نقد و بررسی گوشی سامسونگ a12

3 سال پیش - خواندن 1 دقیقه

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a12

در این بخش از مطالب سایت امیگو با نقد و بررسی گوشی سامسونگ a12 در خدمت شما عزیزان هستیم ، امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شود.

مشخصات گوشی a12 سامسونگ

گوشی سامسونگ a12 با صفحه نمایش  6.5 اینچی Infinity-V  تکنولوژی HD+ به وضوح بالاتر محتوای در حال نمایش کمک می کند. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است ، شما با این کیفیت بالای عکاسی به راحتی می توانید عکس هایی ماندگار و خاطراتی خوش را ثبت نمایید. شما می توانید زاویه دید خود را با دوربین زاویه گسترده ارتقا دهید و میزان فوکوس را دوربین عمق تنظیم کنید و با دوربین ماکرو به جزئیات نزدیکتر شوید.

دوربین فوق عریض این گوشی 5Mp با عملکردی شبیه چشم انسان و زاویه دید 123 درجه، باعث می شود چشم اندازهای توسعه داده شده تری داشته باشید.

باتری 5000 میلی آمپر در ساعت سامسونگ A12 ، شما را در تمام طول  روز همراهی می کند و باعث می شود شما همواره شارژ داشته باشین . از طرفی پشتیبانی از فست شارژ 15 واتی نیز به  شارژ شدن سریع این گوشی کمک می کند.

سامسونگ پردازنده 8 هسته ای را با 4GB RAM پردازشی ترکیب کرده  و با دارا بودن حافظه داخلی 64 گیگابایت، تجربه لذت بخش بازی را برایتان به راحتی فراهم می کند.

 

قابلیت رابط One UI Core این گوشی شرکت سامسونگ به شما کمک می کند تا بر روی آنچه که برایتان اهمیت دارد و تمایل دارید از نزدیک ببینید زوم کنید. ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی a12 به همراه هم به  شما کمک می کنند تا به این هدف به راحتی دست پیدا کنید .هم چنین شما با استفاده از قابلیت dark Mode می توانید برای داشتن تصاویری با وضوح بالا در شب استفاده نمایید.

قیمت گوشی سامسونگ a12

شما کاربران عزیز سایت امیگو میتوانید جهت دریافت قیمت گوشی سامسونگ a12 به سایت نمایندگی سامسونگ در تهران مراجعه نمایید تا قیمت روز محصول اورجینال را دریافت نمایید.

0
کــارمـا :
140
نمایندگی هواوی در ایران واقع در پاساژ کوروش نبش پیامبر اعظم. تلفن تماس : 02144972303-44972302 لینک وبسایت : https://huaweiiranofficial.com
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
huawei.iran.official2020