ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش کسب درآمد بدون سرمایه از اینستاگرام در ایران

3 سال پیش - خواندن 7 دقیقه

کسب درآمد از اینستاگرام ، به یکی از روش‎ های کاربردی و کارآمد برای افزایش درآمدزایی در قرن 21 تبدیل شده است. امروزه، کاربران زیادی بیزینس اینترنتی خود را از طریق اینستاگرام راه ‎اندازی می‎ کنند. البته، هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد، زیرا شما هم می‎ توانید یکی از این کاربران باشید. هرچند اگر نمی‎دانید چگونه به درآمدزایی از اینستاگرام بپردازید، با ما همراه باشید. ما در ادامه شما را با تکنیک‎ هایی کاربردی برای کسب درآمد بدون سرمایه در ایران از طریق اینستاگرام آشنا می‎کنیم.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام


اینستاگرام، فرصتی برای درآمدزایی در ایران

در حال حاضر اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به یکی از پلتفرم‎ های راه ‎اندازی بیزینس و فروش اینترنتی تبدیل شده است. حدود، 71٪ این کاربران زیر 35 سال هستند. به همین خاطر، این نرم‎افزار به ابزاری برای درآمدزایی در کشورهای مختلف من جمله کشور خودمان ایران تبدیل شده است.

از ژوئن سال 2018،  اینستاگرام حدود 1 میلیارد کاربر فعال داشته است. این در حالی است، که این اپلیکیشن کار خود را به عنوان یک برنامه اشتراک‎گذاری عکس در بین دوستان و آشنایان آغاز کرد.  اما امروزه به عنوان یکی از پلتفرم‎های مخصوص برای تجارت بین عموم مردم دنیا شناخته می‎شود.

میلیون‎ها کارآفرین با استفاده از این اپلیکیشن اقدام به فروش و راه‎اندازی بیزینس خود کرده‎اند. البته، این مسئله تنها مختص کارآفرینان جوان نیست، بلکه سازمان‎های دولتی و خصوصی بزرگ هم از طریق این برنامه  به افزایش فروش محصول و خدمات خود دست یافته ‎اند. به همین خاطر است، که امروزه اینستاگرام به عنوان منبع کسب درآمد بدون سرمایه در جهان شناخته می‎شود.

اما قبل از اینکه کسب درآمد از اینستاگرام خود را آغاز کنید، ضروری است اطلاعاتی درباره برخی از تکنیک‎ های کاربردی و پیش ‎نیازهای اینستاگرام داشته باشید. به عنوان مثال، حتما باید با ارکان بازاریابی اینستاگرام آشنا باشید. و بدانید انتخاب هشتگ صحیح چه تاثیراتی در پیجتان دارد.  و یا با تکنیک‎ ها و روش ‎هایی برای افزایش تعامل با فالوورهایتان آشنا شوید و بدین صورت آنها را به تعامل بیشتر ترغیب کنید. در واقع، هنگامی که با این نکات کلیدی آشنا می‎ شوید، می‎توانید از طریق این پلتفرم به کسب درآمد بیشتر و حتی ساخت برند شخصی خود بپردازید.


ایده های کسب درآمد از اینستاگرام در ایران

تا زمانی که شما با پیش‎ نیازهای ذکر شده آشنایی پیدا نکرده‎ اید، کسب درآمد از طریق این پلتفرم برایتان سخت یا ناممکن خواهد بود. اما به محض اینکه اطلاعات خود را در زمینه فروش و بازاریابی اینستاگرام افزایش دهید، می‎توانید به فروش کلان و عمده از طریق آن دست پیدا کنید. 


از روش‎ های کسب درآمد بدون سرمایه از اینستاگرام می‎توان موارد ذیل را نام برد:

  • یک اینفلوئنسر شوید، و از این طریق به درآمدزایی از اینستاگرام بپردازید.
  • شما می‎توانید از طریق ساخت یک ارتباط قوی بین خود و فالوورهایتان به عنوان یک اینفلوئنسر در حوزه مدنظرتان فعالیت کنید. به عنوان مثال، می‎توانید به عنوان اینفلوئنسری در حوزه سفر، فشن و یا حتی اینفلوئنسری در حوزه آموزش زبان فعالیت کنید. و بدین صورت، از طریق تبلیغ محصول و خدمات دیگران در کنار فروش محصول و خدمات خود به درآمدزایی از اینستاگرام بپردازید.
  • در این پلتفرم به عنوان یک بازاریاب فروش فعالیت کنید.
  • شما می‎توانید همچون یک بازاریاب اینترنتی در اینستاگرام فعالیت کنید. قطعا، برای دستیابی به این امر به زمان و انرژی زیادی نیاز دارید. اما هنگامی که به تعداد فالوور زیادی دست پیدا کردید، می‎توانید به فروش کلان هم برسید. بدین صورت، از طریق هر یک کلیکی که به خرید منجر شود، شما هم درآمد کسب خواهید کرد.
  • کارآفرین شوید و محصولات تجاری و خدمات ارائه شده خود را بفروشید.
  • و استراتژی سوم، کسب درآمد از اینستاگرام فراتر از حوزه فروش الکترونیکی و بازاریابی است. هنگامی که شما در نقش یک کارآفرین فعالیت خود را آغاز می‎کنید، در واقع، محصول و خدمت خود را به فروش می‎رسانید. خواه محصول شما یک عدد ماگ یا مجموعه‎ ای از دوره‎ های یادگیری مجازی زبان ترکی استانبولی باشد. در اینجا، پیشنهاد می‎شود به برندینگ خود توجه کنید، و از طریق توسعه آن به فروش بیشتر برسید.
  • محصولات تولیدی خود را به فروش برسانید.
  • یکی از راه‎ های درآمدزایی از اینستاگرام فروش محصولات تولیدی خودتان به صورت خانگی یا با برند تجاری خودتان است. اگر در حوزه تولید عسل، تولید کیف و کفش چرم، تولید لباس‎ های سنتی شهرتان و یا زیورآلات مینیمالیسم و... فعالیت دارید، می‎توانید محصولات تولید شده خود را از طریق اینستاگرام با نام تجاری خود به فروش برسانید.
  • از ربات‎های اینستاگرام برای افزایش فروش خود استفاده کنید.
  • اگر در حوزه تولید و فروش اینستاگرام فعالیت داشته باشید، احتمالا زمان کمتری برای مدیریت پیجتان دارید. به همین خاطر، می‎توانید از ربات اینستاگرام برای فالوو کردن، کامنت‎ گذاری، آنفالو کردن، لایک کردن و ... استفاده کنید. در واقع این ربات‎ها به افزایش تعامل پیجتان با کاربران که به افزایش فروش بیشتر منجر می‎شود، کمک می‎ کنند. پس بی‎راه نیست آنها را ربات کسب درآمد از اینستاگرام  بنامیم.

قطعا پروسه کسب درآمد از پلتفرم مجازی اینستاگرام پروسه طولانی مدتی است. شما برای دستیابی به درآمد از طریق اینستاگرام نیازمند برنامه و هدف هستید. و بدون هیچگونه رو دربایستی اگر زمانی برای کار و تولید محتوا در اینستاگرام کنار نگذارید، احتمالا کسب درآمد پیج شما از طریق این پلتفرم، غیرممکن بوده و یا  کاهش می‎یابد. پس بر عکس‎ها و متن‎های تولیدی خود با دقت تمرکز کنید. تا بدین صورت، با تلاش و کوشش چند ماهه یا چند ساله به درآمدزایی از اینستاگرام دست یابید.

کسب درآمد از ایسنتاگرام بدون نیاز به سرمایه


آموزش قدم به قدم کسب درآمد از اینستاگرام

حالا بیایید به نکاتی در رابطه با آموزش تصویری کسب درآمد از اینستاگرام به صورت خلاصه بپردازیم:

  • در ابتدا، بدانید خواهان فعالیت در چه حوزه کاری هستید.
  • زمانی که شما اینستاگرام را باز می‎کنید، با صدها هزار صفحه در موضوعات مختلف همچون آشپزی، عکاسی، آموزش زبان، فشن، ورزش  و... مواجه می‎شوید. پس ضروری است، بدانید می‎ خواهید در چه حوزه‎ای به فعالیت مشغول شوید، والا مسیرتان را گم می‎کنید.
  • سپس، پیج عمومی برای بیزینس اینترنتی خود راه ‎اندازی کنید.
  • پس از اینکه تصمیم خود را درباره حوزه فعالیت‎تان اتخاذ کردید، پیج پابلیک یا عمومی برای خود راه‎ اندازی کنید. و بر افزایش فالوور و تعاملات بیشتر با آنها تمرکز کنید. هرچه تعاملات فالوورهایتان با شما بیشتر باشد، فروش شما افزایش می‎یابد.
  • مورد آخر، استفاده از تکنیک‎ های کاربردی فروش اینستاگرام در پیج تان است.
  • هرچه بیشتر از تکنیک‎های روز باخبر بوده و از آنها برای کسب‎ و‎کار خود استفاده کنید، به همان نسبت به فروش بیشتری در تجارت خود دست پیدا می‎کنید.


جمع ‎بندی نحوه کسب درآمد از اینستاگرام در ایران

اگر بخواهیم نگاهی به نحوه آغاز کار اینستاگرام بیندازیم، می‎توانیم بگوییم این پلتفرم از طریق اشتراک گذاشتن عکس، ویدیو و به عنوان یک سرگرمی آغاز به فعالیت کرد. اما امروزه به فرصتی برای فروش و درآمدزایی در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

پس به جای اتلاف وقت خود،  گله و شکایت درباره گرانی و بیکاری از این پلتفرم استفاده کنید. و از طریق آموزش یا فروش محصولات متنوع خود به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. مطمئن باشید، اگر با برنامه و اصولی در این حوزه قدم بردارید، به نتیجه‎ای که برای آن پلن ریخته ‎اید، دست می ‎یابید. پس با سعی و تلاش برای اهدافتان هر روز یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید.  

اگر شما در ابتدای راه هستید و پیج اینستاگرامی شما تازه ایجاد شده است و فالوور و دنبال کننده بسیار کمی دارید می توانید از سرویس خرید فالوور ایرانی دیجی ممبر برای خرید فالوورهای واقعی و ایرانی بهره مند شوید. همچنین نگران لایک پست و بازدید استوری های خود نباشید، دیجی ممبر با ارائه انواع لایک ایرانی ارزان و لایک خارجی این خدمات را نیز پوشش می دهد.


منابع :

https://omigo.ir/post/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-3i9b


https://omigo.ir/post/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-3edj



0
کــارمـا :
64
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
marjafollower53