دانلود قسمت دوم 2 سریال ارباب حلقه ها 2022 Lord Of The Rings Serial

1 سال پیش - خواندن 10 دقیقه

سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series

سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series

قسمت دوم سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت 2 سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت دوم Lord Of The Rings Serial،دانلود قسمت 2 دوم سریال Lord Of The Rings،دانلود قسمت 2 دوم سریال Lord Of The Rings  ،دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها 2022 با لینک رایگان،دانلود،سریال ارباب حلقه ها فصل اول زیرنویس چسبیده

نام اثر : سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series

تعداد قسمت ها: نا معلوم

محصول : آمریکا

سال انتشار : 2022 میلادی

نقد و بررسی درباره ارباب حلقه ها قسمت چهارم 4 :

سلام به همه اینجا و به این صفحه خوش آمدید،پس ابتدا مطمئن شوید که در کل این متن با من بمانید ، بحث برانگیز خواهد بود، ما شما را با آخرین اخباری که در مورد سریال ارباب حلقه ها می شنویم به روز می کنیم. در آمازون پرایم و یک چیزی که من به همه شما قول دادم اگر در اینجا تازه کار نیستید این است که ما هرگز از موضوعات بحث برانگیز در این کانال از امیگو طفره نخواهیم رفت، ما قرار نیست این موضوع را به موضوعی که در اینجا پوشش می دهیم تبدیل کنیم زیرا موارد بسیار بیشتری وجود دارد. 

در مورد چیزهایی که دوست داریم در تلویزیون و فیلم تماشا کنیم صحبت کنیم، اما وقتی چیزی پیش می‌آید به آن می‌پردازیم و امروز وارد آن می‌شویم، بنابراین ابتدا اجازه دهید با شما به اشتراک بگذارم که حداقل با توجه برای سرگرمی یاهو، در سریال ارباب حلقه‌ها صحنه‌های رابطه ای وجود نخواهد داشت که خوب است، زیرا من یک ویدیو کامل ایجاد کردم که می‌گوید چرا این کار را انجام می‌دهید، اگر به هیچ دلیل دیگری تلاشی برای جذب بازی تاج و تخت نیست.  جمعیت به کار شما w  کار تالکین در مورد این نیست، آن را انجام ندهید، پس ظاهرا امیدواریم که ما به آن نخواهیم رسید، اما پس از آن هنوز فیل بزرگ در اتاق وجود دارد که مردم درباره بیداری فریاد می زنند، زیرا مربوط به برخی از بازیگران در حال انجام است. 

با سری ارباب حلقه‌ها و مطمئناً ما قرار است چند مسابقه با هم عوض کنیم و چند نفر قهوه‌ای داشته باشیم که معمولاً قهوه‌ای نیستند در کار ارباب حلقه‌ها، بنابراین من می‌خواهم وارد این کار شوم.  در مورد نظر خودم صادقانه بگویم زیرا مربوط به چیزی است که کمی تغییر کرده است، بنابراین من آن را با شما به اشتراک می‌گذارم، می‌خواهم بگویم که شما خوش آمدید به هر چیزی که من در این ویدیو می‌گویم بپردازید، اما یک چیز که ما در این کانال انجام دهید، ما به خود می بالیم که محترم هستیم، شمامطمئناً مجبور نیستید با من موافق باشید.

 ارباب حلقه های آینده  و من باید به شما بگویم که ظاهر بصری فوق‌العاده به نظر می‌رسد، من برای نمایش بسیار آماده هستم، ساخت جهان ارزش تولید به نظر عالی می‌رسد و آنها کفش‌های بزرگی برای پر کردن با آنچه پیتر جکسون به ما داده بود، تهیه کردند، اما ما در آن تصاویر دیدیم.  برخی از چیزهایی که مطمئناً محتمل نیستند، باید بگویم بازتابی از آنچه در کار توکن‌ها خواهیم دید. در این مورد مبادله خواهیم کرد و ما شاهد تنوع در این خواهیم بود و مردم از این موضوع ناراحت هستند زیرا احساس می کنند که این تنوع اجباری است، بنابراین اجازه دهید در اینجا به چند روش مختلف به آن بپردازم تا کمی تغییر در من ایجاد شود.

 اگر ویدیویی را دیدید که قبلا ساخته بودم و این چند وقت پیش بود، گفتم نمی‌خواهم چیزی در کارهای تالکین تغییر کند، می‌خواهم دقیقاً بازتابی از آنچه در کودکی به یاد دارم مانند خواندن کتاب‌ها و سپس دیدن برخی از انیمیشن‌ها باشد.  و در حال حاضر هفتم  جدیدترین فیلم های پیتر جکسون من هیچ تغییری نمی خواهم اما بعد در مورد آن به چالش کشیده شدم و آنچه به من گفتند بسیار منطقی بود زیرا به من گفتند اوه خوب چه فرقی می کند که یک کوتوله سفید یا سیاه باشد  یا آسیایی به هر حال چه تفاوتی ایجاد می‌کند، فانتزی است و اگر واقعاً تنیس اصلی داستان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد،

 اگر هیچ کدام از اینها تغییری نکرده باشد، چه تفاوتی ایجاد می‌کند و برای من بسیار منطقی است، بنابراین اینجا  آنچه من فکر می کنم، فکر می کنم تا زمانی که داستان در بیشتر موارد با آنچه تولکین قصد داشت باقی بماند، فکر می کنم که ما خوب هستیم، بنابراین فکر می کنم اگر تنوعی در بازیگران دارید که اتفاقاً اجازه دهید بگویم چیز خوبی است. این را قبلاً گفته‌ام و من از این موضوع خودداری نمی‌کنم، فکر می‌کنم تنوع خوب است، زیرا فکر می‌کنم اگر گروه متنوعی از مردم داشته باشید که محتوای شما را تماشا می‌کنند و چیزهایی را که تولید می‌کنید تماشا می‌کنند، فکر می‌کنم که آنها می‌خواهند خودشان را در آن منعکس کنند.

آنها کار می کنند و من فقط می توانم به شما بگویم یک فرد آفریقایی-آمریکایی به عنوان یک فرد آفریقایی-آمریکایی من دوست دارم خودم را در چیزهایی که تماشا می کنم بازتاب می دهم و این را به عنوان گفتن این فرد توصیف می کنم زیرا گاهی اوقات مردم فکر می کنند وقتی یک سیاهپوست در مورد چیزی اظهار نظر می کند، آن جمله منعکس کننده آن است.  همه سیاه پوستان، اما به این دلیل نیست که ما مانند هر گروه دیگری روی کره زمین یکپارچه نیستیم، ما در مورد همه چیز متفاوت فکر می کنیم، بنابراین همه ما در تفکرمان یکسان نیستیم و من می خواهم به آن احترام بگذارم زیرا ممکن است برخی از آنها وجود داشته باشد. افرادی که مانند من فکر نمی کنند و این خوب است، این نظر من است، اما من دوست دارم خودم را در برخی از چیزهایی که می خواهم به آنها منعکس شده ببینم، بنابراین وقتی دیگران می گویند که می خواهند در آثارشان بازنمایی شود، این واقعیت را متوجه می شوم.

سری ارباب حلقه‌ها و این واقعیت که آنها این را متنوع کرده‌اند منعکس می‌کنم، من مشکلی با آن ندارم. تا زمانی که داستان با لحن چیزی که تالکین به ما داد از آنچه که ما با آن آشنا هستیم مطابقت داشته باشد.

درباره ی  نقد داستان سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series :

طبق سنت فرانچایز قدیمی، فیلم با صحنه نبردی بزرگ بین گندالف (یان مک‌کلن) و بالروگ، هیولاهای آتش و دود آغاز می‌شود، که نمی‌توان از پیروزی مرگ جلوگیری کرد. گندالف موجود را می کشد و گندالف سفید می شود.
برای تقلیل داستان هزارتو به چند جمله، دشمن سارومان (کریستوفر لی) است که ارتش بزرگی از جنگجویان اوروک را علیه قلعه تئودن (برنارد هیل) رهبری می کند. آراگورن شجاعانه با نبرد روبرو می شود، اما قهرمانان واقعی قلعه، منظره، ارتش و جلوه های رایانه ای هستند که عمل را به ارمغان می آورند. ارباب حلقه ها: دو برج 2002 

ارباب حلقه ها the lord of the rings series قسمت دومارباب حلقه ها the lord of the rings series 

طبق سنت فرانچایز قدیمی، فیلم با صحنه نبردی بزرگ بین گندالف (یان مک‌کلن) و بالروگ، هیولاهای آتش و دودان از پیروزی مرگ جلوگیری کرد. گندالف موجود را می کشد و گندالف سفید می شود.ه، منظره، ارتش و جلوه های رایانه ای هستند که عمل را به ارمغان می آورند. ارباب حلقه ها: دو برج 2002 

قسمت 2 ارباب حلقه ها the lord of the rings series ارباب حلقه ها the lord of the rings series 

درباره ی  نقد داستان سریال ارباب حلقه ها the lord of the rings series :

طبق سنت فرانچایز قدیمی، فیلم با صحنه نبردی بزرگ بین گندالف (یان مک‌کلن) و بالروگ، هیولاهای آتش و دود آغاز می‌شود، که نمی‌توان از پیروزی مرگ جلوگیری کرد. گندالف موجود را می کشد و گندالف سفید می شود.
برای تقلیل داستان هزارتو به چند جمله، دشمن سارومان (کریستوفر لی) است که ارتش بزرگی از جنگجویان اوروک را علیه قلعه تئودن (برنارد هیل) رهبری می کند. آراگورن شجاعانه با نبرد روبرو می شود، اما قهرمانان واقعی قلعه، منظره، ارتش و جلوه های رایانه ای هستند که عمل را به ارمغان می آورند. ارباب حلقه ها: دو برج 2002
آنچه در این ارزش های حماسی غایب است، عمق شخصیت است. همه شخصیت های اصلی با یک یا دو ویژگی ترسیم می شوند و سپس با اعمالشان تعریف می شوند. فرودو، قهرمان عنوان، بیشتر وقت خود را صرف نگاه کردن به چیزها، تماشای تصمیم دیگران درباره سرنوشت خود می کند و گهگاه به حلقه نگاه می کند. سام یک حامی وفادار در حاشیه است. مری و پیپین اوج فیلم را سوار بر شاخه های درختی ریش دار می گذرانند و همه چیز را مانند کودکانی که بر روی شانه های پدرشان حمل می کنند تماشا می کنند. این فیلم همراه با فیلم اول به سه قسمت تقسیم می شود که بیشتر اکشن آراگورن است که از سنت شمشیربازان وایکینگ و شوالیه های قرون وسطی پیروی می کند.
جزئیات داستان - چه کسی، چه چیزی و چرا، و همچنین تاریخچه و ظاهر آنها - هنوز برای من ناشناخته است. من می دانم معنی آن چیست و شب قبل از تماشای فیلم دوم از تماشای مجدد فیلم اول روی DVD خسته شده بودم، اما همچنان نگران حلقه های واقعی برای مردم عادی هستم که برای اکثر ما، علاقه فیلم به این موضوع است. دروغ های بصری غارها و برج‌های بزرگ قدرت، کوتوله‌ها و الف‌ها و اورک‌ها و اورک‌های فوق‌الذکر (که شبیه عموزاده‌های دور شیاطین از «میدان جنگ» هستند) وجود دارد. و همه آنها روی عکس های جاه طلبانه جکسون در پس زمینه مناظر زیبای نیوزلند متمرکز شده بودند.
«دو برج» احتمالاً محبوب‌تر از فیلم اول است. برای مخاطب جذاب تر خواهد بود، اما آیا جکسون در جایی اصل داستان را گم کرده است؟ او تفاسیر جالب و منحصر به فردی از ادبیات را در قالب تصاویر اکشن مدرن به ارمغان آورد.
اگر تالکین می خواست در مورد نژادی با توانایی های مافوق بشری بنویسد. او در حال نوشتن نسخه قرون وسطایی قانون بربرها بود، اما نه. جکسون اکنون داستان را وارد جریان اصلی کرده است. انجام کاری که او در فیلم انجام داد، باید بسیار سخت بوده باشد. و او سزاوار همه ستایش هاست. اما وفادار بودن به تالکین بسیار سخت تر و جسورانه تر است.
لیست بازیگران ارباب حلقه ها
نازنین فنادی رابرت آرامئو اوون آرتور تام باج موروید کلارک بالدری ایان بلکبرن کیپ چپمن آنتونی کرام ماکسین کان لیف تریستان گراول سر لنی هنری توسیتا جایاساندرا فابیان مک کالوم آگوست مورلز آل مورلز پیتر تارلز پیتر مرالت الکس تارانت، لئون سارانوا
خلاصه ای از ارباب حلقه ها
«ارباب حلقه‌ها» اثر G.R.R. تالکین» یکی از معروف ترین مجموعه های داستان کوتاه در ادبیات انگلیسی است که «پیتر جکسون» با نمایش دنیای «تالکین» به محبوبیت بین المللی این نویسنده کمک کرد.تالکین در ارباب حلقه ها به عمق باستانی می پردازد. اساطیر انگلیسی و اسکاندیناوی برای ایجاد جهانی که روح ماجراجویانه خوانندگان داستان امروزی را ارضا کند.
در فصل اول ارباب حلقه ها، وقایع هزاران سال قبل از اتفاقات ارباب حلقه ها و هابیت رخ می دهد. در این سریال، بینندگان به زمانی سفر می‌کنند که قدرت‌های بزرگ ظهور می‌کنند، امپراتوری‌ها بالا می‌آیند و سقوط می‌کنند، قهرمانان غیرمنتظره به چالش کشیده می‌شوند و ترسناک‌ترین شرور در دنیای تالکین به دنبال تسخیر جهان در تاریکی است.

+ قسمت اول 1 سریال ارباب حلقه ها Lord Of The Rings Serial

+ قسمت سوم 3 سریال ارباب حلقه ها Lord Of The Rings Serial

دانلود سریال ارباب حلقه ها حلقه های قدرت 2022 (لرد اف رینگز) فصل اول 1 قسمت 1 تا 2 با دوبله فارسی

دانلود سریال The Lord of the Rings 2022 ارباب حلقه ها قسمت اول تا دوم با زیرنویس فارسی چسبیده 

دانلود فصل 1 سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings 2022 با حجم کم و کیفیت عالی بلوری و 4k

دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها حلقه های قدرت قسمت اول تا دوم با کیفیت 4k , 1080p, 720p, 480p و 

قسمت دوم سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت 2 سریال ارباب حلقه ها با زیرنویس فارسی،قسمت دوم Lord Of The Rings Serial،دانلود قسمت 2 دوم سریال Lord Of The Rings،دانلود قسمت 2 دوم سریال Lord Of The Rings  ،دانلود سریال خارجی ارباب حلقه ها 2022 با لینک رایگان،دانلود،سریال ارباب حلقه ها فصل اول زیرنویس چسبیده

0
کــارمـا :
37
دانشجو و نویسنده هستم و عاشق فیلم و سریال و تکنولوژی، در امیگو دیدگاه هام رو به اشتراک میگزارم.:)
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
TV-series