آشنایی با پوکت تایلند برای خرید بهترین تور پوکت

1 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

تور پوکت

پوکت جزیره ای در آسیای شرقی و در قسمت جنوبی کشور تایلند است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی با تور پوکت از سراسر دنیاست. یکی از جاذبه های این جزیره زیبا سواحل شنی در کنار آب زلال دریاست.

 پوکت از نظر مساحت بزرگترین جزیره کشور تایلند است. این جزیره شامل کوه های بلندی می شود که از سمت شمال تا به جنوب جزیره کشیده شده اند. جزیره پوکت در قدیم در راه اصلی تجارت بین چین و هند قرار داشته است و بیش از نصف جمعیت آن را چینی ها تشکیل می دهند.


جاذبه های گردشگری جزیره پوکت

جزیره پوکت مساحت به نسبت کمی دارد، اما این بدان معنا نیست که بتوانید پیاده کل جزیره را بگردید. این جزیره حدود 44 ساحل با تنوع زیست محیطی دارد. این تنوع شامل ساحل شنی، ساحل صخره ای، ساحل آهکی و ... می شود. تفریحات دریایی مانند موج سواری، قایق سواری، بانجی جامپینگ و ... در این سواحل برقرار است.

این منطقه سرسبز شامل جنگل های گرمسیری و شالیزارهای زیبایی نیز می شود که برای همه مسافران چشم نواز است. چه علاقمند جنگل باشید، چه دریا و چه کوهستان، این جزیره می تواند مقصد مناسبی برای سفر شما باشد.

 زندگی شبانه هم در پوکت تایلند حال و هوای خاص خود را دارد. فستیوال های شبانه متنوعی نیز در این جزیره برقرار است که می تواند سلیقه های متفاوت افراد را ارضا کند. در شب های پوکت گروه های موسیقی، کلاب ها و دی جی های بین المللی نیز مشغول به کار هستند. هتل های این منطقه نیز بسیار متنوع و تمیز هستند و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهند.


آب و هوای پوکت

به طور معمول دمای هوای پوکت در طول سال حدود سی درجه سانتیگراد است. این دما در گرم ترین روزهای سال تا 35 درجه نیز می رسد. یک ماه از سال این جزیره آب و هوایی موسمی و طوفانی دارد و میزبان باران های استوایی است؛ اما به طور معمول هوای این جزیره صاف و بارانی است.

 بهترین زمان سفر با تور پوکت از نظر آب و هوایی از ماه آوریل تا نوامبر است. در این ماه ها به راحتی می توانید در کنار ساحل استراحت کرده و در صورت گرمای هوا خود را با آب بازی خنک کنید. حتی در ماه آوریل یک جشنواره آب بازی نیز در این جزیره برگزار می شود که هر ساله با استقبال زیاد گردشگران همراه است.


نکات مهم در سفر به پوکت

حیوانات موذی در این جزیره بسیار زیاد هستند و مردم همزیستی مسالمت آمیزی با آنها دارند. بهتر است هنگام سفر به پوکت اسپری و پماد ضد حشره را به همراه خود داشته باشید. فرهنگ غذایی در جزیره پوکت بسیار اصیل است و بیشتر غذاها طعم های تندی دارند؛ اما برنج و سیب زمینی در کنار همه غذاها سرو می شود و به دلیل تنوع غذایی نیازی نیست نگران غذا باشید.

میوه های این منطقه به ویژه انبه آن بی نظیر است و شما می توانید در این سفر طعم میوه های استوایی را تست کنید. اگر قصد بازدید از اماکن مقدس را دارید، حتما یک دست لباس پوشیده با خود به همراه داشته باشید.

مجری اصلی تور پوکت

تور پوکت

بازدید کامل از جزیره پوکت کاری زمانبر است و اگر با تفریحات مختلف آشنا نباشید، ممکن است تنها هزینه خود را هدر دهید. بهتر است برای سفر به پوکت یک برنامه ریزی کامل داشته باشید. برنامه ریزی سفر می تواند بر اساس سلیقه و بودجه شما باشد. و باید تحت نظر مجری مستقیم و بهترین سایت تور مسافرتی باشد.

مجری اصلی تور پوکت آژانس فارا گشت است

https://faragasht.com/تور-پوکت/

 به همین دلیل پیشنهاد می کنم که برای تور پوکت تایلند به وب سایتشان مراجعه کنید. گاهی تعدادی از افراد فقط برای استراحت در کنار دریا جزیره پوکت را انتخاب می کنند. برخی دیگر نیز ممکن است به دلیل علاقه به زیست شبانه و کلاب ها و فستیوال های موسیقی این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. بودجه شما نیز درهنگام برنامه ریزی سفر اولویت اصلی است. بودجه در انتخاب مکان های تفریحی، رستوران ها، هتل و ... بسیار مهم است.

انتخاب تور پوکت برای سفر به تایلند و جزیره پوکت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. بسیاری از آژانس های مسافرتی تورهای پوکت را ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید تور مسافرتی پوکت را با توجه به بودجه خود و امکانات ارائه شده انتخاب کنید.

 برای انتخاب تور مناسب، باید تجربه و نظرات مسافران قبلی آژانس مسافرتی مورد تایید و معتبر را نیز بخوانید. به آیتم های ارائه شده توسط تور دقت کنید. آیا هتل در پوکت شما فقط وعده غذایی صبحانه را ارائه می دهد و یا ناهار و شام شما نیز بر روی پکیج هتل قرار دارد. موقعیت هتل تور در کجا قرار دارد و چه امکاناتی را به شما ارائه می دهد.

به طور معمول در فصل هایی که تعداد مسافران جزیره پوکت کمتر است تورهای ارزان تری را پیدا می کنید و قیمت تورها در زمان برگزاری فستیوال ها و استقبال مسافران بیشتر می شود. روش های سفر به پوکت نیز متفاوت است؛ پروازهای مختلفی از ایران به سمت پوکت وجود دارد (همانند ماهان ایر و سلام ایر) که زمان ترانسفر بین فرودگاهی آنها و در نتیجه قیمتشان نیز با یکدیگر متفاوتند. این نکته را نیز باید در زمان انتخاب تور پوکت آژانس فارا گشت کوروش کبیر  (faragasht.com) کارگزار رسمی تور تایلند، خود در نظر بگیرید.


یک پیشنهاد جذاب دیگر

اگر تجربه سفر به تایلند را داشته اید و می خواهید مقصدی جدید را امتحان کنید، پیشنهاد می کنم که به ترکیه سفر کنید. شهرهای مختلف با امکانات هیجان انگیز منتظر شما هستند. مطلب تور آنتالیا uall را نگاه کنید.

لذتی متفاوت همراه با خدمات ویژه خواهید داشت.

1
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
21122912309