ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود ، آموزش و حل مشکل کار نکردن برنامه فیس اپ (FaceApp)

4 سال پیش

برنامه FaceApp (فیس اپ) در عرض چندین روز به یکی از محبوبترین برنامه های سرگرمی در دنیا تبدیل شد. کاربرد این برنامه در جهت تغییر چهره توسط هوش مصنوعی بسیار قوی است که چهره ها را تغییر میدهد ، همین قابلیت های جذاب فیس اپ بود که این برنامه را به یکی از پر نصب ترین برنامه ها تبدیل کرد.
این برنامه روسی پس از اینکه به سرعت در میان کاربران پخش شد تحلیلگران حوزه امینیت این برنامه را ابزاری جاسوسی معرفی کردند به طوری که بیان داشتند این برنامه بر اساس قبول و تایید قوانین توسط کاربر در هنگام نصب میتواند از تصاویر ارسالی آنها در زمینه های مختلف استفاده کند.
از این رو بسیاری از کشور ها از جمله ایران این برنامه را مسدود کرده اند.
در این پست قصد دارم تا به طور کلی این برنامه را بررسی کنم. در ادامه با من همراه باشید...

با توجه به مجرمانه شناخته شدن این برنامه توسط پلیس فتا ، پیشنهاد میکنم از این برنامه استفاده نکنید ، زیرا به دلیل فنی تصاویر شما در سرورهای این برنامه در کشور روسیه قرار میگرید و ممکن است در آینده برای اهداف تجاری ، سیاسی و .. از آنها استفاده شود (شما قبل از استفاده از برنامه قوانینی را مبنی بر امکان استفاده از تصاویر توسط FaceApp را تایید کرده اید)


دانلود برنامه فیس اپ

دانلود برنامه فیس اپ

شما میتوانید این برنامه را از اپ استورهای معتبر گوگل پلی (اندروید) و اپ استور (ios) دانلود کنید.
استفاده از این برنامه رایگان است ولی برای اینکه از امکانات بیشتری از برنامه استفاده شود باید نسخه حرفه ای این برنامه که پولی است خریداری شود.


مشکل و خرابی برنامه فیس اپ

ممکن است شما پس از نصب فیس اپ و یا پس از کار کردن چندباره این برنامه به مشکلاتی برخورد کنید.
اگر کاربر ایرانی هستید باید توجه داشته باشید که فیس اپ در ایران مسدود است و دلیل کار نکردن فیس اپ میتواند همین مورد باشد.
راه کارهای دیگر برای حل مشکل برنامه فیس اپ شامل موارد زیر است :

  • پاک کردن حافظه کَش برنامه فیس اپ (در گوشی اندرویدی وارد تنظیمات شده و از قسمت Apps برنامه FaceApp را پیدا کنید ، وارد قسمت Storage شوید و بر روی دکمه Clear Cache ضربه بزنید).
  • حذف و نصب آخرین نسخه فیس اپ


شروع کار با برنامه فیس اپ

پس از اینکه برنامه را دانلود و نصب کردید وارد آن شوید ، شما در صفحه اصلی برنامه با یک ظاهر ساده روبرو میشوید که دکمه های مختلفی دارد.
در این قسمت باید تصویری که حاوی چهره است را انتخاب کنید ، اگر تصویر شما در گالری قبلا ذخیره شده است بر روی Gallery ضربه بزنید.

شروع کار با برنامه فیس اپ

اگر میخواهید تا با دوربین عکسی را هم اکنون بگیرید بر روی علامت دوربین ضربه بزنید.
پس از انتخاب عکس شما یک نوار ابزار در پایین صفحه خواهید داشت که به طور خلاصه شامل موارد زیر است :

برنامه فیس اپ


Smile

به کمک این گزینه میتوانید لبخند را به چهره خود اضافه کنید.


Age: Old
در صورتی که وارد گزینه Old شوید شما میتوانید چهره خود را پیر کنید ، این گزینه به پوست شما چین و چروک ، موهای سفید ، و حتی کم پشت کردن مو را اضافه میکند که این علائم برای طبیعی کردن چهره شما لازم است.


Age: Young

انتخاب این گزینه باعث جوان شدن چهره میشود ، این گزینه علائمی همچون پوستی صافتر ، روشنتر ، نرم تر با لطفات بیشتر همراه با موهای مشکی را اضافه خواهد کرد.


Female/Male

اگر در تب پایین بر روی Fun ضربه بزنید و در گزینه های آن پیشمایش کنید به یک گزینه برای تغییر جنسیت برخورد خواهید کرد ، که شما میتوانید چهره خود را از مرد به زن و از زن به مرد تغییر دهید.


Beard, Hairstyles, Glssesa

گزینه هایی که شامل این موارد هستند میتاونند به عکس شما ریش ، مدل مو ، عینک و .. را اضافه کنند.
علاوه بر فیلترهای گفته شده شما میتوانید از دیگر فیلترهای تصویر استفاده کنید که میتوانند تغییرات زیادی در تصویر شما اضافه کنند.

در قسمت LAYOUT که باید در تب پایین آنرا انتخاب کنید کمک میکند تا مجموعه ای از تصویر اصلی خود به همراه تغییرات را در یک کلاژ تصویری ایجاد کنید.

به اشتراک گذاری و ذخیره تصویر

پس از اینکه ظاهر تصور خود را تغییر دادید میتوانید تغییر ایجاد شده را در شبکه های اجتماعی با سایرین به اشتراک بگذراید . یک دکمه اشتراک گذاری در نورا ابزار بالای صفحه قابل مشاهده است که اگر بر روی آن ضربه بزنید لیستی از برنامه هایی که میتوانید تصویر را با آنها به اشتراک بگذارید را مشاهده خواهید کرد.

همچینن اگر بر روی دکمه ذخیره ضربه بزنید میتوانید تصویر را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.


نسخه Pro (پولی) برنامه فیس اپ

برخی از ویژگی ها و فیلترها را باید با پرداخت هزینه استفاده کنید.

همچنین با استفاده از نسخه Pro شما میتوانید تبلیغات را حذف کرده و متن FaceApp را که در تصاویر اشتراک گذاری شده است را حذف کنید.

2
کــارمـا :
42
و خدایی که در همین نزدیکیست...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seyed68