ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین (2)

3 سال پیش - خواندن 7 دقیقه

در این قسمت از بازارایابی اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین نکات عملی برای تکمیل پروفایل اینستاگرام را آموزش می بینیم. این بخش دوم سری مقالات آموزش بازاریابی اینستاگرام است.  اگر مقاله اول را نخواندید قبل از شروع به خواندن این مقاله می توانید لینک زیر دنبال کنید:

بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کارهای آنلاین (1)

پروفایل اینستاگرام خود را ایجاد کنید

وقتی صحبت از صفحه اینستاگرام شما می شود ، می توانید در مقایسه با صفحه فیس بوک خود کمی تنظیم کنید. با این وجود داشتن نمایه ای که اولین تأثیر خوب را ایجاد کند و پیام شما را در نگاه اول به وضوح منتقل کند بسیار مهم است. هنگامی که شخصی روی نمایه شما کلیک می کند ، بر اساس توضیحات تصمیم می گیرد که مطالب مربوط به آنها مرتبط باشد یا نه و شما را دنبال می کند یا خیر.


نام پروفایل اینستاگرام

در بهترین حالت ، در صورت موجود بودن از نام خود یا نام شرکت خود استفاده کنید. اگر این مورد اشغال شده است ، باید نام را به راحتی تبدیل کنید تا همچنان بلافاصله در ارتباط با تجارت شما آورده شود.


عکس پروفایل اینستاگرام

تصاویر نمایه به صورت دایره در اینستاگرام نمایش داده می شوند. اطمینان حاصل کنید که علی رغم دایره همه موارد لازم قابل تشخیص است. از آرم یا تصویری از چهره خود که به وضوح قابل مشاهده است استفاده کنید. مستقیم به دوربین نگاه کنید. یک عکس 150x150 پیکسلی بگیرید.

در بهترین حالت ، عکس پروفایل همانند عکس پروفایل تای لوپز (@ tailopez1) که در پس زمینه عکس پروفایل خود یک ماشین اسپرت دارد ، کنجکاوی را برانگیخته است. اگر موفق شدید با عکس نمایه خود حس کنجکاوی ایجاد کنید ، آنگاه افرادی که فقط نماد نمایه شما را می بینند برای سهولت در مشاهده بر روی کانال شما کلیک می کنند. آنها محتوای شما را می بینند و ممکن است شما را دنبال کنند.


بیوگرافی پروفایل اینستاگرام

به طور خلاصه تجارت خود را شرح دهید. به ارزش افزوده بازدید کننده اشاره کنید. پیام شما باید قابل شناسایی باشد ، بنابراین بازدیدکنندگان انگیزه ای برای دنبال کردن شما دارند. در این بخش از نمایه خود می توانید و باید پیوندی به وب سایت خود داشته باشید.

متناوباً ، شما همچنین می توانید به یک دوره رایگان مراجعه کنید که به هر کسی که وارد خبرنامه می شود ارائه می دهید یا بازدید کننده را از پیشنهاد ویژه فعلی آگاه می کنید. برای کلیک کردن روی پیوند باید پاداشی در نظر گرفته شود. در صورت لزوم ، از خدمات کوتاه کردن پیوند مانند کمی استفاده کنید.

ترکیب دلپذیری از توصیف را حفظ کنید. برای شفاف سازی پیام خود از خطوط مختلف بیوگرافی استفاده کنید. بسته به تصویری که می خواهید برقراری ارتباط کنید ، می توانید از شکلک های مناسب (شکلک) نیز استفاده کنید.


استفاده صحیح از هشتک اینستاگرام

هشتگ ها حتی در Instagram بسیار مهمتر از Twitter هستند. آنها برای جستجوی محتوای مربوطه و یافتن پست های شخص استفاده می شوند. چه کسی از آنها استفاده نمی کند یا از هشتگ های اشتباه استفاده می کند ، احتمالاً پیدا نمی شود. بنابراین هنگام نوشتن پست ، به انتخاب هشتگ های خود توجه کنید.

عناوین مربوط به کلمات کلیدی مرتبط را که مربوط به تجارت شما هستند ، قرار دهید. همچنین باید هشتگی را جستجو کرد. کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید و به تعداد هشتگ های مورد استفاده نگاه کنید. از هشتگ هایی که هیچ ارتباطی با پست یا نمایه شما ندارند استفاده نکنید. از استفاده از هشتگ های عمومی نترسید. اگر فروشگاه اینترنتی کفش دارید ، پست های خود را به طور پیش فرض با #کفش ، #مد ، #کفش_ورزشی (در صورت لزوم) برچسب گذاری کنید. افرادی که به دنبال این هشتگ هستند ، سپس با تصویر شما روبرو می شوند. رقابت برای شما بیشتر است ، اما تصویر شما فرصت خوبی برای جذب فالوور جدید است. البته از نظر بصری باید برجسته باشد.

برای یافتن هشتگ های محبوب و امیدوار کننده ، از ابزارهایی مانند all-hashtag.com یا www.Hashtagify.me استفاده کنید. این وب سایت ها کلمات کلیدی مرتبط را برای پست ها یا جستجوی شما نشان می دهند.

نگران انتخاب هشتگ های خود باشید. حداقل از 5 هشتگ در هر عکس یا فیلم استفاده کنید. هرچه بیشتر از هشتگ استفاده کنید ، بیشتر نمایش داده خواهید شد. متن را با آن زیاد با هشتک پر نکنید ، تا بیننده بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. کلمات کلیدی را با متن خود مخلوط کنید. در انتهای پست می توانید از هشتگ هایی استفاده کنید که برای پوشش استفاده می شوند. همچنان به ارتباط توجه کنید.

همانند سایر نکات در این مقاله ، ایده خوبی است که صفحات موفق اینستاگرام با محتوای مشابه را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت امکان برخی از هشتگ های آنها را بگیرید.

وقتی پست شما اجازه این را می دهد از هشتگ های معروف مانند #picoftheday استفاده کنید. چنین کلمات کلیدی اغلب جستجو می شوند. با ایجاد هشتگ جدید ، محتوای مرتبط ایجاد کنید. چه کسی چالش #bucketketlet را به خاطر نمی آورد؟ برای افزایش آگاهی خود از عامل سرگرمی استفاده کنید. همچنین با استفاده از هشتگ های خاص برای نام تجاری خود در نظر بگیرید. این امر تجزیه و تحلیل شهرت شما را آسان تر می کند و همچنین به تعامل با جامعه کمک می کند.


تبلیغات فعال اینستاگرام

اگر کسی بخواهد بسیاری از فالوور های اینستاگرام خود را بدست آورد و نمی تواند به اندازه کافی به کانال های دیگر رسانه های اجتماعی اعتماد کند ، باید طرفداران مناسب برای پروفایل خود را جستجو کند. بنابراین ممکن است ارزش داشته باشد که به طور فعال کاربران منطبق را جستجو کنید که براساس پست ها ، تنظیمات و علایق خود با حساب شما مطابقت دارند. به احتمال زیاد ، اینها به صفحه شما نیز علاقه مند هستند.

با استفاده از هشتگ جستجوی تابع برای مطابقت با محتوای مرتبط با محصول یا فعالیت های خود. دوست داشتن تصاویر کاربران را شروع کنید و نظرات خوش فکر بگذارید. هنگام انجام چنین تعاملی ، شخص دیگر اعلانی دریافت می کند و در بیشتر موارد به نمایه شما نگاه می کند. از جستجوی "هرزنامه" خودداری کنید.

همچنین می توانید افراد دیگر را مدتی دنبال کنید تا ببینید آیا آنها نیز چنین کاری انجام می دهند یا خیر و پس از مدتی آنها را لغو دنبال می کنید ، به این امید که کاربر به دنبال شما ادامه دهد. این نوع تبلیغات روی حیله و تزویر برای هر شغلی مناسب نیست ، اما در ابتدا می تواند بسیار مفید باشد.

با این حال اظهار نظر و پسندیدن باید به وظایف استاندارد شما تعلق داشته باشد. هدف لزوماً نباید داشتن هرچه بیشتر کاربران باشد ، که پس از مدتی از پیگیری خارج می شوند. بلکه هدف ایجاد یک "قبیله" پایدار است که به محتوای شما علاقه مند است. جذب فعالانه دنبال کنندگان زمان بیشتری دارد ، اما می تواند به شما کمک کند فالوورهای با کیفیتی را جذب کنید که علاقه واقعی به محتوای شما دارند و در نهایت مشتری واقعی خواهند شد. اتفاقاً دوست داشتن بیش از حد مطالب دیگر توسط سرورها هرزنامه در نظر گرفته می شود و شما معمولاً برای مدت 12 ساعت مسدود می شوید. بنابراین عمداً پروفایل های منطبق را جستجو کنید و به جای کمیت بر کیفیت تمرکز کنید.


تبلیغات غیرفعال اینستاگرام

این ساده است: شما توسط هشتگ ها و محتوای خود در یک جستجو نمایش داده می شوید. کاربران بر روی تصویر شما کلیک می کنند ، بسته به پست ، متن را می خوانند و روی پروفایل شما کلیک می کنند. شاید آنها مطالب شما را دوست داشته باشند و فالوور شوند.

این متن توسط وب سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام تهیه و ترجمه شده است. امیدوار هستیم که برای شما مفید باشد.

منبع : 

آموزش بازاریابی اینستاگرام برای کسب و کارهای اینترنتی

https://app.sigle.io/roxana098.id.blockstack/O1ZKHFtBEBiMRTGUDQwh1

0
کــارمـا :
454
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm