ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

خرید لایک اینستاگرام (همه چیز در مورد لایک واقعی و فیک)

2 سال پیش - خواندن 12 دقیقه

اینستاگرام به عنوان معروفترین و محبوبترین شبکه اجتماعی داخل کشور روزانه میزبان میلیون ها فرد در داخل کشور است که برای کارهای مختلفی از قبیل سرگرمی ، کسب و کار و... وارد اینستاگرام شده اند.

این برنامه محبوب فقط مختص به ایران دارای محبوبیت نبوده و در کل دنیا جز محبوبتری ها است ، تقریبا بیشتر افراد سلبریتی در این شبکه اجتماعی عضو هستند و همین باعث شده که این افراد بتوانند به راحتی با مردم عادی ارتباط برقرار کرده و روزمرگی های خود را به آنها نمایش دهند.

اما این شبکه اجتماعی محبوب به همینجا ختم نشده بلکه در این فضای پر سر و صدا هر کسی تلاش میکند تا فالوورهای خود را بیشتر کرده و تا آنجایی که میتواند اعتبار پیج خود را به رخ بقیه بکشد.

قبلا در مقاله ای جداگانه به طور کامل در مورد فالوور صحبت کرده ایم که میتوانید آنرا از اینجا مطالعه کنید.

اما از کجا باید فهمید که یک پیج اینستاگرام موفق است؟ برای رسیدن به این جواب باید چند مورد را بررسی کنید :

  1. تعداد فالوورها
  2. تعداد لایک پست ها
  3. تعداد ویو (بازدید) ویدئوها
  4. تعداد کامنت ها

با توجه به این موارد میتوانید از محبوب بودن یک پیج اینستاگرامی اطلاع پیدا کنید.

لایک اینستاگرام | Instagram Like

یکی از این موارد که بسیار مورد بررسی افراد قرار میگیرد تعداد لایک های یک پست است ، همانطور که میدانید افراد میتوانند پست های مختلف اینستاگرام را لایک کنند ، با لایک کردن شما آن پست را پسندیده و همین باعث شده که اینستاگرام هم به پست توجه زیادی داشته باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در مورد لایک اینستاگرام صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید :


اهمیت لایک اینستاگرام 

از همان ابتدای شروع فعالیت اینستاگرام قابلیت لایک کردن پست ها در این برنامه فراهم بوده است.

زمانی که شما یک پست از دیگران را مشاهده میکنید اگر این پست برای شما جذاب باشد یا مورد تایید شما قرار گرفته باشد فقط کافی است که دوبار انگشت خود را بر روی پست زده تا واکنش لایک یا پسندیدن از طرف شما برای پست ثبت گردد.

لایک شدن پست اینستاگرام

در واقع شما با این کار به صاحب پست میفهمانید که من از پست شما خوشم آمد.

اما ماجرا به همینجا ختم نمیشود ، جالب است بدانید که اینستاگرام به طور جدی به تعداد لایک های یک پست حساس است و اگر یک پست هرچه بیشتر لایک بخورد ارزش آن پست در نزد اینستاگرام بالا میرود و همین دلیل کافی است که پست کاربر در صفحه اکسپلور اینستاگرام به دیگران معرفی شود.

پس تا به اینجا یک نکته مهم یاد گرفتیم و آن هم این بود  که هر چه میزا ن لایک های یک پست بیشتر باشد احتمال قرار گیری پست در صفحه اکسپلور برای معرفی به دیگران بیشتر خواهد شد.

جدای از این موارد تعداد بالای لایک ها برای یک پست اعتبار پیج و پست شما را در نزد دیگران بالا و بالاتر خواهد برد.


انواع لایک

به طور کلی دو نوع لایک بر روی پست ها اعمال میشود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد :

1) لایک واقعی

لایک واقعی

این لایک توسط کاربران واقعی که انسان هستند بر روی پست زده میشود ، فرض کنید شما توسط اکانت شخصی خودتان یک پست را میبینید و از آن خوشتان می آید ، با دوبار زدن انگشت خود روی پست آنرا میپسندید که این لایک یک لایک واقعی است زیرا توسط یک انسان و بدون اجبار انجام شده است.

اما سوالی که مطرح میشود برخی از سایت ها و برنامه ها ادعا فروش لایک واقعی هستند ، آیا این ادعا صحیح است؟ در جواب باید گفت خیر ، آیا مگر میشود افراد بیایند یک پست که به آن علاقه ای هم ندارند را لایک کنند!!

2) لایک اجباری

لایک اجباری

برخی از برنامه های موبایلی فالو بگیر ، دارای محیطی هستند که به کاربران خود این اجازه را میدهد تا فالوور جمع کنند ، در اضافه فالوور گرفتن از آنها میخواهند که به اجبار برخی از پست ها را لایک کنند.

در این صورت است که برخی از لایک ها به طور اجباری روی پست های اینستاگرام انجام میشود ، اما سوال اینجاست آیا این لایک ها از اعتبار خوبی برخوردار هستند؟ دقت کنید که این لایک ها همانطور که گفته شد به اجبار روی پستی زده میشوند و ممکن است پس از مدتی کاربر آنرا آنلایک کند. همچنین هوش مصنوعی اینستاگرام ممکن است که مشکوک به لایک های زیاد یک کاربر شود و آنرا مسدود کند.

3) لایک فیک

لایک فیک

از معروفترین ، آسانترین و محبوبترین لایک های اینستاگرام لایک فیک است ، در اینستاگرام روزانه میلیون ها لایک فیک بر روی پست ها اعمال میشود.

این لایک ها توسط اکانت های فیکی که توسط ربات ها ساخته شده اند زده میشود ، در واقع هیچ انسانی پشت این لایک ها نیست و تنها مزیت آن این است که تعداد آماری لایک های شما را بالا خواهند برد.

همین دلیل برای بسیاری از کاربران کافی است که از لایک فیک استفاده کنند.

لایک های فیک قیمیتی بسیار پایینتر از لایک های اجباری دارند.

پس بنابر این پیشنهاد ما خرید لایک های فیک است ، در ادامه به انواع لایک های فیک اشاره خواهیم کرد.


تفاوت لایک فیک

همانطور که گفتیم آسانترین و ارزانترین لایک ، لایک فیک است ، اما همین لایک های فیک در بسیاری از سایت ها با قیمت های متفاوتی فروخته میشوند و سوالی که اینجا مطرح میشود این است که چه تفاوتی در لایک ها وجود دارد که باعث شده قیمت های متفاوتی در آن وجود داشته باشد.

1. سرعت انجام سفارش

سرعت انجام سفارش لایک

لایک های ارزان قیمت معمولا پس از سفارش باید در نوبت اجرا قرار بگیرند و زمان شروع آنها برای لایک کردن پست دیرتر از سرویس های لایک سوپر است ، اگر شما قصد دارید تا به سرعت پس از انتشار پست لایک دریافت کنید باید از سرویس های سوپر سریع لایک امیگو استفاده کنید.

اما یک نکته مهم در اعمال لایک ها وجود دارد ، اینستاگرام بسیار در موارد لایک و کامنت و... نظارت میکند ، اگر ببیند که تعداد زیادی لایک از یک سرور مخصوص برای یک پست اعمال میشود متوجه فیک بودن آن میشود و احتمال مسدود کردن فالوورهای لایک کننده وجود دارد ، برای همین است که لایک های ارزان دیر اعمال میشوند ، اما سروریس های سوپر با الگوریتم های مختلف و سرورهای متفاوت در اسرع وقت بدون اینکه اینستاگرام مشکوک شود اقدام به لایک میکنند.

2. نوع لایک

انواع لایک اینستاگرام

لایک ها به طور معمولی ایرانی یا خارجی هستند ، لایک های ایرانی یعنی پست توسط فالوورهایی انجام میشود که دارای تصاویر پروفایل و عنوان ایرانی هستند و خارجی یعنی اینکه تصاویر و عنوان پست آنها خارجی است.

کیفیت لایک های ایرانی بالاتر از لایک های خارجی است ، همچنین لایک های ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

3. ریزش لایک

ریزش لایک

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا ممکن است در لایک هم ریزش وجود داشته باشد ؟ مگر ریزش فقط برای فالوور نیست

در جواب باید بگوییم که ریزش فقط مختص فالوور نیست و برای لایک ها هم وجود دارد ، خیلی از سایت ها به ریزش لایک ها اشاره ای نمیکنند و پس از آن خریداران متوجه ریزش تعداد لایک ها میشوند.

اما دلیل این ریزش توسط برخی از سرویس ها چیست؟ معمولا سفارشات ارزان قیمت خارجی دارای ریزش هستند ، آنها در ابتدا پستی را لایک میکنند و بعد از گذشت مدتی آن را آنلایک میکنند دلیل اینکار هم این است که هر پیج در روز میتواند تا حد مشخصی لایک کند ، این سرورها با آنلایک کردن تعداد مجاز لایک خود را افزایش میدهند ، دلیل دیگر هم این است که برخی از این فالوورها به دلیل اینکه معتبر نیستند اقدام به لایک اشتباه و زیاد میکنند که اینستاگرام آنها را شنایی کرده و اکانت آنها را دلیت میکند ، پس از دلیت کردن اکانت کلیه لایک هایی که این اکانت انجام داده است حذف خواهد شد و بدین صورت است که تعداد لایک ها ریزش خواهد کرد.


از کجا لایک اینستاگرام خریداری کنم؟

از کجا لایک اینستاگرام خریداری کنم؟

اگر از ابتدای این مقاله را مطالعه کرده باشید قطعا متوجه شده اید که خریداری لایک فیک به این راحتی ها نبوده و حتی همین لایک ساده هم دارای نکات زیادی است.

بسیاری از سایت ها و برنامه ها اقدام به فروش لایک میکنند که پس از مدتی نارضایتی مشتریان خود را به همراه دارد.

برای اینکه لایک های خوب ، متنوع با قیمت مناسب را خریداری کنید پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم خدمات شبکه اجتماعی امیگو است.

در این پلتفرم شما میتوانید انواع مختلف لایک ها را به دلخواه انتخاب کنید ، از دیگر مزیت این پلتفرم قیمت بسیار پایین لایک ها نسبت به تمامی سایت های دیگر است ، اگر هم نگران سفارشات خود هستید باید بدانید که امیگو با افتخار اعلام میکند امیگو قویترین پشتیبانی آنلاین با آخرین تکنولوژی چت روم داخلی به طور 24 ساعته را دارد.

بنابر این تضمین پیشرفته ترین پلفترم خرید خدمات اجتماعی اینستاگرام از جمله لایک را به شما تضمین میدهیم.

همچنین میتوانید قبل از خرید لایک یا هر سرویس دیگری از کارشناسان امیگو پشتیبانی بگیرید.


آموزش خرید لایک ارزان

برای خرید لایک کافی است مراحل زیر را انجام دهید :

1. وارد آدرس https://omigo.ir/buy شوید.

2. بر روی اینستاگرام و سپس تب "لایک" کلیک کنید.

خرید بسته های لایک اینستاگرام از امیگو

3. در اینجا انواع سرویس های لایک متنوع امیگو را مشاهده خواهید کرد ، بر اساس توضیحات نوشته شده سرویس مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد لایک ها را مشخص کنید.

خرید لایک ارزان اینستاگرام

4. بر روی "سفارش" کلیک کنید.

5. در صفحه باز شده موارد زیر را وارد کنید :

  • نام : نام خود را باید وارد کنید ، این مورد الزامی است زیرا بعدا برای پیگیری سفارشات به آن نیاز خواهیم داشت.
  • شماره موبایل : ورود این مورد الزامی نیست ، ولی وارد کردن آن میتواند تاثیر گذار باشد زیرا در صورت بروز مشکلی در سفارش ما از طریق شماره موبایل بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.
  • لینک پست مهمترین موردی که از شما خواسته میشود لینک پستی است که قصد دارید لایک ها روی آن زده شود ، در ادامه چگونگی پیدا کردن لینک پست را آموزش خواهیم داد. دقت کنید برای اعمال شدن فالوورها حتما حتما باید پیج عمومی باشد (خصوصی نباشد).

سفارش خرید لایک اینستاگرام

نکته بسیار مهم : در قسمت پایین هر سرویس یک سری از توضیحات نوشته شده است که حتما باید آنها را بخوانید ، در صورتی که توضیحات خوانده نشود عواقب آن بر عهده کاربر خواهد بود. 

6. در نهایت بر روی "پرداخت" کلیک کنید ، بلافصاله به درگاه امن بانکی ارجاع داده خواهید شد که باید مراحل خرید را از طریق درگاه بانکی پیگیری کنید. 

در صورتی که درگاه بانکی و رمز دوم ندارید میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی به نشانی مراحل خرید را با کارت به کارت انجام دهید ، البته کارت به کارت برای سفارش های بالای صد هزار تومان انجام خواهد شد.

پس از پرداخت به شما شماره پیگیری داده میشود که حتما آنرا یادداشت کنید ، زیرا در صورتی که نیاز باشد به پشتیبان پیام دهید و سفارش خود را پیگیری کنید به این کد نیاز میشود.

دقت کنید که سفارشهای لایک بر اساس توضیحات نوشته شده سرویس ، زمان انجام آن طول میکشد پس باید صبر کرده و در صورتی که بیش از حد مجاز  (نوشته شده در توضیحات سرویس) شد به پشتیبان پیام بدهید.


چگونگی پیدا کردن (کپی) لینک پست اینستاگرام

برای اینکه بتوانید بر روی پست خود لایک اضافه کنید ، باید حتما آدرس پست را به طور صحیح برای ما ارسال کنید ، اما اگر اطلاعی از کپی صحیح لینک پست ندارید در ادامه همراه ما باشید...

1. وارد اینستاگرام و سپس پست مورد نظر خود شوید.

دقت کنید که پیجی که پست را منتشر کرده حتما باید در حالت عمومی باشد (یعنی پیج private یا خصوصی نباشد).

2. از بالا سمت راست بر روی منو سه نقطه ضربه زده و گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

چگونگی پیدا کردن (کپی) لینک پست اینستاگرام

3. هم اکنون لینک پست شما کپی شده است ، کافی است که آنرا در قسمت خواسته شده سفارش وارد کنید (پیست کنید).


برای خرید کلیه خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، تیک تاک ، یوتیوب ، فیسبوک ، توییچ ، اسپاتیفای و ساندکلاد میتوانید از omigo.ir/buy استفاده کنید.

همچنین در اینجا میتوانید از سایر خدمات اجتماعی امیگو به طور مستقیم استفاده کنید :

0
کــارمـا :
176
ورود به پتلفرم خدمات شبکه های اجتماعی : https://omigo.ir/buy
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
socialnetwork