دانلود قسمت اول 1 سریال ارباب حلقه ها Lord Of The Rings Serial

1 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

the lord of the rings seriesthe lord of the rings series

قسمت اول سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت 1 سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت اول Lord Of The Rings Serial،دانلود قسمت 1 اول سریال Lord Of The Rings،دانلود قسمت 1 اول سریال Lord Of The Rings  ،دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها 2022 با لینک رایگان،دانلود،سریال ارباب حلقه ها فصل اول زیرنویس چسبیده

دانلود سریال The Lord of the Rings 2022 ارباب حلقه ها قسمت اول تا دوم با زیرنویس فارسی چسبیده 

نام اثر : سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series

تعداد قسمت ها: نا معلوم

محصول : آمریکا

سال انتشار : 2022 میلادی

درباره ی  نقد داستان سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series :

وفادار به سنت قدیمی مجموعه فیلم، فیلم با نگاهی اجمالی به نبرد بزرگ بین گندالف (یان مک کلن) و بالروگ، معروف به هیولاهای آتش و دود، آغاز می شود که در آن پیروزی ناگزیر با مرگ ربوده می شود. گندالف موجود را خاموش می کند و گندالف به سفید تبدیل می شود.
برای تقلیل داستان Labyrinth به یکی دو جمله، دشمن سارومان (کریستوفر لی) است که ارتش عظیمی از جنگجویان اوروک-های را در برابر قلعه تئودن (برنارد هیل) فرماندهی می کند. آراگورن شجاعانه به مبارزه می‌پیوندد، اما قهرمانان واقعی قلعه، منظره، ارتش و جلوه‌های رایانه‌ای هستند که اکشن را ایجاد می‌کنند. ارباب حلقه ها: دو برج 2002

 سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings seriesسریال Lord Of The Rings Serial


یک بخش طولانی از "دو برج" وجود دارد که در آن عمدتا انیمیشن ها را روی صفحه تماشا می کنیم. همانطور که آراگورن و همراهانش بر روی پل باریک قلعه مسابقه می دهند، می دانیم که یک چهره در حال مرگ همراه با هر چیز دیگری روی صفحه نمایش کامپیوتری تولید می شود و تأثیر آن غیرقابل انکار است. مانند برخی از کارگردانان صامت بزرگ، پیتر جکسون از استفاده از تمام صفحه خود برای نمایش طیف وسیع و فیلم های پیچیده هراسی ندارد. او در گوشه نقاشی می کشد.
فرودو، سام و گولوم از باتلاق‌های مردگان عبور می‌کنند و با جانوری بالدار از نازگول فرار می‌کنند. هنگامی که آنها در نهایت به دروازه سیاه می رسند، قفل شده است و به شدت توسط اورک ها محافظت می شود. اما در حالی که تماشا می کنند، گروهی از ایسترلینگ ها از راه می رسند و دروازه ها برای ورود آنها باز می شود. فرودو و سام فرصتی را می بینند و برای رفتن به جاده آماده می شوند. با این حال، آنها توسط گولوم متوقف می شوند، که ترس آنها از دستگیر شدن را تایید می کند و اصرار دارد که هر گونه تلاش برای ورود به دروازه سیاه تنها منجر به بازگشت حلقه یک به سائورون می شود. او سپس فاش می کند که راه دیگری به موردور وجود دارد، پنهان و بدون محافظت. سام بلافاصله مشکوک می شود، اما فرودو به او شک می کند و اشاره می کند که او تا کنون وفادار مانده است.
آنچه در این هجوم افتخارات حماسی گم می شود، عمق زیادی در شخصیت هاست. همه شخصیت های اصلی با یک یا دو ویژگی ترسیم می شوند و سپس با اعمالشان تعریف می شوند. فرودو، قهرمان عنوان، بیشتر وقت خود را صرف نگاه کردن به چیزها می کند، تماشای اینکه دیگران در مورد سرنوشت خود تصمیم می گیرند و گهگاه به حلقه نگاه می کند. سام حامی وفادار او در حاشیه است. مری و پیپین اوج فیلم را سوار بر شاخه های درختی ریش دار می گذرانند و مانند کودکانی که بر دوش پدرشان حمل می شوند مراقب همه چیز هستند. همراه با اولین فیلم، این فیلم به سه قسمت تقسیم می‌شود که بیشتر اکشن آن آراگورن است که از سنت شمشیرزنان وایکینگ و شوالیه‌های قرون وسطی پیروی می‌کند.
جزئیات داستان - کیست، کیست و چرا، و تاریخچه و خصوصیات آنها چیست - هنوز برای من کمی مبهم است. من معنی را می دانم و از تماشای دوباره فیلم اول در دی وی دی شب قبل از تماشای فیلم دوم خسته شده بودم، و با این حال از شاگردان واقعی یک حلقه برای مخاطب عام می ترسم، یعنی برای اکثر ما، جذابیت فیلم ها در جلوه های بصری نهفته است. غارهای بزرگ و برج‌های قدرتمند، کوتوله‌ها و الف‌ها و اورک‌ها و اوروک‌های فوق‌الذکر (که شبیه پسرعموهای دور شیاطین در «زمین نبرد» هستند) وجود دارد. و همه آنها بر روی بوم های جاه طلبانه جکسون در پس زمینه ای از مناظر خیره کننده از نیوزیلند تنظیم شده بودند.
«دو برج» احتمالاً محبوب‌تر از فیلم اول خواهد بود. برای مخاطب جذاب تر خواهد بود اما جکسون هدف اصلی داستان را در جایی گم نکرده است؟ او بازخوانی ادبی جالب و منحصر به فردی را در قالب تصاویر اکشن مدرن آورده است.

 اگر تالکین می خواست در مورد نژادی با قدرت های مافوق بشری بنویسد. او نسخه ای از سرزمین میانه کانن بربر را می نوشت، اما نه. جکسون اکنون داستان را وارد جریان اصلی کرده است. انجام کاری که او در فیلم انجام داد، حتماً بسیار سخت بوده است. و او شایسته این اعتبار است. اما وفادار بودن به تالکین بسیار سخت تر و شجاع تر است.

لیست بازیگران ارباب حلقه ها
نازنین فنادی رابرت آرامائو اوون آرتور تام باج موروید کلارک بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، ماکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جایاساندرا، فابیان مک کالوم، آگوست مورلز، ال مورلز، پیتر تارلز، پیتر مرالت ، الکس تارانت، لیون وادهام، بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی
خلاصه ارباب حلقه ها
"ارباب حلقه ها" ساخته جی.آر.آر. تالکین" یکی از مشهورترین مجموعه داستان های ادبیات انگلیسی است. "پیتر جکسون" با نمایش دنیای "تالکین" به محبوبیت بین المللی این نویسنده کمک کرد. در ارباب حلقه ها، تاکلین به عمق باستان می پردازد. اساطیر انگلیسی و اسکاندیناوی برای ایجاد جهانی که روح ماجراجویانه خوانندگان داستان امروزی را ارضا کند.
در فصل اول ارباب حلقه ها، وقایع هزاران سال قبل از نامزدی ارباب حلقه ها و هابیت رخ می دهد. در این سریال، مخاطبان به زمانی سفر می‌کنند که قدرت‌های بزرگ به وجود آمده‌اند، امپراتوری‌ها ظهور و سقوط کرده‌اند، قهرمانان غیرمنتظره در معرض آزمایش قرار گرفته‌اند و ترسناک‌ترین شرور در دنیای تالکین می‌خواهد دنیا را در تاریکی تسخیر کند.

+ قسمت دوم 2 سریال ارباب حلقه ها Lord Of The Rings Serial

دانلود سریال ارباب حلقه ها حلقه های قدرت 2022 (لرد اف رینگز) فصل اول 1 قسمت 1 تا 2 با دوبله فارسی

دانلود سریال The Lord of the Rings 2022 ارباب حلقه ها قسمت اول تا دوم با زیرنویس فارسی چسبیده 

دانلود فصل 1 سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings 2022 با حجم کم و کیفیت عالی بلوری و 4k

دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها حلقه های قدرت قسمت اول تا دوم با کیفیت 4k , 1080p, 720p, 480p و 

قسمت اول سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت 1 سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت اول Lord Of The Rings Serial،دانلود قسمت 1 اول سریال Lord Of The Rings،دانلود قسمت 1 اول سریال Lord Of The Rings  ،دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها 2022 با لینک رایگان،دانلود،سریال ارباب حلقه ها فصل اول زیرنویس چسبیده

0
کــارمـا :
37
دانشجو و نویسنده هستم و عاشق فیلم و سریال و تکنولوژی، در امیگو دیدگاه هام رو به اشتراک میگزارم.:)
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
TV-series