سفر با تور آنتالیا، یک انتخاب عالی با خدمات uall

1 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

تور آنتالیا uall

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است. هر ساله میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا، سفر به آنتالیا ترکیه را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند. شهر آنتالیا، مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه می باشد که به عنوان مرکز گردشگری این کشور شناخته می شود.

 این شهر با جاذبه های طبیعی، تاریخی و مدرن فراوان، توانسته از بازدیدکنندگان بسیاری، به خوبی میزبانی کند. بی شک، تور آنتالیا می تواند تجربه یک سفر به یاد ماندنی باشد.

شهر آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. این شهر توریستی، قدمت تاریخی فراوان دارد. طول عمر این شهر به 300 سال پیش از میلاد بر می گردد. 

در سال های دور، این شهر بخشی از امپراطوری روم بوده است؛ مدتی به دست دزدان دریایی افتاده و بعدها به شهری مهم از امپراطوری بیزانس تبدیل گشته است. آنتالیا برای مدتی در تصرف حکومت ترکان سلجوقی بوده و سپس به دست حکومت عثمانی افتاده. هم اکنون این شهر بخشی از کشور ترکیه است.

با این پشتوانه تاریخی و همینطور به علت ساخت هتل های بسیار عالی که امکانات تفریحی و توریستی فوق العاده ای دارند می شود گفت سفر به آنتالیا یک انتخاب عالی برای گردشگری است. برنامه های مسافرتی

که به این مقصد اجرا می شوند علاوه بر پروازهای ایرباس و خدمات گشت و ترانسفر فرودگاهی دارای صبحانه و ناهار و شام هستند که اصطلاحا فولبرد اسم گذاری میشوند. 

برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت تور آنتالیا uall سایت فارا گشت کوروش کبیر

https://faragasht.com/تور-آنتالیا/

راهنمای شما برای رزرو سفر به آنتالیا ترکیه در بلک، لارا و کمر با ارزان ترین قیمت و خدمات ویژه uall می باشد.


جاذبه های آنتالیا

سفر به آنتالیا شما را با انبوهی از زیبایی ها و جاذبه های خیره کننده روبرو می کند. این شهر در نوع خود، طبیعتی بی نظیر، سواحلی آرام و کوچه ها و معابری دل انگیز دارد. حتی قدم زدن در آنتالیا نیز می تواند بسیار دلنشین و روح نواز باشد. 

شهر آنتالیا، در کنار مراکز تفریحی مدرن و هتل ها و ساختمان های لوکس، انبوهی از سنت ها، آداب و رسوم، پوشش های محلی و دیدنی های تاریخی را هم در خود گنجانده. آنتالیا آب و هوای مدیترانه ای دارد. معمولا فصل بهار فصلی مناسب برای سفر به آنتالیا است. پیشنهاد می شود به جای سفر انفردای، پکیج های گردشگری آنتالیا را انتخاب کنید. با شرکت در یک تور آنتالیا uall یا فولبرد، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، از هیچکدام از جاذبه های آنتالیا جا نخواهید ماند.

علاوه بر این ها، خدمات گوناگونی در تورهای مسافرتی آنتالیا ارائه می شود که خاطره ای به یاد ماندنی تر از یک سفر انفرادی برای شما خواهد ساخت. از جمله خدمات این تور می توان به استخر آب گرم و سرد و خدمات صبحانه و ناهار و شام اشاره کرد؛ خدماتی که با هدف ساختن سفری خاطره انگیز برای شما ارائه می شوند.


مهم ترین نواحی آنتالیا

پیش از آنکه به آنتالیا سفر کنید، بد نیست قدری نسبت به نواحی و مناطق مهم این شهر اطلاعات به دست آورید. از محله های سرشناس آنتالیا، می توان به محله بلک (Belek)، کمر (Kemer) و لارا (Lara) اشاره کرد.

منطقه بلک یکی از محله های اصلی شهر آنتالیا است. این منطقه با فراهم کردن هتل های شیک و سواحل دلنشین،  میزبان بسیاری از مسافران بوده است. محله بلک به خاطر داشتن زمین های گلف بازی، از محبوبیت بسیاری نزد گلف بازان برخوردار است. داشتن جاذبه های تاریخی نیز به محبوبیت این منطقه افزوده است. منطقه کمر برخلاف محله بلک، فاقد نقاط تاریخی است اما سواحلی تمیز و زیبا و کافه هایی دلنشین دارد. کمر در جنوب شرقی آنتالیا قرار دارد و چیزی حدود 35 کیلومتر با این شهر فاصله دارد. 

محله لارا نیز سواحلی زیبا و خیره کننده دارد. حتی اگر در این منطقه سکونت ندارید، حتما برای دیدن ساحل لارا بروید. این محله، فاصله چندانی از مرکز شهر ندارد.


پروازهای مختلف برای تور آنتالیا

برای سفر به مقصد آنتالیا می توانید از دو نوع پرواز استفاده کنید: 

  • پروازهای ایرانی
  •  پروازهای خارجی

 پرواز های ایرانی ارزان تر هستند اما مستقیما در آنتالیا فرود نمی آیند و شامل ترانسفر بین شهری می شوند. در پرواز های داخلی، مسافران در شهر های اطراف آنتالیا فرود آمده و سپس، باقی مسیر را با اتوبوس طی می کنند.

 پرواز های خارجی قدری گران تر هستند اما مستقیما در فرودگاه های آنتالیا به زمین می نشینند. بنابراین دیگر نیاز نیست چهار ساعت با اتوبوس به آنتالیا ترانسفر شوید.

شما می توانید به اقتضای شرایط و انتظارات خود، یکی از این دو نوع پرواز را انتخاب کرده و سفری تکرار نشدنی را تجربه کنید.

تا حدودی با آنتالیا و سفر به آن آشنا شدید. برای اینکه اطلاعات کامل تری داشته باشید و قیمت ها و شرایط خرید و رزرو را بدانید پیشنهاد می کنم به وب سایت بهترین آژانس مسافرتی (فارا گشت کوروش کبیر faragasht.com) برای تور آنتالیا uall فولبرد مراجعه کنید. فارا گشت چندین سال است که به عنوان مجری برتر تور ترکیه انتخاب شده است.

*- فولبرد (uall): یعنی با صبحانه و ناهار و شام و سرو نوشیدنی


یک پیشنهاد جذاب دیگر

بعد از سفر به ترکیه، پیشنهاد می کنم که از تایلند هم دیدن کنید. کشوری بسیار زیبا و مناظر جذاب. این کشور دارای شهرهای مختلفی است که هر کدام برای سفرهای مجردی یا خانوادگی مناسب تر هستند. یکی از بهترین شهرهای تایلند برای سفرهای خانوادگی پوکت است. برای آشنایی بیشتر و اطلاع از جذابیت های این مسافرت فوق العاده می توانید مقاله تور پوکت را مشاهده کنید.

0
کــارمـا :
35
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
21122912309