ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بهترین روش‌ جذب فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟

3 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

مهم نیست که در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید و چه چیزی می‌فروشید یا چه خدماتی ارائه می‌دهید! در هر صورت هر چه که تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد درآمد بیشتری خواهید داشت. واضح است که همه‌ی افراد خواهان کسب درآمد از اینستاگرام هستند. لذا تصمیم گرفتیم تا در این مقاله 3 تا از بهترین روش‌ جذب فالوور واقعی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.


جذب فالوور فیک / واقعی ؟

فالوور فیک چیزی جز یک عدد نیست که در قسمت دنبال‌کننده‌های صفحه‌ی شما قرار خواهد گرفت. آن‌ها ربات‌هایی هستند که تعداد اندکی از آن‌ها به صورت خودکار اعمالی را به انجام می‌رسانند مانند لایک کردن پست‌ها، فالو کردن و حتی کامنت گذاشتن. اما فالوور واقعی اکانت اینستاگرام یک انسان است که کاملا هم فعال بوده و می‌تواند خرید کند یا پست به اشتراک بگذارد.

بنابراین با داشتن فالوور فیک نمی‌توانید به پیشرفت قابل توجهی فکر کنید. به این خاطر که تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شما بسیار کم‌تر خواهد بود و این موضوع اصلا جلوه‌ی خوبی نخواهد داشت.


حال به سه روش مهم در جذب فالوور واقعی می‌پردازیم:



تبلیغات اینستاگرام هوشمند داشته باشید

چندین دهه است که تبلیغات توانسته موقعیت خود را در روش‌های مختلف بازاریابی ثابت کند. هر چه که تبلیغات هوشمندانه‌تر و خلاقانه‌تر باشد، فروش بیشتری نصیب شما خواهد شد. با این حال چند حرکت مهم و ابتدایی در این زمینه وجود دارد که همه باید از آن‌ها پیروی کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام خواهد شد.

تبلیغات آفلاین به این صورت است که به فرض شما صاحب یک مغازه‌ی کیف فروشی در دنیای فیزیکی هستید. بهتر است که حتماَ در کارت فروشگاه خود آدرس اینستاگرام خود را هم ثبت کنید. هر مشتری علاقه‌مندی که وارد فروشگاه فیزیکی شما شد ( در صورت خرید یا حتی نخریدن) کارت خود را به آن‌ها بدهید و اشاره کنید که حتما پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند تا از آخرین اجناس شما مطلع شوند. اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که در ابتدای کار یک یوزرنیم ( نام کاربری) مناسب برای صفحه‌ی خود انتخاب کرده و به هیچ وجه آن‌ را تغییر ندهید تا مشتریان قدیمی شما را گم نکنند.

اگر بودجه‌ی چندانی ندارید، تبلیغات آنلاین اصولا به شیوه‌ی تبادل انجام می‌شود. برای مثال شما از یک پیج تا حدودی مرتبط با موضوع‌ خودتان می‌خواهید که عمل تبادل را با یکدیگر انجام بدهید. فرض می‌کنیم که شما صاحب یک فروشگاه آنلاین کیف هستید. از یکی از دوستانتان که در زمینه روسری و شال فعال هست، می‌خواهید که یک شات از شما در استوری یا پست‌های خود قرار دهد و شما هم متقابلا همین کار را انجام خواهید داد.

انواع دیگر تبلیغات آنلاین درخواست از میکرواینفلوئنسرهاست. میکرواینفلوئنسرها افرادی هستند که به روش‌های گوناگون توانسته‌اند فالوورهای زیادی داشته باشند. شما با پرداخت هزینه می‌توانید از آن‌ها بخواهید که تبلیغ شما را بکنند.


توجه به تولید محتوا ، تم ظاهری و استفاده‌ی درست از هشتگ‌ها

یکی از بهترین روش های جذب فالوور واقعی اینستاگرام جذب فالوور طبیعی اینستاگرام است که توسط تولید محتوا انجام می‎شود. در این روش نیازی ندارید که برای تبلیغات هزینه کنید اما باید بتوانید خودتان محتوا تهیه کرده یا با پرداخت هزینه از کسی بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. محتوای تولید شده توسط شما باید این قابلیت را داشته باشد تا کاربر یا مخاطب را با خود درگیر کرده و به فکر فرو برد.

یک راهنمای کوچک در این زمینه می‌تواند این باشد که اگر خود شما این پست را می‌خواندید یا محتوای ویدئویی آن را می‌دیدید، حاضر بودید که برای آن کامنت بگذارید؟ می‌توان گفت که جذب فالوور از این طریق یکی از سخت‌ترین روش‌هاست اما اگر بتوانید این کار را انجام دهید مخاطبینی به دست خواهید آورد که به سختی شما را فراموش خواهند کرد.

در کنار محتوا باید به ظاهر پیج خود توجه داشته باشید. گذشته از تصویر پروفایل خوب و بیو مناسب، به ظاهر و ترکیب قرار گرفتن پست‌ها در کنار هم توجه داشته باشید. به این فکر کنید که کاربران بعد از ورود به صفحه‌ی اینستاگرام شما چه می‌بینند؟ مجموعه‌ی پست‌های برنامه‌ریزی شده و مرتب با ترکیب رنگی مناسب یا یک صفحه‌ی شلوغ و بی‌برنامه؟

هرگز زیر پست خود را با ده‌ها تگ مربوط و نامربوط پر نکنید. این کار می‌تواند به کاربر اینگونه القا کند فقط و فقط به دنبال دیده شدن هستید. سعی کنید که تگ‌های مناسب خود را پیدا کرده و فقط از آن‌ها استفاده کنید. همچنین اگر خدمات شما محدود به محدوده‌ی جغرافیایی خاصی است، از تگ لوکیشن استفاده کنید.


کسب / خرید فالوور واقعی اینستاگرام

یکی از بهترین روش جذب فالوور واقعی اینستاگرام که می‌توان آن را جزء سریع‌ترین روش‌ها هم در نظر گرفت خرید فالوور واقعی است. البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که خرید فالوور واقعی با خرید فالوور فیک یا همان ربات تفاوت زیادی دارد. فالوورهای فیک هیچ تاثیری در پیشبرد اهداف شما ندارند اما با خرید فالوور واقعی می‌توانید دایره‌ی ارتباطات خود را به شدت افزایش داده و به آن‌ها محصول خود را بفروشید. اما فالوورها چند دسته هستند؟

در بیشتر سایت‌ها فالوورها به سه شکل ارائه می‎شوند:  فالوور ایرانی ،  فالوور خارجی و  فالوور ارزان

فالوور ایرانی توسط کاربران داخل ایران ساخته شده و بایستی فعال باشند ( این شرطی است که شما حین خرید باید با فروشنده در میان بگذارید). این فالوورها می‌توانند به راحتی  محصولات شما را خریداری کنند.

فالوور خارجی توسط کاربران خارج از ایران ( در کشورها و قاره‌های متفاوت) ساخته شده است. استفاده از این روش زمانی توصیه می‌شود که خواهان فعالیت به صورت بین المللی هستید. همچنین فالوور خارجی از فالوور ایرانی ارزان‌تر و مقرون‌ به صرفه‌تر است.

فالوور ارزان ترکیبی از فالوور ایرانی و خارجی است و بیشتر مناسب افرادی است که فقط به دنبال افزایش فالوور هستند.  

استفاده از روش خرید فالوور پراستفاده‌ترین و آسان‌ترین راهی است که می‌توانید انتخاب کنید. خصوصاَ اگر در ابتدای راه هستید این کار می‌تواند شما را تا چندین ماه به سمت جلو پرتاب کند.

اما در خرید فالوور بایستی به نکات امنیتی توجه داشته باشید. مانند این که به هیچ وجه پسورد خود را تحویل شخص فروشنده قرار ندهید. به این خاطر که هیچ نیازی به انجام این کار نیست.

مقاله "خرید فالوور اینستاگرام (همه چیز در مورد فالوور واقعی ، فیک و ارزان)" را بخوانید.

برای خرید فالوور ارزان قیمت کل کشور با پشتیبانی 24 ساعته و کیفیت عالی به آدرس https://omigo.ir/buy/instagram/follower مراجعه کنید.

یکی دیگر از راه‌ها هم استفاده از ربات اینستاگرام است. نحوه‌ی عملکرد این ربات‌ها به این صورت است که در ابتدای روز به آن‌ها ورودی‌های لازم مانند هشتگ‌ها و موضوعات را داده و آن‌ها اقدام به لایک، فالو و کامنت به صورت خودکار می‌کنند. این کار باعث ایجاد تعامل شده و صاحبان آن پیج‌ها هم به احتمال زیاد شما را فالو و لایک می‌کنند.


0
کــارمـا :
453
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
beghammm