آموزش ایجاد و گرفتن دابسمش در برنامه تیک توک (TikTok)

4 سال پیش

تیک توک یا تیک تاک (TikTok) یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در دنیا است که با روند رو به رشد فوق العاده خود توانسته به بیش از 1 میلیارد کاربر برسد.
این شبکه اجتماعی را میتوان رغیب تازه نفس برای اینستاگرام و اسنپ چت نام ببریم که تا به  اینجای کار به خوبی توانسته کاربران اینستاگرام و اسنپ چت را برباید.
این برنامه قابلیت های زیادی دارد که همانند اینستاگرام شما قادر هستید تا ویدئوهای مختلف 15 و 60 ثانیه ای را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  مطالب مرتبط :

  • قبلا در مقاله ای جداگانه تفاوت و شباهت های تیک توک و اینستاگرام را بررسی کرده ایم که میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

یکی از قابلیت های بسیار مهم که باعث جذب شدن این همه کاربر به تیک توک شده است قابلیت دابسمش آن است ، اگر نگاهی به ویدئوهای اینستاگرام بیندازید با بسیاری از دابسمش های مختلف روبر میشوید که در پایین آن لوگو تیک توک وجود دارد.
چنانچه شما هم قصد دارید تا در این برنامه دابسمش های مختلفی را از خود بگیرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید این مقاله را مطالعه کنید.

ایجاد دابسمش در تیک توک

قبل از هر چیز باید برنامه تیک توک را دانلود ، نصب و اجرا کرده باشید ، همچنین یک حساب کاربری برای خود در آن ایجاد کرده باشید ، قبلا در مقاله ای چگونگی انجام همه این کارها را آموزش داده ایم که از اینجا میتوانید مطالعه کنید.
در صفحه اصلی برنامه تیک توک بر روی آیکون + از پایین وسط ضربه بزنید.

 آیکون +

در مرحله بعدی شما میتوانید ویدئویی کوتاه (شبیه استوری اینستاگرام) از خود بگیرید در این صفحه چند قابلیت دیگر وجود دارد که در تصویر توضیح آنها داده شده است.

توضیحات صفحه اصلی تیک توک

اما برای اینکه بخواهیم دابسمش ایجاد کنیم باید یک فایل صوتی را انتخاب کنیم برای همین از بالا بر روی Add Sound ضربه بزنید.

اضافه کردن آهنگ به تیک توک

در اینجا باید فایل صوتی که قرار است از روی آن لبخوانی شود را انتخاب کنید ، به طور مثال من قصد لبخوانی یکی از آهنگ های محسن چاوشی را دارم بنابر این در قسمت جستجو نام خواننده یا اهنگ خود را تایپ میکنم.
پس از آن لیستی از فایل های صوتی کوتاه را مشاهده میکنم که من آهنگ مورد نظر خود را با یک ضربه انتخاب کردم ، پس از این کار فایل صوتی شروع به پخش میکند و در صورتی که مورد تایید من بود بر روی تیک ضربه میزنم.

اضافه کردن آهنگ به تیک توک

کمی صبر کنید تا فایل صوتی دانلود و اضافه شود.

دانلود آهنگ تیک توک

هم اکنون برای شروع دابسمش انگشت خود را بر روی دایره قرمز رنگ بزرگ نگه دارید ، خواهید دید که فایل صوتی همزمان پخش خواهد شد و شما باید لب خوانی را شروع کنید.

ضبط دابسمش تیک توک

نکته : با برداشتن انگشت خود قبل از پایان فایل صوتی میتوانید یک وقفه (Pause) در دابسمش خود ایجاد کنید و با نگه داشتن دکمه قرمز رنگ مجدد ادامه آن را ضبط کنید.وقفه (Pause)

چنانچه قصد دارید تا دوباره ضبط دابسمش را انجام دهید بر روی ایکون ضربدر ضربه بزنید.

چنانچه قصد دارید تا دوباره ضبط دابسمش را انجام دهید بر روی ایکون ضربدر ضربه بزنید.

پس از اینکه دابسمش به طور کامل ضبط شد با صفحه زیر روبرو میشوید.
هم اکنون قادر هستید تا به کمک برخی از ابزارها ، قابلیت های متنوعی را به ویدئو خود اضافه کنید ، مانند اینکه افکت و فیلترهای های مختلفی را اضافه کنید ، ویدئو را برش دهید ، تنظیمات صدا را اعمال کنید ، استیکرهای متنوع اضافه کنید ، متنی را تایپ کنید و... .
در نهایت بر روی Next ضربه بزنید.

انتشار استوری در تیک توک

در مرحله آخر شما باید کپشن ، تگ و... را وارد کنید و برای پست کردن بر روی Post ضربه بزنید.

انتشار پست در تیک توک TikTok

بدین صورت ما توانستیم دابسمش مورد نظر خود را منتشر کنیم.

0
کــارمـا :
31
...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
bax74