چگونگی بازیابی رمزعبور فراموش شده در ویندوز 7 ، 8 و 10

1397/7/26 10:13

فراموش کردن رمز عبور ویندوز یک کابوس وحشتناک است ، چون تا رمزعبور صحیح را وارد نکنید دسترسی به فایل ها و برنامه های ویندوز را نخواهید داشت مانند اینکه کلید گاوصندوق خود را گم کرده باشید. این همان چیزی است که میتواند بدترین اتفاق در زندگی دیجیتالی ما باشد.
خوشبختانه ، یک راه حل آسان وجود دارد. برنامه PCUnlocker میتواند به آسانی و به سرعت شما را به محیط ویندوز خود بازگرداند. فقط کافی است یک رایانه دیگر را برای رایت سی دی از دوستان خود قرض بگیرید.

برنامه PCUnlocker قادر است تا رمزعبور ویندوزهای 10 / 8 / 7 / Vista / XP / 2016 / 2012 / 2008 / 2003 / 2000 و ویندوز سرور را حذف یا تغییر دهد.


چگونگی کار با برنامه PCUnlocker

در رایانه دیگر ابتدا وارد سایت www.top-password.com شده و برنامه PCUnlocker را دانلود کنید.

دانلود PCUnlocker

پس از دانلود و باز کردن فایل دانلودی شما یک فایل با فرمت ISO را در اختیار دارید.
توسط رایانه دیگر فایل ISO را بر روی CD یا فلش مموری کپی کنید. برنامه های مختلفی برای رایت و کپی فایل iso وجود دارد که پیشنهاد ما استفاده از برنامه خوب ISO2Disk است.

سی دی یا فلش مموری را در رایانه خود قرار دهید ، سیستم را روشن کنید و در هنگام بالا آمدن ویندوز سی دی یا فلش را به عنوان بوت انتخاب کنید.

کلیدهای انتخاب بوت ممکن است در شرکت های تولید کننده مادربرد متفاوت باشد :

Hp   Esc یا F9
Asus   F8 یا Esc
Lenovo   F12 ، دکمه کنار لپ تاپ 
Sony   F11 یا دکمه Assist
Dell Acer Toshiba samsung   F12

اگر از از تبلیت با سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید میتوانید با نگه داشتن دکمه کم کردن و خاموش و روشن به منوی بوت دسترسی پیدا کنید.

پس از اینکه وارد بوت PCUnlocker شدید لیستی از کاربران ویندوز را مشاهده خواهید کرد کاربری که میخواهید رمز آن را تغییر دهید انتخاب کرده و بر روی Reset Password کلیک کنید.

برای تغییر رمز یک رمز عبور جدید وارد کرده و در صورت که میخواهید رمزعبور حذف شود آنرا خالی گذاشته و بر روی OK کلیک کنید.

اگر حساب کاربری شما در ویندوز 8 یا 10 به حساب کاربری آنلاین مایکروسافت شما متصل باشد برنامه حساب مایکروسافت شما را از یک حساب آنلاین به یک حساب محلی تغییر خواهد داد.


حذف رمز عبور ویندوز سرور

اگر شما رمز ویندوز سرور را فراموش کرده باشید باید گزینه Reser Active Directory Password را از بالای برنامه انتخاب کرده تا برنامه برنامه پایگاه داده اصلی Active Directory شما (ntds.dit) را اسکن کرده و کاربران را در برنامه بارگذاری کند.

admin را انتخاب کرده و بر روی Reset Password کلیک کنید.


گزینه های بیشتر

به غیر از تغیر رمزعبور ویندوز قادر هستید تا در برنامه PCUnlocker کارهای دیگری را هم انجام دهید :


0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin