معمولا برخی از کاربران با مشکلات عدیده ای از ایسنتاگرام مواجه هستند. ممکن است که کاربری تمامی راه حل ها و کارهای مختلفی را برای حل مشکل خود انجام داده باشد ولی باز به نتیجه ای نرسیده باشد. در این صورت باید با اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را بیان کند تا در صورتی که کاری از دست تیم پشتیبانی اینستاگرام بر می آید آنرا حل کنند.

معمولا دو روش برای تماس با اینستاگرام وجود دارد :


کمک از مرکز راهنمای اینستاگرام

اینستاگرام دارای یک مرکز راهنمای تحت وب است که سوالات و مشکلات مختلفی در آن وجود دارد که به آنها پاسخ داده شده است.
این مشکلات معمولا برای بسیاری از کاربران رخ داده است که اینستاگرام به آنها پاسخ داده است.
اگر شما مشکلات و سوالات خود در مورد اینستاگرام را در سایت omigo.ir پیدا نکردید میتوانید به مرکز راهنمای اینستاگرم مراجعه کنید و از آنجا به دنبال راه حل مشکل خود بگردید.
برای راحتی کار میتوانید از جستجو استفاده کنید. به طور مثال چنانچه شما مشکلی در لایو اینستاگرام دارید میتوانید در جستجو Instagram live را وارد کنید تا نتایجی از این موضوع به شما نمایش داده شود.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

یکی از روش های ارتباط با تیم پشتیبانی اینستاگرام کمک از طریق قابلیت گزارش در ایسنتاگرام است. برای همین در اینستاگرام وارد Settings شوید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

وارد Help شوید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

بر روی Report a problem ضربه بزنید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

در پاپ آپ ظاهر شده سه گزینه در اختیار دارید :

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

  • report spam or abuse : در صورتی که بخواهید گزارشی از ریپورت یا اسپم فردی را بدهید ، این گزنیه را انتخاب کنید.
  • Send Feedback : توسط این گزینه میتوانید بازخوردها ، تجربیات و نظرات خود را به گوش اینستاگرام برسانید.
  • Report a Problem : در صورتی که مشکلی در اینستاگرام دارید از این گزنیه استفاده کنید.

شما بر روی Report a Problem ضربه بزنید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

در فیلد ?What went wrong مشکل خود را به طور کوتاه و انگلیسی بنویسید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

با توجه به مشکل خود میتوانید یکی از موضوعات زیر را به صورت لاتین وارد کنید :

  • Hacked Accounts: اگر پیج شما هک شده است این عنوان را وارد کنید.
  • Impersonation Accounts:  مشاهده پیج هایی که استفاده جعلی از هویت افراد دیگر میکنند.
  • Underage Children: اگر صاحب پیج فرد زیر 13 ساله مشاهده کردید.
  • Hate Accounts: مشاهده پست هایی که افکار نژاد پرستانه و نفرت انگیز تبلیغ میکند.
  • Intellectual Property: زیر پا گذاشتن حریم معنوی و رعایت نکردن حق کپی رایت…
  • Exposed Private Information: در زمانی که پیجی در حال انتشار اطلاعات فردی دیگر میباشد این گزینه را وارد کنید.
  • Self-Injury: پست هایی که در آن فرد یا افرادی به خود آسیب میزنند.
  • Abuse and Spam: ورود در زمانی که میخواهید پست و فعالیت های اسپمی و اذیت کننده را گزارش دهید.
  • Exploitation: مشاهده اکانتی که در اینستاگرام در مورد قاچاق انسان پست منتشر میکند.

برای تسریع در روند حل مشکل میتوانید اسکرین شاتی از مشکل خود برای اینستاگرام ارسال کنید برای همین بر روی کادر با علامت جمع  ضربه بزنید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

هم اکنون دو گزینه در اختیار شما خواهد بود :

کمک از طریق برنامه اینستاگرامکمک از طریق برنامه اینستاگرام

  • Take Screenshot : چنانچه بخواهید از قابلیت اسکرین شات داخلی اینستاگرام استفاده کنید این گزینه را انتخاب کنید. دو دکمه در سمت راست و چپ اینستاگرام ظاهر خواهد شد ، به جایی که مشکل شما رخ میدهد وارد شوید سپس بر روی دکمه Capture ضربه بزنید.
  • Add from Gallery : چنانچه با گوشی خود قبلا اسکرین شات گرفته اید به کمک این گزینه به گالری خود رفته و تصویر اسکرین شات را انتخاب کنید.

کمک از طریق برنامه اینستاگرام

شما نهایتا تا 3 اسکرین شات را میتوانید برای اینستاگرام ارسال کنید.


کمک از طریق سایت پشتیبانی اینستاگرام

1. وارد آدرس help.instagram.com شوید.

2. از سمت چپ بر روی Privacy and Safety Center کلیک کنید.

3. بر روی Report Something کلیک کنید.

4. مشکل خود را با توجه به توضیحات زیر انتخاب کنید :

  • Hacked Accounts: اگر پیج شما هک شده است این گزینه را انتخاب کنید.
  • Impersonation Accounts:  مشاهده پیج هایی که استفاده جعلی از هویت افراد دیگر میکنند.
  • Underage Children: اگر صاحب پیج فرد زیر 13 ساله مشاهده کردید.
  • Hate Accounts: مشاهده پست هایی که افکار نژاد پرستانه و نفرت انگیز تبلیغ میکند.
  • Intellectual Property: زیر پا گذاشتن حریم معنوی و رعایت نکردن حق کپی رایت…
  • Exposed Private Information: در زمانی که پیجی در حال انتشار اطلاعات فردی دیگر میباشد این گزینه را انتخاب کنید.
  • Self-Injury: پست هایی که در آن فرد یا افرادی به خود آسیب میزنند.
  • Abuse and Spam: زمانی که میخواهید پست و فعالیت های اسپمی و اذیت کننده را گزارش دهید.
  • Exploitation: مشاهده اکانتی که در اینستاگرام در مورد قاچاق انسان پست منتشر میکند.

5. پس از انتخاب بدنیال لینک report it بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

6. سوالات را تکمیل کنید و ارسال کنید.


چرا اینستاگرام جواب من را نمیدهد؟

باید گفت که به دو دلیل ممکن است اینستاگرام جواب شما را ندهد :
اول اینکه سوال شما بسیار مبتدی و بی اهمیت است که اینستاگرام به آن پاسخ نمیدهد در نتیجه سوال از اولویت پایینی برای پاسخگویی برخوردار است.
دوم اینکه باید توجه داشت که اینستاگرام 1 میلیارد کاربر فعال دارد و با حجم زیادی از مشکلات کاربران روبرو است که بررسی همه آنها زمانگیر است.
همچنین باید به این نکته توجه داشت که اینستاگرام بیشتر تمرکز خود را برای بهبود برنامه قرار میدهد تا اینکه بخواهد تیم پشتیبانی خود را قویتر کند.


ارسال ایمیل به اینستاگرام

قبلا امکان ارسال ایمیل به آدرس [email protected] بود ولی هم اکنون این ایمیل پشتیبانی نمیشود و همه مراحل پشتیبانی از سایت help.instagram.com انجام میگیرد.
چنانچه ایمیلی به [email protected] ارسال شود با پیغام زیر مواجه خواهید شد.

Hi,
You’ve reached us at a channel that we no longer support. Please visit the Help Center to find answers to many frequently asked questions and up-to-date forms you can use to contact us: http://help.instagram.com/

که به این معناست اینستاگرام از این آدرس ایمیل پشتیبانی نمیکند و از ادرس http://help.instagram.com کمک بگیرید.