر وب سایتی را فراخوانی می کند و هر پیوندی را دنبال می کند تا هر قطعه از محتوا، به معنای واقعی کلمه هر کلمه ای که تا کنون نوشته شده است را در اینترنت پیدا کند، محتوا را به طور مناسب دسته بندی کرده و به کاربران نمایش دهد.

ساختار بهینه سازی سایت

همانطور که می توانید تصور کنید این یک مجموعه داده غیرقابل تصور بزرگ است، هی گوگل کل اینترنت را نمایندگی کرده است. به دلیل ماهیت فنی نحوه ساختار وب‌سایت‌های HTML، تکنسین‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو کشف کرده‌اند که چگونه Google ترجیح می‌دهد محتوا را همانطور که توسط عنکبوت‌ها طبقه‌بندی می‌شود، مصرف کند. به اشتراک گذاری این دانش پایه و اساس یک مشاوره سئو با کیفیت بالا است. به عنوان افراد غیر متخصص، برای صاحبان مشاغل کوچک غیرممکن است که مانند یک مشاور سئو، اطلاعات دقیقی از گوگل داشته باشند.

کمک مشاور

از جلسه مشاوره رایگان سئو خود چه انتظاری دارید؟ حداقل، مشاور باید به وب‌سایت شما نگاه کند و بتواند فوراً مناطقی را که می‌توان در آن به اثبات رسید، تشخیص داد. به خصوص برای یک وب سایت بهینه شده، یک مشاور سئو می تواند با نگاهی اجمالی به برخی از بخش های فنی وب سایت شما در کمتر از پانزده دقیقه توصیه هایی را به شما ارائه دهد.

اولین چیزی که کروسان ها احتمالاً از شما می پرسند این است که فکر می کنید فضای کلیدواژه شما چیست. ممکن است پاسخی برای این موضوع نداشته باشید. اگر در بهینه سازی موتورهای جستجو کاملاً جدید هستید، فاقد مهارت های تحقیق در مورد کلمات کلیدی غیر معمول نیست. آیا کاملاً ممکن است که اولین مشاوره بیشتر شامل تحقیق کلمات کلیدی باشد زیرا تکنسین سعی می کند به شما در درک ابزارهایی که اکثر متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو برای کشف کلمات کلیدی مناسب استفاده می کردند کمک کند؟

سئو سایت مشاغل کوچک

من بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را تجربه کردم که معتقدند می دانند مصرف کنندگان از چه کلمات کلیدی برای یافتن محصول یا خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، وقتی این را با نمایش داده‌ها آزمایش می‌کنیم، از اینکه می‌بینیم صاحب کسب‌وکار کوچک نظراتی را شکل داده است که با واقعیت مطابقت ندارد، شگفت‌زده می‌شویم. من انتظار دارم در مشاوره اولیه شما داده ها به اشتراک گذاشته شود تا بتوانید برخی از فرضیات را در مورد اینکه چگونه فکر می کنید مصرف کنندگان به بهترین نحو وب سایت شما را پیدا می کنند آزمایش کنید. مهم است که ذهنی باز داشته باشید و بر اساس آنچه که داده‌ها نشان می‌دهند هدایت شوید و این داده‌ها را با دانش خود از کسب‌وکار ادغام کنید.

سوالات مشاوره سئو

در این بحث، تعداد زیادی سؤال نیز وجود خواهد داشت که مشاور درباره خود محصول یا خدمات می پرسد. تحقیق کلمات کلیدی تنها زمانی برای سئو ارزشمند است که در چارچوب محصول یا خدمات ارائه شده باشد. هنگامی که این مکالمه به بلوغ رسید، اهداف کلیدی بالقوه وجود خواهد داشت. یک اسکن سریع از وب سایت نشان می دهد که آیا این کلمات کلیدی قبلاً در کد موجود هستند یا بهتر است رتبه بندی در گوگل داشته باشند. برای اکثر سایت های کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند، هیچ یک از موارد بالا درست نیست. بنابراین، اگر بخواهیم در این کلمات کلیدی رتبه بندی کنیم، وظیفه کاملاً روشن می شود، باید آنها را در وب سایت دریافت کنیم.

بسیاری از مبتدیان فکر می‌کنند که باید یک صفحه‌ای برای رتبه‌بندی بسازند. این مورد برای مدت طولانی بود، اما گوگل پیچیده تر شده است و چگونه آنها وب سایت ها را دسته بندی می کنند و محتوا را در HTML درک می کنند. جدیدترین تفکر متخصصان در این زمینه نشان می‌دهد که درک جستجوگرها شدید است، و سپس ایجاد صفحاتی که تمام تغییرات احتمالی آن جستجو را برآورده می‌کنند و 10 بهترین رویکرد است. در زبان انگلیسی ساده، این به ایجاد صفحات کمتر با محتوای عمیق تر و سپس امیدواری به رتبه بندی در چندین کلمه کلیدی با هر صفحه به جای ساختن یک صفحه برای هر کلمه کلیدی ترجمه می شود.

جنبه های فنی

جنبه های فنی ورق زدن تغییر چندانی نکرده است. شما نیاز دارید که کلمات کلیدی موجود در متن گوگل بتوانید آنها را پیدا کنید، چند نوع از این کلمه کلیدی در همسایگی معنایی مشابه وجود دارد؟ گوگل از فرآیندی به نام نمایه‌سازی معنایی پنهان یا LSI استفاده می‌کند تا بفهمد زبان موجود در صفحه چگونه به یکدیگر مرتبط است. انسان ها این کار را بسیار طبیعی انجام می دهند. از آنجایی که مسابقه در حال تولید است، کاملاً طبیعی است که چندین گونه از کلمه کلیدی، نسخه های جمع و مفرد و مترادف ها و متضادها خود را در محتوا نشان دهند. این همه بسیار طبیعی است و باید اجازه داده شود آزادانه جریان داشته باشد تا برای کاربران قابل استفاده باشد. مهمتر از همه، مطمئن شوید که محتوا به وب سایت و کاربران آن می رسد.

علاوه بر این، در طول مشاوره رایگان سئوی شما، بحث در مورد تگ های عنوان و تگ های H1 وجود خواهد داشت. اگر با اینها آشنایی ندارید نگران نباشید، آنها مفاهیم ساده ای هستند که هر توسعه دهنده وب آن را درک خواهد کرد. کروسانت این موارد را با شما بررسی می کند تا بتوانید مطمئن شوید که آنها به درستی در وب سایت شما پیاده سازی شده اند. آنها همچنین احتمالاً در مورد اهمیت لینک های معقول در سایت با شما صحبت خواهند کرد. بسیار مهم است که صفحات سایت خود را به همدیگر پیوند دهید به نحوی که برای کاربران مفید باشد و همچنین موتورهای جستجو را از صفحه ای به صفحه دیگر هدایت کند تا بفهمند هر صفحه درباره چیست.

انکر تکست چیست؟

اگر با اصطلاح انکر تکست آشنا نیستید، مشاور سئو مطمئناً این موضوع را برای شما توضیح خواهد داد. Anchor Text قسمت انگلیسی قابل خواندن یک لینک است که کاربر با کلیک بر روی یک پیوند می بیند تا آن را از یک صفحه در یک وب سایت به صفحه دیگر منتقل کند. گوگل به گونه ای تکامل یافته است که از این لنگر با مالیات سنگین برای درک آنچه در انتهای دیگر پیوند ابرمتن قرار دارد استفاده کند. درک اینکه چگونه عنکبوت ها از این داده ها برای دسته بندی صفحات استفاده می کنند به شما کمک می کند تا آنها را به جایی که اطلاعات هستند هدایت کنید و در جستجو رتبه بهتری کسب کنید.

حتی در یک مشاوره رایگان سئو، باید در مورد زمان در سایت و تجربه کاربر بحث شود. Goodwill اخیراً به چیزی که به عنوان زمان اقامت شناخته می شود توجه کرده است. این عبارت دیگری برای زمان در سایت یا زمان در صفحه است. اساساً برنامه Google می خواهد بداند آیا یک صفحه برای کاربران مفید است یا خیر زیرا صفحاتی که مفید نیستند ترجیح می دهند در موتور جستجوی خود نشان داده نشوند. گوگل ما انسان نیست و نمی تواند تشخیص دهد که چه صفحه ای نیاز را برآورده می کند. بنابراین آنها به داده هایی دست می یابند که بهترین تقریب یا اشاره به این است که آیا یک صفحه هدف کاربر موتور جستجو را برآورده کرده است یا خیر. زمان در سایت یا زمان در صفحه یکی از معیارهایی است که بسیاری از مشاوران سئو به آن توجه می کنند.

1) تاثیر گرافیک بر سئو

علاوه بر این، گرافیک یک راه عالی برای کمک به کاربران برای داشتن یک تجربه قوی در هنگام حضور در صفحه است. اینفوگرافیک ها و دارایی های بصری یک راه عالی برای افزایش تجربه کاربر هستند. انسان ها هنگام خواندن متن های بزرگ پشت سر هم حوصله شان سر می رود و به حواس پرتی بصری نیاز دارند تا به آنها کمک کند با محتوا درگیر بمانند. علاوه بر این، نمایش بصری آنچه در متن منتقل می‌شود، راهی عالی برای ارائه مفاهیم به افرادی است که نمی‌خواهند متن واقعی را بخوانند. بسیاری از کاربران بدنه متن را مرور می کنند و چشمان آنها فقط روی عکس ها و فونت های بزرگتر می ماند. درک این تجربه کاربری برای ارائه یک وب سایت مفید بسیار مهم است.

2) سئو خارج از سایت / بک لینک

یک مشاوره رایگان سئو مطمئناً شامل بحث سئو خارج از سایت یا ایجاد بک لینک می شود. برای افراد ناآشنا، بک لینک ها لینک هایی در وب سایت های دیگر هستند که به سایت شما اشاره می کنند. یک مشاور متخصص سئو به شما کمک می کند تا اهمیت لینک ها به وب سایت خود را در حین پیگیری رتبه بندی در موتورهای جستجو درک کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این بخش از بهینه سازی موتورهای جستجو را اصلاً درک نمی کنند و آن را گیج کننده می دانند.

بک لینک ها اساسا رای برای وب سایت شما در اینترنت هستند. سهم بزرگ گوگل در بازاریابی دیجیتال این بود که از این قایق ها برای تعیین بهترین منابع برای نشان دادن به کاربران به شیوه ای استفاده کرد که دیگر موتورهای جستجو نمی توانستند آن را کشف کنند. ریاضیات پشت این فرآیند بسیار پیچیده است و به عنوان یک راز شرکتی در گوگل بسیار محافظت می شود. مشاوران متخصص سئو که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا بفهمند الگوریتم گوگل چگونه کار می‌کند، آشنا شده‌اند که کدام بک لینک‌ها به یک وب‌سایت کمک می‌کنند و کدام بک لینک‌ها ممکن است به طور بالقوه به رتبه‌بندی در google.com آسیب بزنند.

3) دیجیتال مارکتینگ مادر سئو

به عنوان یک تازه کار در زمینه بازاریابی دیجیتال، خرید ارزان ترین منبع بک لینک به یک وب سایت با امید به افزایش رتبه وسوسه انگیز است. با این حال، این یک ایده بسیار بد است. گوگل چندین وب سایت را جریمه کرده است تا پیوندهایی را به شیوه ای که آنها تایید نمی کنند به دست آورند. بدتر از آن، گوگل به شما نمی گوید که دقیقا کدام سیاهگوش را دوست دارد یا دوست ندارد. کل فرآیند نسبتاً پیچیده است، به همین دلیل است که مشاور سئو شما باید زمانی را صرف آموزش نحوه عملکرد این فرآیند کند.

اگر فقط شروع به ایجاد لینک به وب سایت خود کرده اید، احتمالاً رتبه بندی شما خیلی خوب نیست. یک مشاور متخصص سئو، اصطلاحاتی مانند Domain Authority و Domain Reading را به شما معرفی می کند. چندین ابزار حسابرسی شخص ثالث مستقل وجود دارد که به شما می‌گوید چگونه دامنه شما در مقابل دیگران قرار می‌گیرد وقتی صحبت از تعداد بک لینک‌های کسب شده و ارزش آن لینک‌ها می‌شود. درک نحوه استفاده از این معیارهای شخص ثالث بخش مهمی از بهینه سازی موتور جستجو است. اکثر مشاوران به همان ابزارهایی که در صنعت استاندارد هستند دسترسی دارند و برای نشان دادن اینکه دامنه شما در مقایسه با سایرین که ممکن است برای رتبه بندی با آنها رقابت می کنید، دقیقاً چقدر قوی یا ضعیف است، به شما نشان دهند مفید خواهد بود.

3) بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا گسترش طبیعی سئو و لینک سازی با کیفیت بالا است. این نشان دهنده ادغام تلاش های روابط عمومی و بهینه سازی موتورهای جستجو از طریق ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. این یک موضوع پیشرفته است بنابراین مطمئن نیستم که در یک جلسه مشاوره رایگان سئو به آن نزدیک شود.

با این حال، اگر علاقه مند به درک اینکه چگونه بازاریابی محتوا با چشم انداز بهینه سازی موتور جستجو مطابقت دارد، در اینجا یک مرور کلی است. اگر به این فکر کنید که چگونه گوگل از پیوندهای با کیفیت پایین که در مدت زمان کوتاهی به دست می‌آیند را دوست ندارد، همراه با تغییرات در تمایل آنها برای غنی‌سازی عمیق محتوای سایت با متن بسیار طولانی و گرافیک با کیفیت بالا، شما می تواند ببیند که آنچه گوگل ما را به سوی آن سوق می دهد دنیایی با محتوای بسیار باکیفیت در اینترنت است تا بتوانند از نمایش صفحات نازک و غیر مفید خودداری کنند. بازاریابی محتوا اساساً یک فلسفه تلاش برای دادن دقیق به گوگل با اجرای قوانین است.

محتوای با کیفیت به عنوان محتوایی تعریف می شود که کاربران آن را مفید، عمیق، غنی شده با آمار و حقایق، روشنگر و به خوبی با گرافیک و ویدیو ارائه می کنند. اگر تولید آن سخت به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است. نوشتن یک پست وبلاگ 3000 کلمه ای بسیار سخت تر از نوشتن یک پست وبلاگ 300 کلمه است. به همین ترتیب، تولید ویدئویی از مفهوم خود بسیار دشوارتر از چاپ کردن 50 کلمه در یک ماشین تحریر است. گوگل تمایل دارد به چیزی که سخت تر است پاداش دهد زیرا آنها معتقدند تلاش برابر با کیفیت است.

مشاوره رایگان سئو - کلام پایانی

تصور اینکه تمام مفاهیمی که در بالا توضیح دادم در مشاوره رایگان سئو پوشش داده شود، سخت است. نکته نهایی من این است که انتظارات مناسبی از آنچه به صورت رایگان دریافت می کنید داشته باشید. وقت افراد ارزشمند است و متخصصان سئو کار بسیار سختی هستند. بسیاری از افراد ادعا می کنند که دانش قوی در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو دارند، اما اگر متخصصی پیدا کردید که بازاریابی آنلاین را درک می کند و نتایج قوی با رتبه بندی در گوگل نشان داده است، به وقت آنها احترام بگذارید. فقط اطلاعات زیادی وجود دارد که باید انتظار داشته باشید که به صورت رایگان دریافت کنید و پس از آن باید انتظار داشته باشید که برای زمان آنها هزینه دریافت کنید، همانطور که با هر یک مانند وکیل یا پزشک دریافت می کنید.

منبع : https://digiagram.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C/

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
brandis