نگاهی به سریال مدرسه اوکراینی، زندگی تاجری که به مشکل می خورد

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

سریال مدرسه اوکراینی سریالی است که در سال 2018 اکران شد و شبکه کانال وان وظیفه پخش آن را بر عهده گرفته است. ژانر این سریال درام می باشد و مدت زمان هر  قسمت 50 دقیقه است.


متاسفانه نویسندگان، بازیگران و کارگردادن سریال Shkola زیاد معروف نیستند و می توان گفت که تنها فیلم یا سریالی که حضور داشته اند، همین سریال است.

کاتیا ، تاجر موفق می فهمد که دخترش سعی کرده خودکشی کند. همانطور که معلوم شد ، بار اول نیست. او برای نزدیک شدن به دخترش و درک آنچه که بچه ها در مدرسه انجام می دهند ، به عنوان معلم اقتصاد کار می کند. مادر جوان حتی نمی دانست چه اسرار پشت دیوارهای مدرسه معمولی اوکراین پنهان است. در همان زمان یک معلم انگلیسی جدید به مدرسه می آید - وکیل سابق و پسر مدیر - الکس. او یک نامزد دارد که در ایالات متحده زندگی می کند ، اما ناگهان جرقه ای بین او و کاتیا به وجود می آید. با این حال ، اسکلت های گذشته هنوز آنها را آزار می دهند و قهرمانان ما را رها نمی کنند...


برخی از نظر کاربران در خصوص سریال مدرسه اوکراینی


مدرسه اوکراینی پارس ساب


اکنون همه چیز را توضیح خواهم داد: بدترین چیزی که به طور کلی برای تلویزیون اوکراین می توانست اتفاق  بیفتد، اتفاق افتاد. فیلمنامه این سریال حتی به عنوان یک الگو به قدری بد بود که نمی تواند در نظر گرفته شود! بازیگران گویی بدون پتانسیل، بدون مهارت ، بدون هیچ کاریزما بوده اند. به طور کلی، پس از تماشای آن ناراحت کننده می شود. اینجا شما نشسته اید و فکر می کنید: اما من اهمیتی نمی دهم چه مدت روی توالت نشسته ام؟ ایده اولیه بنیانگذاران این پروژه چه بود؟ اصلاً چگونه می تواند مفید باشد؟ یا چه تاثیری بر من داشت؟ نه! شما فقط ساعت زندگی بی ارزش خود را از دست داده اید! شما خودتان وارد این سطل شدید و فقط یکی از کسانی شدید که به زمان ، سلامتی و روان او اهمیت نمی دهند. ممکن است دلیل "محبوبیت" دقیقاً این افراد در چتر نجات زندگی می کنند و به سادگی خود و زمان بی نظیر خود را دوست ندارند! بله ، و اجازه دهید آنها! ما می توانیم همین الان شروع کنیم زیرا همه چیز در دست شماست! فراموش نکنید که چنین پروژه هایی روی سقوط لاک پشت ها متمرکز شده است. شما لاک پشت ها را بیل نمی زنید! فقط باید به این فکر کنید که آیا ارزشش را دارد؟ این همه گند؟ مطمئناً نه ، مخاطبان عزیز! تعجب نکنید که واقعا پوسته های بدبو وجود دارد. آنها متأسفانه هستند و هیچکس به آنها احتیاج ندارد. آنها متأسفانه چنین خواهند کرد ، زیرا حتی در یک چتر نجات بدبو اجابت مزاج ناامید کننده وجود دارد. ارزشش را دارد؟ این همه گند؟ مطمئناً نه ، مخاطبان عزیز! تعجب نکنید که واقعا پوسته های بدبو وجود دارد. آنها متأسفانه هستند و هیچکس به آنها احتیاج ندارد. آنها متأسفانه چنین خواهند کرد ، زیرا حتی در یک چتر نجات بدبو اجابت مزاج ناامید کننده وجود دارد. ارزشش را دارد؟ این همه گند؟ مطمئناً نه ، مخاطبان عزیز! تعجب نکنید که واقعا پوسته های بدبو وجود دارد. آنها متأسفانه هستند و هیچکس به آنها احتیاج ندارد. آنها متأسفانه چنین خواهند کرد ، زیرا حتی در یک چتر نجات بدبو اجابت مزاج ناامید کننده وجود دارد.


اولین تاریخ انتشار این سریال در 14 ژانویه 2018 در کشور اوکراین بود. این سریاال به زبان اوکراینی است و شرکت تولیدی سریال Shkola نیز  1+1 Production است.

کارگردانان این سریال بر عهده Iryna Lytvynenko، Serhiy Tolkushkin، Yevhen Chermyshov، Olha Sudorenko بوده است.

نویسندگان این سریال اوکراینی نیز بر عهده Anastasiya Alekseveva، Lora Hirodetska، Oleksandra Myronova، Lesya Voloshina و Yulia Yesaulova بوده است.

0
کــارمـا :
36
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
parssubofficial