رفع خطا Please insert a disk into NEW VOLUME در ویندوز

1397/10/9 11:00

فرمت کردن یک درایو به اندازه کافی آسان است به طوری که میتوانید از File Explorer بر روی درایو راست کلیک کرده و گزینه Format را انتخاب کنید.
اگر پس از فرمت کردن یا اینکه در هنگام اتصال فلش ، کارت مموری یا درایور خارجی به رایانه با خطا  Please insert a disk into NEW VOLUME برخورد کردید باید دو راه زیر را بررسی کنید :

  • درایو میتواند/نمیتواند در سایر سیستم ها به درستی اجرا شود.
  • اگر درایو را در سایر سیستم ها مشاهده میکنید آیا میتوانید بر روی آن فایل ها را ذخیره یا کپی کنید.

اگر درایو را میتوان در سایر سیستم ها دسترسی یا مشاهده کرد به احتمال زیاد مشکل از درون ویندوز شما است که مانع از دسترسی به درایو میشود. همچنین یک اقدام امنیتی میتواند مانع از دسترسی به درایو میشود.
اگر پیغام خطا را در سیستم های دیگر مشاهده کردید باید روش زیر را انجام دهید.


Unallocated space

درایو خود را به سیستم وصل کنید و هرچیزی که با اتصال به رایانه نمایش داده میشود را ببندید ، در جستجوی ویندوز Disk Management را تایپ کرده و از نتایج آن را اجرا کنید.
شما هم اکنون تمامی درایوهایی که به سیستم متصل است را مشاهده خواهید کرد از جمله درایوهایی که امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.
درایوی که مشکل دارد با یک بلوک به نام Unallocoated نمایش داده خواهد شد ، بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه New Simple Volume را انتخاب کنید در پنجره بعدی که باز میشود بر روی Next کلیک کنید.

شما نیاز نیست چیزی را تغییر دهید چون ویندوز به طور خودکار مقادیر را تنظیم خواهد کرد اما اگر میخواهید میتوانید به صورت دستی مقادیر را تنظیم کنید.

توجه داشته باشید با انجام این عمل هرچیزی که در درایو شما وجود دارد حذف خواهد شد.

ایجاد یک درایو زمان زیادی به طول نخواهد کشید و پس از آن میتوانید از طریق File Explorer به آن دسترسی پیدا کنید.

اگر فایل های قبلی درایو برای شما مورد نیاز است میتوانید از برنامه های ریکاوری کمک بگیرید.


بیشتر بخوانید :

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin