نحوه انتخاب بهترین شامپو کلیر با توجه به جنس مو

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

شامپو کلیر از جمله شامپوهایی است که حتماً آن را در قفسه شامپوی فروشگاه ها زمانی که برای خرید به آنجا مراجعه کردید، دیده اید. برند کلیر را می توان یکی از پرطرفدارترین و بزرگترین شرکت های سازنده شامپو در جهان دانست که شاید همه افراد این شامپو را دست کم یک بار مصرف کرده و از آن راضی بوده اند. شامپو کلیر در بازار به جهت داشتن دو ویژگی مهم، یکی قیمت خیلی مناسب و دیگری تنوع بسیار زیاد توانسته است از محبوبیت بالایی در دنیا برخوردار گردد و به یک برند پرفروش تبدیل شود.

نحوه انتخاب بهترین شامپو کلیر با توجه به جنس مو

اینکه جنس موهای تان چیست، چندان فرق نمی کند، چرا که این برند به طراحی و تولید انواع شامپوها برای موهای مختلف پرداخته است. از این رو، در این مقاله که توسط ارس خرید به نگارش درآمده است می خواهیم بهترین شامپوهای کلیر را معرفی نماییم تا از این طریق بتوانید به راحتی دست به انتخاب بهترین نوع شامپو کلیر متناسب با جنس موهای خود بزنید. ضمنا می توانید از لینک زیر شامپو کلیر مورد نظر خود را خریداری نمایید و از اصل بودن آن خیالتان راحت باشد :  https://araskharid.com/product-brands/clear

بهترین و مناسب ترین شامپوهای کلیر جهت خرید

ممکن است این پرسش به ذهن تان برسد که کدام یک از محصولات کلیر، بهترین شامپو محسوب می گردند؟ بهتر است بگوییم که این جنس موهای شما است که پاسخ این پرسش را تعیین می کند. آیا موهای شما جزو موهای خشک، چرب و یا موهای نرمال محسوب می شود؟ به منظور انتخاب بهترین شامپو تنها تشخیص جنس موی تان کافی است. چرا که برند کلیر به تفکیک شامپوهای خود بر اساس جنس موها پرداخته و اقدام به تولید محصولات مؤثر و مرغوبی با توجه به نوع موها نموده است.

از دیگر ویژگی های شامپوهای کلیر که می توان به آن اشاره نمود این است که هر شامپوی تولید شده این برند با هر خاصیتی، در دو دسته بندی جهت استفاده خانم ها و آقایان در نظر گرفته شده است. برای مثال، در شامپوهای ضد شوره کلیر، شاهد دو بسته بندی جداگانه خواهید بود که یکی مناسب استفاده آقایان (For Men) و دیگری مناسب خانم ها(For Women) می باشد.

آشنایی با انواع شامپو کلیر اصلی

از انواع مختلف شامپو کلیر می توان به شامپوی تقویت کننده مو، شامپوی پرپشت کننده مو، شامپوی ترمیم کننده، شامپو آب رسان، شامپو ضد شوره و شامپو خنک کننده اشاره نمود.

معرفی برخی از بهترین شامپوهای برند کلیر

در ادامه این مقاله قصد داریم چندین مورد از بهترین شامپو کلیر ترکیه را معرفی نماییم.

شامپو آبرسان کلیر مدل Beauty Therapy

شامپو آبرسان کلیر مدل Beauty Therapyتوجه داشته باشید که انواع موها به شامپو آبرسان نیازمندند. موهای تان به هر اندازه که هیدراته شود، شادابی و طراوت آن نیز به همان میزان افزایش یافته و از این رو، از سلامت بیشتر و حالت بهتری برخوردار خواهند بود. شامپو آبرسان کلیر قادر به حفاظت از ساختار و سلول های پوست سرتان بوده و سبب مقاوم سازی آنها با ترکیبات مقوی اش می گردد. در صورت داشتن موهای خشک، بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما، شامپو کلیر به شمار می آید. این محصول حاوی ترکیباتی است که توانایی تأمین کل رطوبت لازم برای سلول های پوست سر و بافت موی تان را در یک بازه زمانی کوتاه مدت دارد و سبب از بین رفتن کلیه آثار سوختگی و خشکی موها خواهد شد. از آنجا که مسئله رطوبت رسانی به موها می تواند نیاز اساسی هر نوع مویی باشد، از این رو، شما قادر به استفاده از این شامپو حتی برای موهای سالم خود خواهید بود و می توانید احساسی تازگی و شادابی را با کمک این شامپو برای موهای تان به ارمغان آورید. لازم به ذکر است که تولید شامپوی آبرسان کلیر در بسته بندی جداگانه ای هم برای خانم ها و هم برای اقایان صورت گرفته است.

آشنایی با ترکیبات و خواص شامپوی آبرسان کلیر

1- دارای آنتی اکسیدان

2- رطوبت رسانی به سلول های پوست سر و موها

3- حاوی ویتامین B5 و E

4- از عصاره های طبیعی همچون سویا، بادام، روغن آفتابگردان، نارگیل و چای سبز تشکیل شده است.

شامپو ضد شوره و خنک کننده کلیر مدل Ice Cool Menthol

شامپو ضد شوره و خنک کننده کلیر مدل Ice Cool Mentholاین شامپو را می توان از جدیدترین تولیدات برند کلیر به شمار آورد. خواص اصلی این شامپو، همانگونه که از اسمش مشخص است سبب از بین رفتن شوره پوست سر و موها شده و در پوست سر حس خنکی ایجاد خواهد کرد. به ندرت اتفاق می افتد که طراحی یک شامپو برای دو کاربرد صورت گیرد، اما شاهد این ویژگی در شامپو ضد شوره و خنک کننده برند کلیر هستیم. این شامپو با توجه به دارا بودن عصاره طبیعی گیاه نعناع، علاوه بر داشتن رایحه خوش، از خواص خنک کنندگی لذت بخشی نیز برخوردار است. هم برای استفاده آقایان و هم خانم ها، تولید شامپو ضد شوره و خنک کننده کلیر در دو بسته بندی متفاوت انجام شده است، ولی نکته جالب توجه این است که شما امکان استفاده از این شامپو را حتی در صورت عدم مشاهده شوره روی موهای تان خواهید داشت. چرا که در کنار دارا بودن دو ویژگی اشاره شده در بالا، از خواص تقویتی دیگری نیز برخوردار بوده که فوایدی زیادی را برای سلول های پوست و موی شما به همراه دارد. برای مثال، این شامپو از ویتامین ها و ترکیبات مغذی تشکیل شده است که می تواند سلول های پوست و موی سر را تغذیه کرده و سبب تقویت ساختار آن گردد.

در ادامه به ترکیبات و خواص این مدل از شامپو کلیر اشاره خواهیم کرد:

1-از بین برنده دائمی شوره سر

2-تغذیه عمیق پوست سر

3-حاوی ده نوع ماده مغذی

4-شاداب کننده و خنک کننده پوست سر

5-تقویت ساختار و مقاومت مو

معرفی شامپو کلیر ترمیم کننده مدل :Scalp Oil Control به نظر شما کدام شامپو می تواند از شامپو ترمیم کننده بهتر باشد؟! به طور معمول، امکان استفاده از شامپوهای ترمیم کننده برای هر مدل مویی مخصوصاً موهای صدمه دیده بر اثر عدم مراقبت و رسیدگی، گرمای سشوار، دائم استفاده کردن از رنگ های شیمیایی و سایر علت ها وجود دارد. چرا که تولید این شامپو همانگونه که از اسمش معلوم است، جهت بازسازی و ترمیم ریشه و ساختار ساقه مو صورت گرفته است. از این رو، می توان این مدل از شامپو کلیر را بهترین انتخاب برای افرادی دانست که قصد بازسازی و ترمیم بافت موهای صدمه دیده خود را با کمک یک شامپوی درمانی دارند. البته به خاطر داشته باشید که این محصول در دو بسته بندی مجزا هم برای آقایان و هم خانم ها در نظر گرفته شده است. در صورتی که موهای شما نیازمند توجه و مراقبت بیشتری است، می توانید شامپو ترمیم کننده کلیر را خریداری کنید.

حال در ادامه می خواهیم به معرفی ترکیبات و خواص شامپو ترمیم کننده موی کلیر برویم.

1- ضد شوره مو

2- تقویت کننده ساختار مو

3- بالا بردن استحکام و مقاومت موها

4- شامل عصاره های طبیعی از قبیل زیتون، جینسینگ، برگ درخت چای و نعناع می باشد.

معرفی شامپو ترمیم کننده کلیر مدل Scalp Oil Control

پیشنهاد ارائه شده توسط ارس خرید جهت تهیه شامپو کلیر ارزان تر

توصیه ما به شما این است که به سراغ سایت ارس خرید جهت تهیه بهترین شامپو کلیر بروید. چرا که در این سایت می توانید از گارانتی 7 روز بازگشت وجه در صورت اصل نبودن و یا معیوب بودن کالا و همچنین تخفیفات ویژه نیز بهره مند گردید. و از هر لحاظ خریدی لذت بخش تر و مطمئن تر را برای خود به ارمغان آورید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع شامپوهای کلیر و قیمت های آن به سایت ارس خرید به آدرس www.araskharid.com مراجعه نمایید.

1
کــارمـا :
778
---
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
moarefi