ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

خرید فالوور اینستاگرام (همه چیز در مورد فالوور واقعی ، فیک و ارزان)

2 سال پیش - خواندن 18 دقیقه

امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از پربازدیدترین شبکه های اجتماعی کشور از جایگاه بالایی برای کسب و کار و فعالیت روزمره برخوردار است. همین دلیل باعث شده که رونق این شبکه اجتماعی روز به روز بیشتر شود.

هر شخصی برای خود در اینستاگرام یک پیج دارد که این پیج میتواند شخصی یا کاری باشد. در هر پیج تعداد فالوورها و فالووینگ هایی وجود دارند که میزان اهمیت و بزرگی پیج را نمایش میدهند.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا برای یکبار هم که شده راز و رمزهای خرید فالوور اینستاگرام را یاد بگیرید تا بتوانید برای همیشه فالوور ارزشمند با قیمت مناسب را خریدای کنید.

خرید فالوور اینستاگرام (همه چیز در مورد فالوور واقعی ، فیک و ارزان)

بیشتر بخوانید :


اهمیت بالای فالوور اینستاگرام

فالوور اینستاگرام همان تعداد افرادی است که پیج را دنبال میکنند ، هر چه میزان این فالوورها بیشتر باشند نشان دهنده این است که افراد بیشتری مایل به دیدن پیج هستند ، اگر به پیج یک فرد سلیبریتی بروید قطعا مشاهده میکنید که هزاران یا میلیون ها نفر آن را دنبال میکنند ، در اینجا میتوان فهمید که هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد یک حساب کاربری اینستاگرام از اعتبار بیشتری برخوردار است.

پیج اینستاگرام لیونل مسی

میخواهم در مورد اهمیت تعداد فالوورها بیشتر صحبت کنم ، فرض کنید شما قصد دنبال کردن پیج فناوری در اینستاگرام را دارید ، در هنگام جستجو شما 5 پیج فناوری مشاهده میکنید که هر کدام از آنها تعدادی فالوور دارند ، به احتمال بسیار زیاد شما بر اساس تعداد بیشترین فالوور پیج مورد نظر خود را فالو خواهید کرد.

همانطور که گفته شد تعداد فالوورها نقش بسیار زیادی دارند ، رابطه مستقیمی هم بین تعداد فالوورها و تعداد لایک ، کامنت، سیو ، ایمپریشن ، شیر و... برای هر پست و تعداد بازدید استوری وجود دارد.

برای خرید انواع مختلف فالوور ارزان قیمت ، ایرانی و خارجی اینجا کلیک کنید.


انواع فالوورهای اینستاگرام

همانطور که گفته شد فالوور به معنی کسانی که یک پیج اینستاگرام را دنبال میکنند ، اما جالب است بدانید که در اینستاگرام انواع مختلف فالوور وجود دارد که در بسیاری از پیج ها از آنها استفاده میشود.

  • حتما تا آخر مقاله را بخوانید زیرا راز و ترفند اینفلوئنسر شدن اینستاگرام در کمتر از چند ساعت را به شما خواهیم گفت.

1) فالوور واقعی

فالوور واقعی همانطور که از عنوان مشخص است فالووری است که واقعی است در واقع یک فرد واقعی به خودی خود یک پیج را دنبال کرده و پست های آنرا لایک ، کامنت و پیگیری میکند.

این فالوور واقعی که گفته شد بهترین نوع فالوور است زیرا جدای از بحث فالوو کردن پیج در ادامه پست های پیج را دیده ، کامنت و لایک گذاشته و... .

فالوور واقعی

اما اینکه چگونه فالوور واقعی جذب کنید کاری است که باید با تلاش و در دراز مدت انجام دهید ، باید محتوا خوب تولید شود تا کاربران به میل خود پیج شما را دنبال کنند.

اما آیا فالوور واقعی که در بسیاری از سایت ها و برنامه ها برای فروش گذاشته میشود حقیقت دارد؟

اصلا هیچ فالوور واقعی از طریق خرید توسط سایت یا برنامه ای امکان ندارد و هر سایت و برنامه ای که ادعا فروش فالوور واقعی میکند مطمئن باشید که دروغ میگوید.

دلیل این جواب هم این است که فالوور واقعی به فالووری گفته میشود که یک انسان واقعی پشت آن باشد و جدای از فالو پست های شما را دنبال کند ، اما آیا مگر میشود فردی ناخوداگاه وارد پیجی شود و برای همیشه آن پیج را دنبال کند و پست های آن را ببیند !!! قطعا هیچ فرد واقعی که همان فالوور واقعی باشد به اجبار کسی را دنبال نمیکند. پس بنابر این فالوور واقعی وجود ندارد.

2) فالوور اجباری

فالوور اجباری به این معنی است که افرادی توسط برخی از برنامه ها به اجبار بخواهند پیجی را فالو کنند ، این افراد معمولا از طریق برنامه های فالو یاب و... جذب میشوند و به ازا فالو دیگران میتوانند دیگران هم فالوو کنند.

فالوور اجباری

این فالوورها به دلیل اجباری بودن قطعا بازدهی ندارند و پس از مدتی کوتاه آنفالو خواهند کرد و عملا هیچ کارایی ندارند.

3) فالوور فیک خارجی

فالوور فیک خارجی

فالوور فیک همانطور که از نامش مشخص است به فالوورهای غیرواقعی گفته میشود ، اینطور باید گفت که فالوورهای فیک همانند فالوورهای واقعی دارای پیج ، عکس پروفایل و حتی پست هستند منتهی پشت این اکانتها فردی وجود ندارد و توسط ربات ها ساخته شده اند.

این فالوورها صرفا برای ارائه خدمات اینستاگرام مانند فالو ، لایک ، ویو ، کامنت و... ایجاد شده اند.

اینستاگرام در بسیاری از موارد قادر به شناسایی آنها نیست.

فالوورهای فیک خارجی به این معنی هستند که پیج آنها توسط رباتهای خارجی ساخته شده اند که پیج آنها دارای اسامی و تصاویر پروفایل خارجی است و اگر در فالوورهای شما باشند دیگران متوجه میشوند که این فالوورها خارجی هستند.

4) فالوور فیک ایرانی

فالوور فیک ایرانی

همانطور که گفته شد فالوور فیک ، به فالووری گفته میشود که واقعی نیست و عملا توسط ربات ها برای ارائه خدمات اینستاگرام ایجاد شده اند.

فالوور فیک ایرانی یعنی اینکه این فالوورها دارای اسامی ایرانی و تصاویر پروفایل ایرانی هستند که قیمت آنها معمولا از فالوورهای خارجی بالاتر است.

ادامه مقاله را حتما دنبال کنید زیرا یک راز اینفلوئنسر در اینستاگرام را به شما خواهم آموخت.

5) فالوور ارزان

اگر تا به اینجا مقاله انواع فالوورهای قبلی را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که فالوور واقعی که این انسان باشد قابل خرید و فروش نیست ، اما فالوورهایی که فیک هستند را میتوان خرید و از آنها برای افزایش تعداد فالوورهای پیج استفاده کرد.

فالوور ارزان

فالوورها در انواع قیمت های مختلف با توجه به نوع کیفیت ، سرعت انجام ، نوع ریزش ، موقعیت مکانی و ... قیمت گذاری میشوند.

اگر چرخی در اینترنت برای خرید فالوور داشته باشید با انواع قیمت های مختلف فالوور مواجه میشوید که بسیاری از آنها غیرواقعی و گران هستند و حتی برخی به طور مشکوکی بسیار ارزان هستند.

با افتخار در اینجا که تنهاترین و کاملترین مقاله راهنما خرید فالوور است به شما خواهیم گفت چه فالوور با چه قیمتی را خریداری کنید.


راز اینفلوئنسر شدن اینستاگرام در کمتر از چند ساعت

در اینجا به شما روشی را خواهیم گفت که بیشتر افرادی معروفی که در اینستاگرام وجود دارند برای بالا بردن اعتبار پیج خود از آن استفاده میکنند.

قطعا خرید فالوور فیک برای بالا بردن آمار فالوورها در پیج بسیار موثر است ، گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که بسیاری از افراد معروف اینستاگرام حتی با چند میلیون فالوور ، اقدام به خرید فالوور فیک کرده و میکنند پس نباید نگرانی در این زمینه داشته باشید.

اما برای اینکه اینفلوئنسر اینستاگرام شوید خرید فالوور به تنهایی کفایت نمیکند زیرا باید تعداد فالوورها با تعداد لایک یا ویو مطاقبت داشته باشد ، فرض کنید شما 100کا فالوور خریداری کرید ولی نهایت لایک های شما 200 است ، در اینجا دیگران متوجه فیک بودن فالوورهای شما میشوند.

اما راه حل چیست؟ شما در اولین قدم تعداد فالوورهای بدون ریزش (یا کم ریزش) از امیگو خریداری کنید مثلا 50k ، پس از اینکه فالوورها اعمال شد باید از این پس در نوع پست گذاری خود دقت داشته باشید.

یعنی برای هر پستی که منتشر میکنید باید بلافاصله سرویس های لایک را اعمال کنید (اگر ویدئو است ویو خریداری کنید) ، مثلا برای یک اکانت 50کا باید برای ویدئو حدود 30 هزار بازدید بخرید تا کاملا واقعی به نظر برسد ، نیازی هم نیست که روزانه پست بگذارید بهتر است دیر به دیر پست بگذارید تا هزینه های شما سنگین نشود.

این ترفندی که گفته شد را بسیاری از افراد معروف اینستاگرام انجام میدهند. در سرویس پلتفرم خدمات شبکه های اجتماعی امیگو انواع سرویس های متنوع لایک ، ویو ، ایمپریشن ، شیر ، کامنت و... وجود دارد.



از کجا فالوور ارزان خریداری کنیم؟

تا به اینجا کار با انواع فالوورهای اینستاگرام آشنا شدیم و متوجه شدیم که بهترین نوع فالوور برای خرید فالوورهای فیک هستند و فالوورهای واقعی که بسیاری از سایت ها و برنامه ها مدعی آنها هستند دروغی بیش نیست (زیرا هیچ انسان واقعی به اجبار پیجی را دنبال نمیکند).

از این سایت ها فالوور نخرید

سایت ها و برنامه های زیادی در داخل کشور هستد که انواع فالوورهای اینستاگرام را بفروش میرسانند ، اما سوال اصلی اینجاست که از چه سایت و برنامه ای فالوور خریداری کنیم.

با کمی سرچ میتوان انواع سایت های فروش فالوور اینستاگرام که همگی مدعی بهترن فالوورها هستند را پیدا کنید ، بر اساس تجربه و اطلاعاتی که بدست آورده ایم بسیاری از این سایت ها آن چیزی که نشان میدادند نبوده و در بسیاری از موارد افراد از آنها راضی نبوده و گاها سر بسیاری از افراد را کلاه گذاشته اند

1. بررسی اعتبار سایت : برای خرید فالوور پیشنهاد ما در اولین قدم خرید از سایت های اینترنتی معتبر است ، از آنجایی که امکان فیلتر کردن سایتها در ایران وجود دارد در صورتی که سایتی کلاه برداری باشد امکان اینکه فیلتر شود وجود دارد ولی این امکان در برنامه های موبایلی وجود ندارد.

حتما دقت کنید سایت دارای نماد اینماد ، ساماندهی و گواهی ssl باشد ، سایتی که گواهی ssl ندارد از اعتبار بسیار پایینی برخوردار است.

اینماد امیگو

سایت هایی که از اینماد استفاده میکنند سایت هایی هستند که اعتبار آنها انجام شده و معتبر هستند.

2. بررسی اعتبار و رتبه الکسا سایت : اعتبار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید ، سایتی که اعتبار ندارد یعنی در مدتی کوتاه تاسیس شده و از جایگاه خوبی برخوردار نیست (این مورد در رتبه بندی الکسا هم میتوان متوجه شد) برای خرید فالوور مناسب نیست.

بررسی اعتبار و رتبه الکسا سایت

3. امکانات و ظاهر مناسب سایت : دقت کنید سایت هایی که فروش بالایی دارند و اعتبار دار هستند از طراحی زیبا و امکانات فنی خوبی برخوردار هستند ، فرض کنید شما برای خرید یک بسته سوسیس وارد یک مغازه کثیف میشود در این صورت است که میتوانید متوجه شوید که سویس های مغازه ممکن است کیفیت نداشته باشد ، اما در مقابل اگر از یک فروشگاه معتبر سوسیس بخرید مطمئن خواهید بود که محصول شما مشکلی ندارد.

امکانات و ظاهر مناسب سایت امیگو

دقیقا این موارد در طراحی و امکانات سایت خرید فالوور بسیار مهم است.

4. تنوع محصولات : تنوع محصولات بسیار نکته مهمی است ، سایتی که شما از آن فالوور خریداری میکنید باید تنوع محصولی بسیار بالایی داشته باشد ، از آنجایی که انواع مختلف فالوور وجود دارد باید شما بتوانید بین آنها و بر اساس سلیقه خود سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تنوع محصولات فالوور

5. پشتیبانی : پشتیبانی مهمترین قسمت برای خرید فالوور است ، متاسفانه بسیاری از کاربران از سایتهایی فالوور خریداری میکنند اما پس از خرید مشکل برای آنها رخ میدهد ، آنها هرچه قدر به پشتیبانان سایت پیام میدهند جوابی نمیگیرند یا اصلا راه ارتباطی وجود ندارد. پس دقت کنید که سایتی که از آن فالوور خریداری میکنید باید حتما از بخش پشتیبانی قوی و 24 ساعته برخوردار باشد.

پشتیبانی فالوور

6. قیمت : میرسیم به اصل موضوع مقاله که همان قیمت فالوورها است ، فالوورهای اینستاگرام به طور کلی قیمیتی مشخص ندارند و هر سایت و برنامه ای یک قیمیتی برای آن ارائه میکند ، قیمت ها بر اساس تعداد فالوور ، ساعت استارت و شروع فالو کردن ، ساعت اتمام فالوها ، خارجی یا ایرانی بودن ، دائمی یا درصد ریزش و... مشخص میشوند.

متاسفانه بسیاری از سایت ها فالوورهای بی کیفیت و ریزش دار را با قیمت های بسیار بالاتر به افراد میدهند که اینجا نقش شما به عنوان خریدار پررنگ تر میشود زیرا باید چشمان خود را برای خرید بسیار زیاد باز کنید.


با توجه به تمامی این موارد که عرض کردیم ، بسیار سایتهای کمی میتوان یافت که این ویژگی ها را داشته باشند ، اما با توجه به این مقاله که توسط تیم تحریریه امیگو نوشته شده است به شما تضمین میدهیم که پلتفرم خدمات شبکه اجتماعی امیگو تمامی موارد گفته شده را دارد و میتوان از آن به عنوان مجهزترین سامانه خرید فالوور و خدمات شبکه اجتماعی کشور نام ببریم.

ما در omigo.ir/buy به شما موارد زیر را تضمین میدهیم :

  • کمترین قیمت
  • بهترین کیفیت
  • قویترین پشتیبانی 24 ساعته
  • متنوع ترین سرویس های فالوور
  • پیشرفته ترین پلتفرم خرید فالوور

بیشتر بخوانید : از کجا ممبر ارزان تلگرام بخریم؟


چگونگی خرید فالوور ارزان اینستاگرام

برای اینکه معیارهای خرید یک سایت معتبر خرید فالوور ارزان قیمت را متوجه شوید باید قسمت قبل مقاله را مطالعه کرده باشید.

اما با توجه به تمامی موارد بهترین پلتفرم خرید فالوور ایران را به شما معرفی کردیم که در ادامه آموزش خرید از آن که بسیار آسان است را آموزش خواهیم داد.

1. در اولین قدم وارد آدرس پلتفرم خدمات شبکه های اجتماعی به آدرس https://omigo.ir/buy شوید.

https://omigo.ir/buy

2. در صفحه باز شده برای خرید فالوور اینستاگرام ابتدا بر روی "اینستاگرام" کلیک کرده و از تب های موجود "فالوور" را انتخاب کنید.

خرید فالوور

3.هم اکنون سرویس های فعال و ارزان قیمت امیگو را به ترتیب قیمتی مشاهده خواهید کرد ، قطعا از قیمت ها شگفت زده خواهید شد.

4. بر اساس نیاز خود میتوانید سرویس مورد نظر را انتخاب کنید.

دقت کنید که بر اساس نوع ریزش ،تعداد فالوورها ، سرعت اجرا و... این سرویس ها قیمت گذاری شده اند.

5. تعداد مورد نظر خود برای خرید فالوور را با توجه به تصویر و کلیک روی اعداد مشخص کنید. (بلافاصله پس از تغییر اعداد قیمت بروز خواهد شد).

قیمت فالوور

6. بر روی دکمه "سفارش" کلیک کنید.

7. در دیالوگ باز شده شما باید یک سری از مشخصات خودتان و آی دی پیج را وارد کنید.

  • نام : نام خود را باید وارد کنید ، این مورد الزامی است زیرا بعدا برای پیگیری سفارشات به آن نیاز خواهیم داشت.
  • شماره موبایل : ورود این مورد الزامی نیست ، ولی وارد کردن آن میتواند تاثیر گذار باشد زیرا در صورت بروز مشکلی در سفارش ما از طریق شماره موبایل بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.
  • آی دی پیج : مهمترین موردی که از شما خواسته میشود آی دی پیجی است که قصد دارید فالوورها را روی آن اعمال کنید ، حتما نام کاربری پیج را بدون @ وارد کنید ، در ادامه چگونگی پیدا کردن آی دی پیج را آموزش خواهیم داد. دقت کنید برای اعمال شدن فالوورها حتما حتما باید پیج عمومی باشد (خصوصی نباشد).

سفارش فالوور

نکته بسیار مهم : در قسمت پایین هر سرویس یک سری از توضیحات نوشته شده است که حتما باید آنها را بخوانید ، در صورتی که توضیحات خوانده نشود عواقب آن بر عهده کاربر خواهد بود.

8. در نهایت بر روی "پرداخت" کلیک کنید ، بلافصاله به درگاه امن بانکی ارجاع داده خواهید شد که باید مراحل خرید را از طریق درگاه بانکی پیگیری کنید.

در صورتی که درگاه بانکی و رمز دوم ندارید میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی به نشانی مراحل خرید را با کارت به کارت انجام دهید ، البته کارت به کارت برای سفارش های بالای صد هزار تومان انجام خواهد شد.

9. پس از پرداخت به شما شماره پیگیری داده میشود که حتما آنرا یادداشت کنید ، زیرا در صورتی که نیاز باشد به پشتیبان پیام دهید و سفارش خود را پیگیری کنید به این کد نیاز میشود.

دقت کنید که سفارشهای فالوور بر اساس توضیحات نوشته شده سرویس زمان انجام آن طول میکشد پس باید صبر کرده و در صورتی که بیش از حد مجاز  (نوشته شده در توضیحات سرویس) شد به پشتیبان پیام بدهید.


چگونگی ارتباط با پشتیبانی و پیگیری سفارشات خرید فالوور

یکی از افتخارات ما در امیگو پشتیبانی 24 ساعته به صورت کاملا حرفه ای با صفحه چت روم است ، امیگو در خود یک پیامرسان داخلی دارد که کاربران میتوانند با یکدیگر چت کرده و ما به کمک این پیامرسان میتوانیم پیگیر مشکلات کاربرانی که از ما فالوور خریداری کرده اند باشیم.

برای ارتباط با پشتیبانی امیگو باید حتما در سایت ثبت نام کرده باشید و حساب کاربری داشته باشید ، برای ایجاد حساب کاربری از بالا سایت بر روی "ثبت نام" کلیک کرده و مراحل ثبت نام را طی کنید.

پسا از ثبت نام بر روی این لینک https://omigo.ir/chat/help کلیک کرده یا از طبق تصویر بر روی دکمه "پشتیبان" کلیک کنید.

پشتیبانی خرید فالوور

سوال یا مشکل خود را نوشته و برای ما ارسال کنید (دقت کنید که اگر مشکلی در سفارش وجود دارد کد پیگیری را حتما ارسال کنید).

کارشناسان ما بلافاصله در اولین فرصت پیام شما را خوانده و جواب خواهند داد.


اطلاع از وضعیت سفارش

کاربران امیگو میتوانند وضعیت سفارش های خود را پیگیری کنند ، بدین صورت که در هر لحظه با در دست داشتن کد پیگیری میتوانند از انجام شدن یا نشدن فالوور (مراحل سفارش) مطلع شوند.

فقط کافی است وارد صفحه خرید فالوور شوید.

به پایین صفحه رفته و قسمت پیگیری سفارشات را پیدا کنید.

کد پیگیری را وارد کنید و بر روی دکمه "پیگیری" کلیک کنید.

پیگیری سفارشات فالوور

بلافاصله وضعیت سفارش را مشاهده خواهید کرد.

انجام سفارشات فالوور


پیدا کردن آی دی پیج اینستاگرام

برای اینکه فالوورهای خریداری شده از امیگو را بر روی پیج خود وارد کنید باید آی دی پیج را در هنگام خرید در فیلد مورد نظر وارد کنید ، اما اگر نمیدانید ای دی پیج اینستاگرام شما چیست مراحل زیر را طی کنید :

1. وارد اینستاگرام شوید.

2. به تب Profile وارد شوید.

3. از قسمت بالا مطابق شکل آی دی شما نوشته شده است.

پیدا کردن آی دی پیج اینستاگرام

همچنین با ضربه زدن روی Edit Profile و وارد شدن در صفحه جدید میتوانید آی دی خود را در فیلد Username مشاهده کنید.

دقت کنید برای اعمال شدن فالوورها حتما حتما باید پیج شما عمومی باشد (خصوصی نباشد).


سوالات متداول خرید فالوور

سوالات متداول خرید فالوور

در ادامه به سوالاتی که ممکن است در هنگام خرید فالوور مطرح شود پاسخ خواهید داد.

1. چگونه میتوانم به شما اعتماد کنم (چرا خرید از امیگو) ؟

شبکه اجتماعی امیگو با سابقه چندین ساله به عنوان یکی از سایت‌های پربازدید ایران و با جایگاه الکسا زیر هزار می‌باشد ، همین سابقه و تعداد کاربران بسیار میتواند به شما اطمینان دهد که میتوانید با خیال راحت سفارشات خود را درج کنید ، همچنین شبکه اجتماعی امیگو دارای نماد ساماندهی و اینماد است. تمامی سفارشات به صورت خودکار و آنی پس از پرداخت انجام میشود و شما میتوانید با انتخاب سرویس ارزان قیمت آنی بودن سفارش را امتحان کنید.

2. چقدر زمان نیاز است تا سفارش شروع بشود؟

سفارشات در صورتی که صحیح ثبت شوند ، پس از پرداخت به صورت آنی آغاز خواهد شد ، اما باید توجه داشت که در توضیحات هر سرویس زمان انجام سفارش به طور دقیق نوشته شده است.

3. آیا امیگو به پسوورد حساب کاربری من احتیاج دارد؟

خیر ، برای همه سرویس‌ها احتیاجی به هیچ رمزعبور نیست و تنها نام کاربری و لینک کافی است.

4. چرا بعد از خرید فالوور ریزش داشتم؟

تمام سرویس‌های فالوور در دنیا دارای ریزش هستند و این یک امر اجتناب ناپذیر است ، اما باید به نوع سرویس خریداری شده توجه داشته باشید ، سرویس‌هایی که کیفیت بالایی دارند (در توضیحات سرویس ریزش کم نوشته شده) میتوانند بسیار کاربردی‌تر باشند.

5. ممکنه حساب کاربری من دچار مشکل بشود؟

سرویس‌های ارائه شده توسط آخرین روش‌ها بر اساس قوانین شبکه‌های اجتماعی اجرا خواهند شد ، قطعا شما تنها استفاده کننده از سرویس‌ها نیستید و در صورتی که هرگونه اختلالی رخ دهد سرویس به طور موقت غیرفعال خواهد شد. اما تاکنون هیچگونه مشکلی در این رابطه به ما گزارش نشده است.

6. چرا قیمت سرویس‌ها نسبت به تمامی سایت‌ها کمتر است؟

هدف ما ارائه سرویس‌ها با پایین‌ترین قیمت با کمترین سود به شما عزیزان ارائه میشود ، مطمئنا این قیمت‌های استثنایی با کیفیت فوق العاده شما را شگفت زده خواهد کرد. قطعا شما تبلیغ کننده ما خواهید شد.


برای خرید کلیه خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، تیک تاک ، یوتیوب ، فیسبوک ، توییچ ، اسپاتیفای و ساندکلاد میتوانید از omigo.ir/buy استفاده کنید.

همچنین در اینجا میتوانید از سایر خدمات اجتماعی امیگو به طور مستقیم استفاده کنید :

0
کــارمـا :
176
ورود به پتلفرم خدمات شبکه های اجتماعی : https://omigo.ir/buy
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
socialnetwork