ثبت شرکت در دبی - امارات متحده عربی

1 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

ما به خوبی درک می کنیم که شروع یک سرمایه گذاری جدید در کشور جدید، کار سختی است. درک قوانین کشوری که یک کارآفرین می خواهد کسب و کار خود را در آن راه اندازی کند، واقعاً سخت است.

به همین دلیل است که یک فرد برای ثبت شرکت در دبی و امارات باید به یک شرکت مجرب نیاز داشته باشد. با کمک این نوع ارائه دهندگان خدمات، یک فرد می تواند فرآیند راه اندازی کسب و کار را به سرعت و بدون زحمت تکمیل کند. ما تمام مراحل را از طرف شما انجام خواهیم داد و در طول مسیر با مقامات مربوطه و ادارات دولتی ارتباط برقرار می کنیم تا دردسر راه اندازی شرکت امارات متحده عربی را از بین ببریم.

ثبت شرکت در دبی از ایران

آیا قصد دارید کسب و کار خود را در امارات متحده عربی با تمام شرایط قانونی ایجاد کنید؟ ما می توانیم با بودجه شما از عهده همه اینها برآییم.


ثبت شرکت در دبی کار ساده ای نیست. اما تیم مجرب و واجد شرایط شرکت می توانند بدون هیچ زحمتی این کار را ممکن سازند. مجوز کسب و کار را ظرف 3 ساعت دریافت کنید. ما برای کمک به شما در فرایند کامل ثبت شرکت در دبی، امارات متحده عربی کمک خواهیم کرد. برای ثبت شرکت در امارات می توانید بیش از 25 منطقه آزاد یا شرکت محلی در هر یک از هفت امارات را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید عمده‌فروشی یا واردات محصولات را شروع کنید یا می‌خواهید تجارت خرده‌فروشی را از طریق عرضه در فروشگاه انجام دهید، ما به شما کمک می‌کنیم تا طرحی را که اجباری است و می‌تواند توسط مراجع قانونی مربوطه برای ثبت شرکت در کشور درخواست شود، دنبال کنید.  


مراحل گام به گام ثبت شرکت در امارات

1. مجوز تجاری: این مجوز در صورتی لازم است که شرکتی در هر نوع فعالیت تجاری مشغول باشد.

2. پروانه صنعتی: این مجوز در صورتی اجباری است که شرکتی در زمینه تولید یا هر گونه فعالیت صنعتی مشغول باشد.

3. مجوز حرفه ای: این مجوز برای ارائه دهندگان خدمات، متخصصان، صنعتگران و صنعتگران ضروری است.


برای صدور مجوز شرکت های محلی در دبی ، وزارت توسعه اقتصادی در دبی مسئولیت دارد. این بخش از مکان های مختلف برای ارائه خدمات صدور مجوز فعالیت می کند. 

ما تجربه گسترده ای از راه اندازی شرکت در دبی داریم، بنابراین می توانیم کسب و کار شما را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنیم.


 همچنین بخوانید: راهنمای کامل ثبت شرکت در ترکیه


خدمات ثبت شرکت در امارات شامل:

  • بازار و تحقیقات آنها در مورد محصولات خاص
  • تعداد ویزای کار و فضای اداری مورد نیاز
  • سرمایه گذاری، امور مالی و سرمایه
  • رقبا و تامین کنندگان
  • تلاش ها و عوامل موفقیت کسب و کار شما

 

ثبت شرکت در دبی، امارات

رویه دقیق راه اندازی یک کسب و کار جدید می تواند پیچیده و حتی ممکن است گیج کننده به نظر برسد. اما با دنبال کردن یک فرآیند گام به گام ساده با پشتیبانی مناسب، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

روش راه اندازی کسب و کار در دبی یا هر جای امارات متحده عربی بسیار گیج کننده است. به همین دلیل است که باید کسی را انتخاب کنید که بتواند خدمات مشاوره استاندارد را با مقرون به صرفه ترین نرخ به شما ارائه دهد. ما سالهاست در خدمت مردم امارات متحده عربی هستیم و این ما را به یکی از قابل اعتمادترین شرکت های مشاوره تجاری تبدیل می کند.

ما با تجربه ای که داریم  و تعداد زیادی شرکت در صنایع مختلف در مناطق آزاد مختلف، سرزمین اصلی و فراساحل تاسیس کرده ایم شما را راهنمایی خواهیم کرد. ما می توانیم این فرآیند را برای شما به چند مرحله آسان تقسیم کنیم.


در اینجا ایده هایی برای شروع ثبت شرکت در دبی، امارات داریم

  • مرحله 1: فعالیت تجاری را انتخاب کنید: به عنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار، می توانیم به شما کمک کنیم تا یک فعالیت تجاری حرفه ای انجام دهید و نیاز به ویزای خود را برای شناسایی کل هزینه راه اندازی شرکت خود تعیین کنید.
  • مرحله 2: نام شرکت را انتخاب کنید: ما بررسی کاملی انجام خواهیم داد تا بدانیم آیا نام شما برای ثبت نام واضح است یا خیر. اگر اینطور نیست، ما با چند جایگزین خوب به شما کمک خواهیم کرد.
  • مرحله 3: نهایی‌سازی اسناد ثبت‌نام: در این مرحله، مشاوران کسب‌وکار واجد شرایط ما مدارک کامل ثبت نام شما را قبل از شروع فرآیند مجوز شما با دولت بررسی می‌کنند.
  • مرحله 4: دریافت اعلان مجوز: هنگامی که مجوز شرکت به دست ما رسید، بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت و اسناد اصلی شرکت را ارائه خواهیم کرد.
  • مرحله 5: افتتاح حساب بانکی: برای افتتاح حساب بانکی شرکت، تمام مدارک باید در محل مناسب باشد. اگر می خواهید حساب بانکی در یک بانک محلی یا بین المللی باز کنید، می توانید نیازهای خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانیم مشاوران متخصص در چندین بانک اصلی را به شما معرفی کنیم تا فرآیند ساده و سریع انجام شود.
  • مرحله 6: فرآیند کارت مهاجرت تجاری: اگر بسته مناسب را انتخاب کرده اید، در صورت نیاز به مجوز تجارت ویزا، می توانیم از طریق اداره مهاجرت نیز برای کارت مهاجرت خود اقدام کنید.
  • مرحله 7: پردازش ویزا: اگر به دنبال ویزا هستید، ما شما را از طریق فرآیند کامل راهنمایی خواهیم کرد.



مشاور راه اندازی کسب و کار مورد اعتماد برای ثبت شرکت در دبی، امارات

از آنجایی که بیش از 2000 مجوز فعالیت و بیش از 28 حوزه قضایی برای انتخاب وجود دارد، همه چیز پیچیده است، زیرا انتخاب گزینه ای که دقیقاً با نیازهای شما مطابقت دارد دشوار است، اما نگران نباشید مشاوران حرفه ای ما به شما در مورد همه جوانب کمک خواهند کرد. در مورد ثبت شرکت در امارات متحده عربی یا تشکیل شرکت LLC در دبی تا زمانی که شرکت شما ثبت شود، مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد.

مجوز بازرگانی خاص به شما امکان  داد و ستد در محصولات خاص را می دهد. مجوز بازرگانی عمومی، که گرانتر است، به شما امکان داد و ستد در بسیاری از محصولات را می دهد. ما هزینه های جزئی برای تشکیل شرکت دبی، ادغام شرکت، صدور مجوز، حساب های بانکی و ویزا را به شما ارائه می دهیم.


2
کــارمـا :
33
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hedayati262