مزایای دریافت اقامت دائم کانادا که شما از آن بی‌خبرید!

1 سال پیش - خواندن 8 دقیقه

دریافت اقامت دائم کانادا یکی از درخواست‌هایی است که افراد همواره به دنبال آن هستند. اما گاهی اوقات شرایطی به وجود می‌آید که فرد می‌خواهد بداند با دریافت چنین اقامتی چه مزایایی را دریافت می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم و به بررسی مزایای اقامت دائم کانادا بپردازیم و به این نکته اشاره کنیم که فرد زمانی که از روش‌های مختلف برای مهاجرت به کانادا استفاده می‌کند چه مزایایی را پس از آن دریافت می‌کند. مطمئناً بسیاری از شما می‌دانید که کشور کانادا یکی از بهترین کشورها در زمینه‌های آموزشی، اقتصادی و … است که این کشور در حال توسعه می‌تواند مقصد بسیار خوبی برای بسیاری از کسانی باشد که قصد دارند از طریق‌های مختلفی به یک کشور بسیار خوب مهاجرت کنند.

در این بین افراد ممکن است از روش‌های مختلفی برای مهاجرت استفاده کنند و با استفاده از هر کدام بتوانند انواع مختلف اقامت را دریافت کنند. به این نکته باید دقت کنید که همیشه بسیاری از این روش‌ها نمی‌تواند به صورت مستقیم اقامت دائم کانادا را برای شما به ارمغان آورد. برای بهره مندی از اقامت دائم نیاز است تا از روش‌هایی استفاده کنید که بهترین و سریعترین راه شما برای رسیدن به اقامت دائم کانادا باشد. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید یا نمی‌دانید که با استفاده از چه روش‌هایی می‌توانید این کار را انجام دهید، توصیه ما این است که از یک موسسه مهاجرتی کمک بگیرید. برای آشنایی با جدیدترین روش های اخذ اقامت دائم کانادا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://ofoghvisa.com/migration/permanent-residence-in-canada/

در هنگام تحقیق و بررسی برای نگارش این مقاله ما به سایتی مراجعه کردیم که به بهترین شکل خدمات مهاجرتی را به کاربران خود ارائه می‌کند. همچنین تمامی‌ اطلاعاتی که در این مقاله مشاهده می‌کنید برگرفته از مقالاتی است که در این وبسایت منتشر شده است. در بخشی از خدمات این موسسه مهاجرتی شما می‌توانید از امکان مشاوره رایگان با وکلای با تجربه این موسسه بهره مند شوید. در واقع هر کدام از کاربران می‌توانند با این موسسه در ارتباط باشند و از کمک وکلای آن بهره‌مند شوند.

دریافت اقامت موقت در کانادا

اقامت موقت کانادا (مدت دار)

تمامی‌ افرادی که برای یک مدت زمان مشخصی قصد بازدید، تحصیل و یا کار در کشور کانادا را دارند می‌توانند از اقامت موقت کانادا بهره‌مند شوند. در این نوع اقامت مدت زمان مشخصی برای این افراد تعیین می‌شود و آن‌ها می‌توانند در این دوره به این کشور سفر کنند. اما این افراد برای اینکه بتوانند از مزایای اقامت کانادا استفاده کنند نیاز است به لیست مزایای تعیین شده توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا دسترسی داشته باشند تا در آن مشاهده کنند که در زمان دریافت اقامت موقت این کشور می‌توانند از چه مزایایی بهره مند شوند. همچنین لازم است که پس از اتمام اعتبار ویزای خود یا نسبت به تمدید آن اقدام کنند و یا اینکه کشور کانادا را ترک کنند.

اقامت دائم کانادا (بدون محدودیت)

نوع دیگر از دریافت اقامت مهاجران؛ اقامت دائم است که در آن می‌توان بدون محدودیت از مزایای بسیاری استفاده کرد. برای بهره‌مندی از این نوع اقامت فرد می‌تواند از روش‌های مختلفی استفاده کند. شاید بتوان گفت که برنامه‌های استانی و کارآفرینی کشور کانادا یکی از بهترین و محبوب ترین‌ها برای مهاجرت به این کشور است. اما در بخشی از مزایای این نوع اقامت فرد می‌تواند با دریافت اقامت دائم، هیچ دغدغه‌ای بابت محدودیت زمانی و یا استفاده کردن از مزایای محدود به زندگی در این کشور بپردازد و امکان تحصیل، کار و زندگی با رفاه در کشور کانادا را داشته باشد. با استفاده از موسسات مهاجرتی معتبر و باتجربه ارزانترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنید و در کمترین زمان اقدام کنید.


تفاوت اقامت کانادا و شهروندی کانادا

همیشه این سوال برای بسیاری از کاربران به وجود آمده که چه تفاوتی میان دریافت اقامت و شهروندی کشور کانادا وجود دارد؟ بسیاری از علاقه مندان به زندگی در کانادا از مسیرهای مختلفی مانند تحصیل در کانادا، کار در کانادا و سرمایه گذاری در کانادا اقامت موقت این کشور را دریافت می‌کنند و در طی این مدت زمانی که در این کشور حضور دارند شرایط خود را بهبود می‌بخشند و برای دریافت اقامت دائم تلاش می‌کنند. هر چند که روش‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارد، اما محبوب ترین روش‌ها برای دریافت اقامت کانادا همین روش‌هایی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم.

اما برای بررسی کردن تفاوت‌های دریافت اقامت و اخذ تابعیت کانادا می‌توان به این نکات اشاره کرد که فرد زمانی که شهروند کانادا نیست و تنها اقامت این کشور را دارد نمی‌تواند در رای گیری و یا تاثیرگذاری‌های اجتماعی شرکت کند در کنار تمامی‌ این‌ها فرد می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیتی از تمامی‌ مزایای این کشور استفاده کند. منتها در این بین نمی‌تواند در انتخابات این کشور شرکت کند اما در صورتی که بتواند پاسپورت کانادایی را دریافت کند امکان شرکت و تاثیرگذاری در رویدادهای اجتماعی را خواهد داشت. یکی دیگر از تفاوت‌های مهمی‌ که این دو با هم دارند این است که در برخی شرایط خاص ممکن است که اقامت کانادا رد شود، منتها در صورتی که فرد شهروند این کشور باشد هیچ گونه محدودیتی برای او وجود ندارد و چنین کاری امکان پذیر نیست.

مزیت های اقامت دائم کشور کانادا

مزایای اقامت دائم در کانادا

در این بخش می‌خواهیم به بررسی کردن تمامی‌ مزایای اقامت کانادا بپردازیم و اینکه مشخص کنیم فرد زمانی که به این کشور بسیار خوب و پیشرفته مهاجرت می‌کند می‌تواند از چه شرایطی بهره‌مند شود. همانگونه که احتمالاً می‌دانید یکی از کشورهایی که کمترین میزان آمار جرم و جنایت را دارد، کانادا است که از لحاظ امنیتی و یا شرایط دیگری خطراتی شهروندان این کشور را تهدید نمی‌کند و افراد می‌توانند یک زندگی با رفاه و امنیت را در این کشور داشته باشند.
کانادا کشوری متعادل و دارای سیاست مرکزی است که افراد در زمان مهاجرت می‌توانند با اطمینان خاطر و امنیت بالا در بین مردم این کشور زندگی کنند. همچنین سیستم تحصیلی و خدمات درمانی دولتی کانادا از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است که بسیاری از کشورها این نکته را به عنوان یکی از مزایای بزرگ این کشور می‌دانند و در سمت دیگر کشور کانادا مزایای بسیار خوبی را در اختیار خانواده‌هایی قرار می‌دهد که به این کشور مهاجرت می‌کنند.

چگونه برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

زمانی که شما می‌خواهید از مزایای اقامت دائم کانادا بهره مند شوید ابتدا باید برای مهاجرت به این کشور شرایط مختلفی را داشته باشید. برای اینکه بتوانید چنین شرایطی را داشته باشید نیاز است تا ابتدا با موسسه‌های مهاجرتی در ارتباط باشید. این موسسه‌ها به شما کمک می‌کنند که بتوانید راه بهتر و درست تری را انتخاب کنید. مطمئناً روش‌های بسیار خوبی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها اقامت این کشور را دریافت کنید. اما گاهی اوقات ممکن است تمایل داشته باشید تا شخصاً چنین کاری را انجام دهید که در چنین شرایطی با چالش‌هایی مواجه می‌شوید که ممکن است کار برای شما سخت و یا حتی نشدنی شود.

ما زمانی که بررسی‌هایی را انجام دادیم و با موسسه مهاجرتی افق ویزا آشنا شدیم، متوجه شدیم که این موسسه سابقه زیادی در این زمینه دارد و به مهاجران بسیاری کمک کرده تا بتوانند اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشند. از این رو توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید به شکل بهتر و سریعتری به این مهم دست پیدا کنید با این موسسه مهاجرتی در ارتباط باشید. همانطور که اشاره کردیم این موسسه مشاوره رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار داده که  آن ها می‌توانند از این طریق شرایط و وضعیت خود را بررسی کنند و در صورتی که واجد شرایط اقامت کانادا باشند درخواست خود را ارسال کنند.

افراد بسیار زیادی به طریق‌های مختلفی تمایل داشتند تا به کشور کانادا مهاجرت کنند اما در این بین تنها تعداد محدودی از آن‌ها توانسته اند چنین کاری را انجام دهند. تمامی این شرایط تنها به دلیل عدم آگاهی افراد از قوانین موجود برای مهاجرت است که در زمان بهره مندی از  موسسه‌های مهاجرتی این مشکل برطرف می‌شود و آن‌ها با توجه به تجربه و تسلطی که روی این مباحث دارند می‌توانند بهترین راه کار را در در اختیار شما قرار دهند.

جمع بندی

مزایای اقامت دائم کانادا و در کل اقامت کانادا موضوع مورد بحثی بود که در این مقاله به بررسی کامل آن‌ها پرداختیم. اما شما برای اینکه بتوانید از تمامی‌ مزایای مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید باید ابتدا راه‌های مناسب برای این کار را بررسی و از آن‌ها استفاده کنید. موسسه مهاجرتی افق ویزا که پیش‌تر به معرفی آن پرداختیم به شما کمک می‌کند تا تمامی‌ این روند را به سادگی انجام دهید. 

مطمئنا افراد زیادی مانند شما قصد داشتند تا به این کشور مهاجرت کنند اما آنچه که بیشتر می‌تواند روند مهاجرت شما را ساده تر و سریعتر کند استفاده کردن از کمک‌های وکلای با تجربه‌ای است که سالها تجربه کافی در این زمینه را دارند و می‌توانند مانند افراد دیگری به شما نیز کمک کنند تا بتوانید اقامت دائم کشور کانادا دریافت کنید. 

0
کــارمـا :
32
من یک طبیعت گرد هستم که از تجربیاتم اینجا براتون مینویسم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
11124643887