ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام به صورت حرفه ای

3 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

سلام دوستان در این مقاله قصد دارم که بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما آشکار کنم. که چطوری می توانید به راحتی در مدت زمان کوتاه به درآمد کافی برسید.

توجه داشته باشید که الان خیلی از افراد همین نکاتی را که من برای شما قرار است بگم را یک دوره ویدیویی ساخته اند و مبلغا بسیار بالایی از افراد می گیرند تا همین نکات را با توصیف بیشتر بهشون بگن!! امیدوارم که از این مطالب لذت ببرید و زود به کسب درآمد از اینستاگرام برسید.


من در این مقاله قصد دارم 4 روش درآمدزایی از اینستاگرام را برای شما آشکار کنم:

  1. گرفتن تبلیغات روی پیج
  2. همکاری در فروش (ادمین فروش اصطلاحی)
  3. فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی
  4. مشارکت با برندها


ولی قبل از اینکه به ادامه مطلب بریم میخوام که این ویدیو رو مشاهده کنید:

در این ویدیو این فرد راز کسب 100.000 دلار درآمد دلاری از اینستاگرام را برای ما میگه.


آموزش کسب درآمد از گرفتن تبلیغات در اینستاگرام

گرفتن تبلغات در اینستاگرام میشه گفت که اولین و پردرآمدترین روش درآمدزایی است. خیلی از اکانت هایی که فالوورهای بالایی دارند ، درآمدهای خیلی رویایی از اینستاگرام کسب می کنند. همین دیروز من این پیام رو مشاهده کردم.

درآمد زیدان از اینستاگرام : هر پست تبلیغی ۲۰۰ هزار یورو

«زین الدین زیدان» با ۲۷.۸ میلیون دنبال کننده یکی از شلوغ‌ترین حساب‌های کاربری اینستاگرام را داشته و در میان مربیان برتر، تاثیرگذارترین چهره فضای مجازی محسوب می‌شود.

براساس رتبه بندی انجام شده (رنکینگ شهرت سرمربی‌ها) مخاطب میلیونی و پرشمار زیدان در فضای مجازی بدان معنا است که او می‌تواند بابت انتشار هر پست از شرکت‌ها ۲۰۰ هزار یورو گرفته و برند آنها را در صفحه خود تبلیغ کند./ایرنا

توجه داشته باشید، همانطوری که باید بدانید مهمترین چیزی که قیمت تبلیغات را مشخص میکند، تعداد فالوورهای پیج شما است ، و بالاتر از تعداد فالوورها ، جامعه هدف شما است، یعنی اینکه اکثریت فالوورهای شما را کدام گروه از افراد جامعه تشکیل می دهد.

زنان ؟ مردان ؟ هردو ؟ افراد جوان ؟ کودک ؟ بزرگسال ؟ دانشجو ؟ و...

هر چه این گروه تخصصی تر و بزرگتر باشه، درآمدزایی شما از گرفتن تبلیغات اینستاگرامی بزرگتر خواهد بود.

برای افزایش فالوور اینستاگرام خود توصیه می کنم که این مقاله را مطالعه کنید:

بهترین روش جذب فالوور واقعی اینستاگرام


آموزش کسب درآمد از همکاری در فروش اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام به روش همکاری در فروش یکی دیگر از روشهایی درآمدزایی اینترنتی است. افرادی که پیج هایی با فالوور زیاد و یکدست دارند، محصولات افراد دیگر را در پیج خودشان به فروش می رسانند و در هر فروش درصدی از آن را برمیدارند. به این کار Affiliate Marketing نیز گفته می شود.

اما توجه داشته باشید که این کار دردسر زیادی نیز داره، در این روش خیلی از افراد اقدام به کلاهبرداری می کنند.

مثلا شما یک پیج اینستاگرام درست حسابی دارید، یکی به شما دایرکت میده و میگه من میخوام که این محصول من رو بفروشید در ازای هر فروش 20 درصد از سودش ماله شما، شما قبول میکنی

محصول رو قرار میدی حالا افرادی که تو پیجت هستند دایرکت میده که من اینو میخوام، بعد پولو میزنن به حساب تو ، تو میری به صاحب محصول میگی که من محصولتو با قیمت X  فروختم.

بعد اون میاد میگه که قیمت ها تغییر کرده دیگه اون قیمت قبلیه نیست، نمیشه ، قبول نیست!!

یا میگه همین الان آخریشو فروختم ، دیگ محصول نمونده!!

یا میگه اوکی ولی محصول رو ارسال نمیکنه!! یا محصول خراب و داغونی ارسال میکنه!!

این مشکلات عدیدی است که در این مورد بسیار مشاهده شده است.


آموزش کسب درآمد از فروش محصول در اینستاگرام

این روش روش خیلی باحالتر و شاید بتونیم بگیم آسون تری است و شما کافیه کا جامعه هدف خاصی از جامعه را مال خود کنید، در این روش فالوورهای شما هر چقدر تخصصی تر باشد برای درآمدزایی بهتر است.

در این روش شما یک حوزه خاصی را انتخاب می کنید، مثل : آموزش سه تار ، آموزش بازی دوتا ، آموزش اسکی روی یخ ، آموزش گلدوزی ، آموزش جذب فالوور ، آموزش اسنپ چت و... که شما در آن حوزه اطلاعات خوبی دارید.

برای آنها محتوای های خوبی ارائه می دهید و بعد محصول خودتون رو به آنها می فروشید، این کار بسیار پاسخگو است و مطمئنا در صورت حرفه ای عمل کردند، درآمد خوبی می تونید برای خودتان از اینستاگرام کسب  کنید.


آموزش کسب درآمد از همکاری با برندها در اینستاگرام

همکاری با برندهای بزرگ کاری آسانی نیست ، ولی این کار باعث ایجاد یک درآمد ثابت و خوب برای شما خواهد بود، توجه داشته باشید که برندها در این قضیه بسیار سختگیر هستند و کار آسانی نیست که شما به راحتی بتوانید انجام دهید.

عموما برندها با توجه به کمپین هایی که برگزار میکنن افراد و پیج هایی رو تو هر کمپینشون انتخاب میکنن که با فضا و اهداف کمپین هم راستا باشن. 


امیدوارم که این 4 روش درآمدزایی برای شما مفید واقع شود، شما با توجه به توانایی های خود می توانید، یکی از این چهار روش  را انتخاب کنید و درآمدزایی خود را شروع کنید.

ولی توجه داشته باشید که مهمترین رکن درآمدزایی از اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام می باشد. برای این کار شما می توانید به سایت دیجی فالوور و خرید فالوور اینستاگرام مراجعه کنید.


منبع :

https://mimbigdeli.ir/how-to-make-100k-dollar-on-instagram/

1
کــارمـا :
453
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm