ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه بدون ترفندهای "کثیف" فالوور در اینستاگرام به دست آوریم

2 سال پیش - خواندن 27 دقیقه

فالوور گرفتن در اینستاگرم در حال تبدیل شدن به طور فزاینده دشوار .

 

من قصد ندارم به شما با این بیانیه به دور از آن را بترساند، اما از تکنیک های که قبلا کار کرده به دنبال، با آخرین تغییرات از نمایش مشخصات عمومی الگوریتم (ژانویه 2018)، دیگر.

اینستاگرام با تمایل به ترویج استفاده "انسانی" و واقعی بودن ارتباطات بین کاربرانی که از این پلتفرم استفاده می کنند ، تغییرات عمیقی ایجاد کرده است که هزاران حساب را تحت تأثیر قرار می دهد.

اینجا چه چیزی پیدا خواهید کرد؟

  • چگونه می توان فالوورهای واقعی را در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد
    • 1. چه محتوایی باعث ایجاد جذابیت بیشتر در اینستاگرام می شود؟
    • 2. استفاده از هشتگ در اینستاگرام
    • 3. عکس ها و فیلم ها را با Instagram Stories در Instagram آپلود کنید
    • 4. بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام
  • چگونه می توان فهمید چه کسی مرا در اینستاگرام دنبال نمی کند؟
  • آیا خرید فالوور در اینستاگرام جواب می دهد؟
    • 1. کاهش دسترسی ارگانیک پست های خود در اینستاگرام
    • 2. حساب اینستاگرام شما قابل ممنوع شدن است
    • 3. اگر فالوورها بخرید ، پول خود را از دست خواهید داد
  • برنامه ها و برنامه ها برای دنبال کردن بیشتر در اینستاگرام
    • برنامه هایی برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام که توصیه نمی کنم
    • برنامه هایی برای به دست آوردن فالوورها بیشتر در اینستاگرام که توصیه می کنم
  • ترفندها و هک های دیگر برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام
    • 1. مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام
    • 2. فالوورهای خود را با تبلیغات در تبلیغات اینستاگرام افزایش دهید
    • 3. با تبلیغات در Instagram Stories فالوور بگیرید
  • نتیجه گیری

همراه با فیس بوک ، نمایش مشخصات عمومی است  که شبکه های اجتماعی ستاره از لحظه ای و همچنین بسیار قدرتمند تبدیل شخصی و کسب و کار نام تجاری ابزار برای بسیاری از مردم. بنابراین ما در مورد تغییرات بسیار مهم صحبت می کنیم.

این تغییرات نه تنها بر نمایه ها تأثیر می گذارد. آنها همچنین بر پستهایی که ارسال می کنند تأثیر می گذارند (به طور قابل توجهی بر میزان آلی پستهای آنها تأثیر می گذارد).

اما نگران نباشید: شما در دستان خوبی هستید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که من در ماه های اخیر بیشترین کار را در آن انجام داده ام و این به من اجازه داده است که دانش خود را با استفاده از آن حساب کاربری خود را در اینستاگرام با میزان حدود 1000 فالوور جدید هر ماه افزایش  دهم همانطور که می توانید اینجا ببینید .

این طور نیست که ما در مورد آمار  "افراد مشهور" صحبت می کنیم ، اما ما در مورد ارقام فالوور واقعی صحبت می کنیم که برای هر کارآفرین آنلاین مانند من نتایج بسیار خوبی خواهد بود.

آماری از حساب اینستاگرام من که Social Blade نشان می دهد بیانگر کارهای انجام شده در ماه های اخیر است.

دانشی که به من اجازه داده است به این مهم دست یابم همان چیزی است که من قصد دارم در این مقاله با شما در میان بگذارم تا شما بتوانید همان کار را عملی کنید و به روشی ساده با حساب کاربری خود دنبال کنید تا فالوورها بیشتری داشته باشید.

اگرچه پوشاندن همه کارهایی که می توان در یک پست مشابه انجام داد غیرممکن است (برای این من قبلاً این دوره اینستاگرام را توصیه می کنم ) ، به شما اطمینان می دهم که فقط با پیروی از تکنیک هایی که در این پست توضیح می دهم ، به نتایج مهمی دست خواهید یافت با حساب خود

چگونه می توان فالوورهای واقعی را در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد

بدون شک ، این یکی از سالاتی است که بیشتر کاربران اینستاگرام از آن پرسیده اند: چگونه می توان فالوور را در اینستاگرام به صورت رایگان دریافت کرد . به نظر من منطقی است

اما تعداد کمی از آنها هستند که درک می کنند شبکه های اجتماعی مدتها پیش از رایگان متوقف شده اند .

بگذار توضیح بدهم.

شبکه های اجتماعی به خودی خود رایگان هستند و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. اتفاقی که می افتد این است که ، اگر بخواهیم بیشترین بهره را از آنها ببریم (به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنیم ، تعامل بیشتری داشته باشیم یا مثلاً محصولات یا خدمات را با آنها بفروشیم ) ، مجبور خواهیم بود بودجه کمی را برای اقدامات بازاریابی اختصاص دهیم. ما تعداد فالوورها ، پسندیدن ها و نظرات را افزایش می دهیم.

آیا نمی توانید بدون پرداخت فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟

البته که بله. اگرچه من پیش بینی می کنم ، از آنجا که اینستاگرام تغییراتی را در الگوریتم خود ایجاد کرده است ، هر روز پیچیده تر می شود .

در اینجا برخی از نکات اساسی برای افزایش دسترسی به نشریات شما و در نتیجه دستیابی به فالوور بالقوه بیشتری ذکر شده است:

1. چه محتوایی باعث ایجاد جذابیت بیشتر در اینستاگرام می شود؟

در این بخش، با اجازه شما، من قصد دارم به کمی مغرضانه و حرکت به سوی چیزی که من شخصا دوست دارید بیشتر در نمایش مشخصات عمومی و که من هم فکر می کنم بهتر متناسب با مشخصات خواننده های این وبلاگ: علامت های تجاری نشان (شخصی و شرکت ها) طرف شما انسانی تر و خصوصی تر است .

توانایی انجام این کار به شما کمک می کند ارتباطات بیشتری چه با برند شخصی و چه با یک شرکت برقرار کنید. و این امر همچنین به ایجاد استراتژی های خوب بازاریابی محتوا کمک می کند زیرا قبلاً در YouTube یا در بسیاری از وبلاگ ها انجام شده است.

 

شما قبلاً می دانید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی 100٪ بصری است . بنابراین ، محتوایی که در اینجا بهترین عملکرد را دارد ، محتوایی نزدیک و جذاب است ، هم از نظر بصری و هم برای پیامی که منتقل می کند .

در مورد شخصی من ، آنچه بیشتر از همه دوست دارم تصاویر با متن انگیزشی و الهام بخش است .

بله ، اینطور نیست که  "فوق العاده اصلی" باشد ، من می دانم ، اما من مدت طولانی است که این کار را انجام می دهم ، برای من مفید است ، این نوع پیام های مثبتی است که دوست دارم ارسال کنم و همچنین بسیار متناسب است با آنچه که هست و می خواهم  مارک شخصی من باشد.

از این نظر ، بسیاری از عکسها مربوط به حوزه شخصی من و روزمره من است : عکسهایی از من ، مکانهایی که بازدید می کنم ، کتابها و چیزهای دیگری که آنها برای من ارسال می کنند و من را هیجان زده کرده است ، موقعیت های حرفه ای مانند " پشت صحنه " یک جلسه ضبط فیلم ، و غیره

به نظر می رسد یک روش عالی برای ارتباط با مخاطب من و سازگاری جنبه انسانی من با طرف تجاری شخصی من است  زیرا مانند دروازه ای برای "زندگی واقعی" من است که در آن افرادی را که روزمره مرا دنبال می کنند درگیر می کنم ، چیزی که از طرف دیگر ، من مردم را دوست دارم.

نیازی نیست که دقیقاً همان کار را انجام دهید ، شاید حتی مناسب پرونده شما نباشد ، اما فلسفه چگونگی اتصال چیزی که در پشت این امر وجود دارد کاملاً به هر موردی برون گرا شده است و امیدوارم که بتواند به عنوان الهام بخشی از فعالیت شما در این زمینه باشد. اینستاگرام

2. استفاده از هشتگ در اینستاگرام

اینستاگرام به شما امکان می دهد تا حداکثر 30 هشتگ در پست های خود قرار دهید تا محتوای در حال ارسال خود را برچسب گذاری کنید.

با استفاده از هشتگ ها ، شما نه تنها به سایر کاربران می گویید که مضمون عکس ها و فیلم هایی که بارگذاری می کنید چیست (این واضح است) ، بلکه می توانید به پروفایل های دیگری که شما را نمی شناسند دسترسی پیدا کنید .

چطور؟ از زمان تغییرات اخیر در اینستاگرام ، این برنامه به شما امکان می دهد پست هایی را که تحت یک هشتگ برچسب گذاری شده اند دنبال کنید .

با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که در خبرخوان خود (بخش برنامه ای که در آن انتشارات ایجاد شده توسط حساب هایی که دنبال می کنید را مشاهده خواهید کرد) برخی از نشریات حاوی هشتگ هایی را که دنبال می کنید نیز خواهید دید.

از یک طرف ، این یکی از بهترین راه ها برای شناختن خود توسط کاربران دیگری است که هنوز شما را دنبال نمی کنند و از طرف دیگر ، کشف حساب های دیگری که محتوای مورد علاقه شما را منتشر می کنند.

چند هشتگ باید در پست های خود قرار دهم؟

واقعیت این است که کارشناسان نمی توانند در مورد هشتگهایی که باید در یک نشریه استفاده شود ، توافق کنند.

اما از تجربه خودم می توانم به شما بگویم که تعداد بهینه هشتگ عددی بین 5 تا 11 است .

در حالت ایده آل ، از 5 تا 11 هشتگ برای هر پست استفاده کنید.

استفاده از بیش از 15 می تواند یک تکنیک اسپم تلقی شود ، زیرا الگوریتم جدید اینستاگرام تفسیر می کند که ما در انتشار بهینه سازی می کنیم و دسترسی به انتشاراتی را که ایجاد می کنیم کاهش می دهد .

هرگز از 30 هشتگی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد استفاده کنید استفاده نکنید در غیر اینصورت دامنه دسترسی شما کاهش می یابد.

در آخر ، من توصیه می کنم که از هشتگهایی که در عکسهای خود استفاده می کنید ، استفاده های متنوعی کنید.

هشتگ های معمولی و بسیار پرطرفدار در روزگار آنها مانند "tags4likes" ، "picoftheday" یا "follow4follow" در تاریخ ثبت شده اند و اینستاگرام آنها را نادیده می گیرد.

بهترین روشی که می توانید انجام دهید استفاده از ترکیبی از هشتگهایی است که کمتر استفاده می شود و برخی از محبوب ترین ها و مهمتر از همه ، آنها را در انتشارات خود تغییر دهید  تا همیشه از همان موارد استفاده نکنید.

3. عکس ها و فیلم ها را با Instagram Stories در Instagram آپلود کنید

همانطور که می دانید ، ویدئو قالبی است که به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند تعامل زیادی ایجاد کند . مانند فیس بوک ، فیس بوک زنده به شما امکان می دهد تعامل زیادی ایجاد کنید ، در اینستاگرام همچنین می توانید از ویدئو برای ارتباط بیشتر با فالوور خود استفاده کنید.

در سال 2016 ، اینستاگرام Instagram Stories را راه اندازی کرد که در ابتدا به کاربران امکان آپلود عکس ، افزودن فیلترها ، جلوه ها و لایه ها را می داد و بدین ترتیب یک "داستان" اینستاگرام در قالب نمایش اسلاید ایجاد می کرد. در همان سال ، این قابلیت را برای آپلود فیلم ها نیز گسترش داد .

عجیب ترین نکته در مورد Instagram Stories این است که داستان های کاربر پس از 24 ساعت منقضی می شود . یعنی برای همیشه ناپدید می شوند. اما دقیقاً این می تواند چیزی باشد که تعامل با جامعه شما را تشویق کند.

شما باید کاملاً واضح بگویید که Instagram Stories به دنبال سرگرمی است ، بنابراین ، شما دارای جلوه ها و امکانات زیادی برای افزودن جلوه ای جالب به عکس ها و فیلم هایی هستید که می خواهید با این ابزار بارگذاری کنید.

در این مورد ، برنامه هایی مانند مواردی که در فیلم بالا مشاهده می کنید می توانند کمک زیادی به شما کنند.

4. بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

یکی دیگر از تغییراتی که الگوریتم اینستاگرام ایجاد کرده نمایش نشریات بدون ترتیب زمانی است .

در گذشته ، اولین عکس هایی که در خبرخوان شما ظاهر می شدند آخرین عکس هایی بودند که افرادی که دنبال می کنید منتشر کرده بودند. اما دیگر هرگز اینگونه نخواهد بود.

به عنوان یک قاعده کلی ، از این پس انتشاراتی که در ابتدا ظاهر می شوند مربوط به حساب هایی هستند که بیشترین تعامل را با آنها دارید .

بگذارید برای شما توضیح دهم که نامزدی چیست (مطمئناً این توضیحات برای شما ضروری نیست ، اما من ترجیح می دهم که به سمت شلیک بروم).

نامزدی رابطه ای است که شما با سایر حساب های اینستاگرام دارید و بر اساس لایک ها و نظراتی که در مورد پست های آنها می گذارید تعیین می شود .

بنابراین اینستاگرام می خواهد ابتدا آن پست ها را از حساب هایی که بیشتر با آنها ارتباط برقرار می کنید به شما نشان دهد و سپس پست هایی را از حساب هایی که ممکن است با آنها تعامل چندانی نداشته باشید نشان دهد.

با این وجود ، ممکن است فکر کنید که زمان انتشار نباید آنقدر مهم باشد ، اما حقیقت این است که آن زمان است .

به همین دلیل ، ایده آل این است که شما سعی کنید در زمان هایی که بیشترین تعداد دنبال کننده های شما به هم متصل هستند ، منتشر کنید.


نمونه ای از اطلاعات مربوط به برنامه هایی که اینستاگرام از برنامه بومی به شما می دهد.

از کجا می دانی؟

اگر حساب اینستاگرام شرکتی داشته باشید ، به برخی از آمارهای مربوط به فالوور و انتشارات خود دسترسی خواهید داشت ، بنابراین می توانید ببینید که اکثر قریب به اتفاق پروفایل هایی که شما را دنبال می کنند ، به چه متصل هستند.

همچنین شما می خواهد اطلاعات دیگر مانند داشته کشورها فالوور خود را از، خود از شهرستانها، خود جنس و حتی خود سنین، در میان دیگران.

اگر حساب اینستاگرام تجاری ندارید ، نگران نباشید. برنامه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد فالوور خود را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین ساعات انتشار را تعیین کنید.

ابزارهایی مانند  Prime برای iOS یا  Followers + می توانند بسیار مفید باشند. شما همچنین می توانید گزینه های دیگری برای Android مانند  Whentogram داشته باشید.

چگونه می توان فهمید چه کسی مرا در اینستاگرام دنبال نمی کند؟

یک سوال بسیار متداول این است که چگونه می توان فهمید چه کسی در Instagram من را دنبال نمی کند .

برنامه های زیادی مانند iconosquare به عنوان مثال وجود دارد که به شما نشان می دهد چه کسی شما را در اینستاگرام دنبال نمی کند . مسئله این است که فقط اطلاعات مربوط به رابطه ای که با هر کاربر دارید را به شما می دهد ، یعنی اگر او را دنبال کنید و بالعکس.

علاوه بر این ، بارها ، شما باید از یک کاربر به کاربر دیگر بروید ، که بدیهی است غیر عملی است.

آنچه ما را مورد توجه قرار می دهد برنامه ای است که آمار جهانی به ما می دهد ، یعنی لیستی از افرادی که اخیراً دنبال کردن شما متوقف شده اند.

چندین برنامه وجود دارد که می توانید آنها را مشاهده کنید ، در اینجا لیستی ارائه شده است . با استفاده از این آمار به صورت دوره ای می توانید پیگیری بسیار راحت و سریع افرادی را که دیگر پیگیری نمی کنند ، انجام دهید.

آیا خرید فالوور در اینستاگرام جواب می دهد؟

در این مرحله ، من می خواهم با پاسخ خود بسیار صریح باشم ، زیرا می خواهم شما را متقاعد کنم که می توانید از سایت ناب فالوور با اطمینان فالوورها در اینستاگرام را خریداری  کنید .

شاید در اشتیاق خود برای رشد سریعتر در اینستاگرام ، این وسوسه برای خرید فالوور داشته باشید.

به خوبی شناخته شده است که صدها (اگر نه هزاران) صفحه وجود دارد که می توانید فالوورهای آنها را در اینستاگرام خریداری کنید. و حقیقت این است که حتی می توان هزاران فالوور را با یک کلیک ساده ، بر اساس پرداخت مناسب دریافت کرد.

اما باید کاملاً روشن باشید که با خرید فالوور در اینستاگرام ، حساب خود را قدرت  می دهید ، به چند دلیل:

1. افزایش دسترسی ارگانیک پست های خود در اینستاگرام

اینستاگرام دسترسی ارگانیک پست ها را به 10٪ از کل فالوورها شما کاهش داده است . این بدان معنی است که از هر 10 نفر از فالوورها شما فقط 1 نفر به صورت پیش فرض پست های شما را می بیند.

یعنی آنها همان کاری را انجام داده اند که فیس بوک در زمان خودش انجام داده است (به یاد داشته باشید که فیس بوک اینستاگرام را خریداری کرده است).

برای عبور از این درصد ، اینستاگرام ارزیابی می کند که آیا واقعاً تعامل ایجاد می کنید یا خیر  . هرچه تعامل شما بهتر باشد ، شیر آنها بیشتر خواهد شد. این راه افزایش آن درصد اولیه است.

و این دلیل  بسیاری از کاربران است: آنها دیده اند که چگونه قبلاً با انتشارات خود لایک بیشتری دریافت کرده اند .

خرید فالوور چگونه بر میزان دسترسی من تأثیر می گذارد؟

بسیار آسان.

فالوور خریداری شده از ناب فالوور معمولاً حسابهای  واقعی هستند  :

  • به عکسها یا فیلمهای خود لایک میدهید.
  • آنها داستانهایی را که بارگذاری می کنید می بینند .
  • آنها برای شما نظر می گذارند .

 

2. حساب اینستاگرام شما قابل ممنوع شدن است خرید فالوور باعث از بین رفتن شدو بن میشود

از زمان تغییر الگوریتم اینستاگرام ، اثرات Shadow Ban شروع به مشاهده می شود .

Shadow Ban یک جریمه اینستاگرام است که به حساب شما اسپم زده می شود و دسترسی پست های شما را به شدت کاهش می دهد.

بدترین: اینکه شما راهی برای دانستن اینکه حساب شما ممنوع شده است ندارید ، زیرا آنها به شما اطلاع نمی دهند. علاوه بر این ، شما فکر می کنید که همه چیز درست است ، فعالیت خود را به روشی عادی دنبال می کنید ... اما اینطور نیست.

می توانید با خرید کامنت اینگلیسی برای پیج خود از اسپم نبودن آن جلوگیری کنید و به این طورت پیج شما دیگر بن نمی شود

برنامه ها و برنامه ها برای دنبال کردن بیشتر در اینستاگرام

شما فقط باید در فروشگاه App Apple یا Android Google Play بگردید تا ده ها برنامه را پیدا کنید تا فالوورها بیشتری در Instagram داشته باشید.

اما تعجب نکنید اگر برنامه ای که این همه دنبال کننده به شما نوید می دهند پس از چند هفته ناپدید شود .


تعداد برنامه های اطراف موضوع "فالوورها اینستاگرام" تقریبا بی نهایت است ...

دلایل آن روشن است: آنها خلاف استفاده واقعی از برنامه ای هستند که اینستاگرام قصد دارد آن را تقویت کند و علاوه بر این ، آنها برنامه هایی با صدها اشکال هستند که باعث می شود کاربران آنها را با بدترین امتیازات ارزیابی کنند. دلایل زیادی وجود دارد که به مدت طولانی در فروشگاه ها موجود نیستند.

برنامه هایی برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام که توصیه نمی کنم

و یک بار دیگر ، اگر واقعاً می خواهید فالوورهای خود را در اینستاگرام به دست آورید و هدف شما انجام کارهای خوب است ، استفاده از این برنامه ها را در نظر نگیرید.

من فقط در مورد استفاده از برنامه ها برای گرفتن فالوور صحبت نمی کنم.

همچنین من به اپلیکیشن ها توصیه نمی کنم که سریع لایک بگیرند ... این یک مزخرف فوق العاده است. آن دسته از برنامه های کاربردی برای دریافت لایک در اینستاگرام مانند یک لایک مفید هستند .

من توضیح می دهم:

  • یا شما خرید تعدادی از سرگرمی (با پول نقد سخت) که بعد از آن شما می توانید در میان نشریات خود توزیع کنید.
  • یا اینکه شما در انتشاراتی که خود برنامه ها به شما پیشنهاد می دهند ، مبادله لایک انجام می دهید تا کاربران دیگر را که انتشارات شما به آنها پیشنهاد می شود ، جذب کنند و در نهایت عکس ها یا فیلم های شما را دوست داشته باشند.

آیا واقعاً می خواهید با دوست داشتن پست های افرادی که اصلاً نمی شناسید ، خود را به بردگی بکشید تا بعداً شما را دوست داشته باشند؟

یا حتی بدتر: آیا واقعاً می خواهید پست هایی را دوست داشته باشید که کمترین علاقه شما را ندارند؟

آن را به عنوان مبادله "لطف" در نظر بگیرید. شما نشریاتی از افراد را دوست خواهید داشت که دیگر هرگز نخواهید دید و آنها نیز با شما همین کار را خواهند کرد.

نتیجه: نامزدی صفر .

و نکته این است که اینستاگرام به همه این اقدامات جعلی پی می برد و در نهایت به عنوان اسپمر به حساب شما برچسب می زند.

برنامه هایی برای به دست آوردن فالوورها بیشتر در اینستاگرام که توصیه می کنم

در عوض ، به دنبال برنامه هایی برای بهبود استفاده خود از اینستاگرام باشید .

موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • سعی کنید محتوای بهتری بارگذاری کنید .
  • عکس ها و فیلم های حرفه ای تر بسازید .
  • با فالوور و حسابهای دیگری که دوست دارید دنبال شوند تعامل طبیعی داشته باشید.
  • فقط نمایه هایی را دنبال کنید که به هر دلیلی به دلیل نوع محتوایی که ایجاد می کنند ، شما را دوست دارند .

می دانم ، شاید این مسیر سریع شما نیست که انتظار دارید در اینستاگرام رشد کنید و استفاده از برنامه ها برای گرفتن فالوورها و پسندیدن ها با یک سرعت بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. اما به شما اطمینان می دهم که با این کار ظرف چند روز حساب اینستاگرام خود را هدر خواهید داد .

و در اینجا برخی از توصیه ها برای برخی از ابزارهای خاص وجود دارد . من قصد ندارم همه کارهایی را که هرکدام انجام می دهد شرح دهم زیرا ما امروز کار خود را تمام نکرده ایم ، بلکه بیشتر به آنچه برای من برجسته است تمرکز می کنم:

  • هشتگ ها : از جمله موارد دیگر ، به شما امکان می دهد محبوب ترین هشتگ های مربوط به یک موضوع خاص را بیابید . به عنوان مثال ، برای "کارآفرینی" شما به عنوان hastag های مرتبط "#emprendedores" ، "# موفقیت" ، "#negocios" و غیره محبوب محبوب هستید . برای افزایش دسترسی به نشریات بسیار توصیه می شود.
  • Cleaner for Instagram : به شما امکان می دهد حساب های غیرفعال را حذف کنید ، هم حساب هایی را که دنبال می کنید و هم حساب هایی که شما را دنبال می کنند. احتمال حذف فالوور غیرفعال به ویژه به این دلیل جالب است که من برای شما توضیح دادم الگوریتم اکنون کار می کند. داشتن فالوور با کیفیت بهتر ، 10٪ از دسترسی اولیه را که انتشارات شما به عنوان نقص دارند ، بهبود می بخشد.
  • Word Swag : با استفاده از این اپلیکیشن (در این حالت هزینه پرداخت شده) می توانیددر عرض چند ثانیه متن های بسیار جذابی را به عکس های خود اضافه کنید . نگاهی بیندازید زیرا نتایج واقعاً "موافق" هستند .
  • Social Blade : Social Blade یکی از این ابزارها با کاربردهای بی نهایت است و فقط برای اینستاگرام نیست. من قصد دارم احتمال "جاسوسی" در رقابت شما را برجسته کنم زیرا شما می توانید نه تنها سیر تکاملی حساب خود بلکه هر نمایه اینستاگرام را دنبال کنید. شما می توانید کارهایی از قبیل اینکه مثلاً ببینید در 30 روز گذشته چه مقدار پست ارسال کرده اند ، چه تعداد دنبال کننده کسب کرده اند را انجام دهید و سعی کنید از آن نتیجه بگیرید.
  • Hootsuite : Hootsuite یک ابزار "کلاسیک" است که اکنون از اینستاگرام نیز پشتیبانی می کند و در اینجا می خواهم یک چیز را برجسته کنم: امکان برنامه ریزی برای انتشار پست های شما . این چیزی است که شما نمی توانید با برنامه بومی اینستاگرام انجام دهید و سازماندهی بهتر خود و مسئله برنامه هایی که قبلاً در مورد آن بحث کردیم برای شما بسیار مفید خواهد بود.

ترفندها و هک های دیگر برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام

در این مرحله ممکن است از خود بپرسید "بنابراین چه کاری می توانم انجام دهم تا فالوور در اینستاگرام پیدا کنم؟"

من قصد دارم دو استراتژی را به شما ارائه دهم که در حال حاضر اینستاگرامرهای برتر از آنها استفاده می کنند:

1. مزایای افزایش فالوور در اینستاگرام با دیجی فالوور

نقاشی یکی از بهترین استراتژی برای بدست آوردن فالوور واقعی در نمایش مشخصات عمومی هستند.

اما قبل از اینکه شروع به قرعه کشی آیفون X کنید ، بگذارید مناسب ترین روش برای انجام قرعه کشی در اینستاگرام را توضیح دهم .

اگر آنچه می خواهید جذب فالوورهایی است که پس از پایان دادن به نتایج دیگر از دنبال کردن شما متوقف نخواهند شد ، باید به فکر بخشیدن چیزی باشید که مربوط به فعالیت حساب شما باشد.

اینگونه انجام ندادن یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانیم مرتکب شویم. کاربران قرعه کشی هایی وجود دارند که تنها حضورشان در اینستاگرام کسب هرچه بیشتر جوایز بهتر است.

و حتی اگر این نوع کاربران را جذب نکنید ، چه کسی نمی خواهد آیفون X تهیه کند؟

ترفند جذب فالوور در اینستاگرام ، در این مورد ، اجرای هدایای تبلیغاتی تنها با هدف کشف حساب کاربری شما و اتفاقاً داشتن انگیزه اولیه برای دنبال کردن شما است.

اگر محتوایی که به اشتراک می گذارید مورد علاقه آنها باشد ، به احتمال زیاد دیگر پس از پایان نمایش دیگر از دنبال کردن شما متوقف نخواهند شد.

اشتباه نکنید و چیزی ارزشمند را نیز قرعه کشی کنید . واقعاً ضروری نیست ، گرچه از نظر منطقی درست است که هرچه ارزش ادراک شده هدیه ای را که قرعه کشی می کنیم بیشتر باشد ، شانس موفقیت در قرعه کشی بیشتر و مخاطبان بیشتری را نیز جذب خواهیم کرد.


نمونه واقعی هدایای انجام شده در اینستاگرام.

به یاد داشته باشید که به عنوان مثال یک کتاب ساده می تواند بیش از اندازه کافی باشد تا کاربران علاقه مند را به حساب شما جذب کند.

روش انجام این کار بسیار ساده است:

  • تصمیم بگیرید چه چیزی قرعه کشی کنید.
  • خلاقیت به خرج دهید تا نشان دهید بخشیدن چیست .
  • آن را منتشر کنید و به فالوورها خود اطلاع دهید که برای شرکت در قرعه کشی باید حساب شما را پسندند ، شما را دنبال کنند (فالوور شما قبلاً شما را دنبال می کنند اما افرادی که نمی دانند شما را دنبال نمی کنند هنوز شما را دنبال نمی کنند ؛ و برای شرکت در این امر ضروری است که آنها شما را دنبال کنند زیرا همینطور حساب شما دنبال کننده بیشتری دارد) و از سه دوست خود نام ببرید.
  • اعلام کنید تا چه تاریخی آنها می توانند در قرعه کشی شرکت کنند ، شرایط شرکت در چه شرایطی است و چگونه / چه موقع برنده را اعلام می کنید.
  • ارتقا reach پست با تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  • با رسیدن تاریخ ، افرادی را که برنده جایزه شده اند منتشر کنید .

این فرایند می تواند به صورت دستی انجام شود ، لازم است شرکت کنندگان یک به یک بررسی کنیم و ببینیم آیا آنها از قوانین قرعه کشی پیروی کرده اند (اگر شما را دنبال می کنند ، آیا سه دوست را ذکر کرده اند و آیا انتشار را دوست دارند) ممکن است تصور کنید ، اگر تعداد شرکت کنندگان بسیار زیاد باشد ، این کار به یک کار خسته کننده تبدیل خواهد شد.

یا می توانید از ابزاری مانند easypromos استفاده کنید و نتایج زیادی را صرفه جویی کنید.

2. فالوورهای خود را با تبلیغات در تبلیغات اینستاگرام افزایش دهید

با استفاده از استراتژی ، بهره گیری از تبلیغات آنلاین بومی اینستاگرام ، برخلاف خرید فالوور ، در دنیا ایجاد حسابی برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام کاملا منطقی است.

سرمایه گذاری در تبلیغات با خرید فالوور چیز کاملاً متفاوتی است ، زیرا شما از یکی از قدرتمندترین ابزارهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد استفاده خواهید کرد. و همچنین ، ابزاری که استفاده از اینستاگرام برای شما خوشحال خواهد شد.

همانطور که قبلاً می دانید فیس بوک ، چند سال پیش اینستاگرام را خریداری کرد و بستر تبلیغاتی Facebook Ads خود را با اینستاگرام ادغام کرد . این بدان معناست که با همان مدیر تبلیغاتی که انتشار در فیس بوک را مدیریت می کند ، می توانید تبلیغات در اینستاگرام را نیز مدیریت کنید.

و در اینجا احتمالات زیادی وجود دارد .

اگرچه در تبلیغات اینستاگرام هنوز گزینه ای برای جذب مستقیم فالوور از طریق تبلیغات در دسترس نیست ، شما می توانید استراتژی هایی انجام دهید که باعث افزایش فالوورهای شما شود.

من به شما ایده هایی می دهم:

  • شما می توانید تبلیغات خود را برای ارتقا one یکی از بهترین نشریات خود قرار دهید و در نتیجه به بسیاری از افراد که اصلاً شما را نمی شناسند برسید. اگر پست شما نظرشان را جلب کند ، مطمئناً شما را دنبال می کنند.
  • به پروفایل اینستاگرام خود ترافیک ارسال کنید . فقط سه روش ممکن برای قرار دادن پیوندها در اینستاگرام وجود دارد: پیوند بیوگرافی شما ، از طریق Instagram Stories اگر حساب تایید شده ای دارید یا بیش از 10 هزار فالوور دارید یا تبلیغات. بنابراین ، اگر نمایه خود را تبلیغ می کنید ، می توانید به سرعت و به طور موثر فالوورها جدید خود را بدست آورید.
  • با تبلیغات در Instagram Stories ظاهر شوید . برای این منظور شما به یک ویدئو با حداکثر مدت زمان 15 ثانیه و خلاقیت / اصالت زیاد احتیاج دارید تا افرادی که اصلا شما را نمی شناسند و داستان تبلیغ شده شما را می بینند تصمیم بگیرند شما را دنبال کنند.

3. با تبلیغات در Instagram Stories فالوور بگیرید

آخرین استراتژی بسیار اصلی برای جذب سریع فالوور در اینستاگرام ، اگر آگهی در Instagram Stories ایجاد کنید بسیار ساده است .

اما مراقب باشید ، قبل از ساختن تبلیغ اینستاگرام خود بسیار مهم است که به یاد داشته باشید 2 مرحله قبلی را که در این ویدیو درباره آن نظر می دهم دنبال کنید :

نتیجه گیری

این کاملا قانونی به می خواهید برای دریافت فالوور در اینستاگرم در سریع ترین و ارزان ترین راه ممکن است.

اما توصیه من این است که نسبت به فالوور وسواس پیدا نکنید ، زیرا این امر می تواند شما را به امتحان راهکارها و روشهایی سوق دهد که بیش از اینکه به شما کمک کنند ، به شما آسیب بزرگی می رساند .

این بیشتر مسئله کیفیت است تا کمیت .

داشتن هزاران دنبال کننده که با شما تعامل ندارند و علاوه بر این ، می توانند به رابطه شما با سایر کاربران که به طور واقعی با آنها ارتباط داشته اید آسیب برسانند ، بی فایده است.

درست پیش بروید و اینستاگرام به شما پاداش می دهد.

در این پست ، که برای بیش از 4000 کلمه ، سعی کردم حداکثر کلیدهایی را به شما بدهم که اگر آنها را دنبال کنید ، تضمین می دهم که به شما نتیجه می دهند.

اما ، همانطور که خوب می دانید ، اینستاگرام یک دنیا است و در یک پست ساده ، حتی به شرطی که این پست ارسال کند ،  من فقط می توانم سطح آن را خراش دهم .

 

 😉

0
کــارمـا :
66
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ek3nk4r