ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

از کجا ممبر ارزان تلگرام بخریم؟

2 سال پیش - خواندن 11 دقیقه

تلگرام از برترین پیامرسانهای موجود در دنیاست که از همان ابتدا در کشور عزیزمان ایران مورد استقبال قرار گرفت ، پس از مدتی به دلیل سیاست های کشوری این پیامرسان مسدود شد اما این مسدودی باعث نشد که تعداد کاربران تلگرام کم شود ، بلکه هم اکنون که در حال نگارش این مقاله هستیم تلگرام پر بازدیدترین پیامرسان ایرانی است.

با توجه به محبوبیت تلگرام میتوان انتظار داشت که رونق کانال و گروه ها چقدر در تلگرام بالاست و این در حالی است که هر مدیر گروه یا کانال بدنبال پیشرفت و ارتقا هستند.

خرید ممبر تلگرام

در ادامه مقاله در مورد اهمیت ممبر (عضو) تلگرام صحبت خواهیم کرد و اینکه از کجا میتوانید ممبرهای با کیفیت و ارزان قیمت خریداری کنید.

بیشتر بخوانید :



چرا خرید ممبر تلگرام

چرا خرید ممبر تلگرام

همانطور که اطلاع دارید ماهیت اصلی هر گروه یا کانال تلگرام را اعضا آن مشخص میکنند ، یعنی هرچه قدر تعداد ممبرهای یک گروه یا کانال در تلگرام بیشتر باشد میتوان از با ارزش بودن و کیفیت بالای کانال یا گروه اشاره کنیم.

اما باید بدانید که جمع آوری ممبر در تلگرام به این راحتی ها نیست ، معمولا پس از ایجاد کانال میتوانید تا 200 ممبر را از طریق شماره موبایل اضافه کنید اما این محدودیت 200 نفره است و برای اینکه تعداد ممبرهای کانال بیشتر شود باید زحمات زیادی از جمله تبلیغات کنید.

پس تا به اینجا مقاله متوجه شدیم که اگر میخواهیم یک کانال یا گروه با ارزش و اعتبار دار داشته باشیم باید ممبرهای کانال ما زیاد باشد.

تلگرام هم همانند اینستاگرام که میتواند فالوورهای فیک داشته باشد میتواند دارای ممبرهای فیک باشد ، ممبرهایی که مزیت آنها افزایش تعداد کل اعضا کانال یا گروه است.

برای درک بهتر اهمیت تعداد ممبرهای کانال فرض کنید به شما دو کانال معرفی میشود که یکی از آنها تعداد 50 هزار ممبر دارد و دیگری 500 ممبر ، در اولین فرصت برای انتخاب قطعا کانالی انتخاب میشود که تعداد ممبرهای آن 50هزار نفر است.

اگر میخواهید در توسعه کسب و کار خود در تلگرام موفق باشید یا اگر مدیر کانال یا گروه در تلگرام هستید که قصد رقابت و موفقیت دارید باید بدانید که داشتن فالوور فیک میتواند کمک کننده باشد.

پس از اینکه اهمیت داشتن ممبر تلگرام را متوجه شدیم شما را با انواع ممبرهای تلگرام آشنا خواهیم کرد.


انواع ممبرهای تلگرام

ممبر واقعی

ممبر واقعی تلگرام

بسیاری از سایت های فروش ممبر ، برنامه ها یا ربات ها ادعای فروش ممبر واقعی دارند ، اما در واق این چنین نیست ، هیچ ممبر واقعی که در واقع یک انسان پشت آن است به دلخواه خود به کانالی اضافه نمیشود و اگر هم اضافه شود نه پست ها را میبیند و بلافاصله لفت میدهد.

پس ممبر واقعی وجود ندارد.

ممبر فیک 

ممبر فیک یعنی ممبری که فیک است و عملا هیچ کاراریی بجز عضو شدن در گروه یا کانال آن هم برای اضافه شده تعداد کاربران ندارد ، ممبرهای فیک توسط مدیران کانال ها و گروه ها بیش از هزاران بار در روز خریداری و اضافه میشوند.

ممبر اجباری

ممبر اجباری به این معنی است که برخی از کاربران به اجبار به برخی از کانال ها و گروه ها عضو میشوند ، این ممبرها عیب بزرگی که دارند این است که کاربر اضافه شده پس از مدت کوتاهی لفت میدهد و این کیفیت کانال را پایین می آورد.

ممبر کانال

ممبر کانال تلگرام

پر استفاد ترین ممبر فیک بر روی کانال ها استفاده میشود ، زیرا در کانال های تلگرام است که اهمیت تعداد ممبرها بالا میرود.

این ممبرها بر روی کانال های خصوصی یا عمومی اضافه میشوند.

ممبر گروه

ممبر گروه تلگرام

به غیر از کانال ممبرهایی وجود دارند که میتوانید آنها را به صورت فیک به گروه اضافه کنید ، این ممبرها باعث میشوند که تعداد اعضای گروه تلگرام بالا برود.


نکات خرید ممبر تلگرام

در خرید ممبر تلگرام باید به نکات مختلفی توجه کنید ، همین نکات و تفاوت هاست که باعث میشود قیمت های سرویس های تلگرام افزایش یا کاهش یابد.

نوع ممبر : اینکه ممبر برای کانال اضافه شود یا کانال میتواند در نوع قیمت آن تاثیر گذار باشد.

نکات خرید ممبر تلگرام

میزان ریزش : مهمترین فاکتور قیمت ممبر میزان ریزش آن است ، معمولا تا 99 درصد ممبرها دارای ریزش هستند ، اما مهم این است که این ریزش ها چقدر باشد به طور کلی هرچه قدر میزان ریزش ممبرها پس از مدتی بالا باشد قیمت این سرویس ها پایین خواهد بود. 

پس هرکجا قیمت ارزانی از ممبر دیدید فکر نکنید که بدون ریزش هستند ، قیمت پایین میتواند دلیلی بر ریزش بالای ممبرها پس از مدتی باشد.

ممبر ایرانی یا خارجی : ممبر ایرانی بودن یا خارجی بودن برای کانال کاربرد ندارد زیرا کاربران نیمتوانند نوع ممبر کانال را مشاهده کنند ولی در ممبر گروه به دلیل اینکه دیگران میتوانند اعضا گروه را ببینند میتواند نوع ممبر مهم باشد. ممبر ایرانی یعنی اینکه تصویر پروفایل و نام آن ایرانی باشد.

استارت و زمان تکمیل سفارش : یکی دیگر از فاکتورهای مهم سرویس خرید ممبر زمان استارت و تکمیل سفارش است ، سرویس های سوپر سریع بلافاصله شروع خواهند شد و پس از مدت کوتاهی ممبرها به کانال یا گروه اضافه خواهند شد. ممبرهای ارزان قیمت معمولا دیر اعمال میشوند و همین میتواند دلیل قیمت پایین ممبرها باشد.


از کجا ممبر ارزان تلگرام بخریم؟

یکی از مسائل مهمی که در ذهن بسیاری از کاربران رخ میدهد این است که از کجا ممبر ارزان و معتبر خریداری کنیم ، در اینترنت سایت ها و برنامه های زیادی هستند که فروش ممبر تلگرام دارند اما آیا همه آنها قابل اعتماد ، ارزان قیمت و با کیفیت هستند؟

جواب قطعا خیر است ، شما از هر سایت و برنامه ای که میبینید نباید خرید ممبر کنید ، زیرا مهمترین دلیلی که میتوانید برای این صحبت خود داشته باشیم این است که ممکن است هزینه خرید ممبر تلگرام شما از بین برود و برای شما ممبری اضافه نشود و ایجاست که دست شما جایی را نخواهد گرفت.

در این مقاله سعی کردیم که به طور کامل نکات و مسائل مهم خرید تلگرام را به شما آموزش دهیم ، ما در سایت امیگو به طور تخصصی خدمات شبکه های اجتماعی را برای همه فراهم کردیم که خرید ممبر تلگرام یکی از آنهاست.

شما میتوانید با خیال راحت و با بهترین قیمت رقابتی انواع ممبرهای مختلف تلگرام را خریداری کنید فقط کافی است که وارد آدرس omigo.ir/buy شوید.

در ادامه مقاله چگونگی خرید ممبر تلگرام را آموزش خواهیم داد.

به طور کامل به شما تضمین میدهیم که از حرفه ای ترین مجموعه خدمات شبکه اجتماعی کشور خرید خواهید کرد و به طور 24 ساعته کارشناسان مجرب پاسخگوی هر سوال شما خواهند بود.


آموزش خرید ممبر تلگرام

آموزش خرید ممبر تلگرام

برای خرید ممبر میتوانید از محصولات بهترین و پیشرفته ترین پلتفرم خدمات شبکه اجتماعی کشور استفاده کنید که در ادامه مقاله آن را آموزش خواهیم دارد :

1. وارد آدرس https://omigo.ir/buy شوید.

2. از صفحه اصلی بر روی "تلگرام" و سپس "ممبر" کلیک کنید.

همچنین میتوانید به طور مستقیم وارد صفحه خرید ممبر تلگرام شوید ، فقط کافی است اینجا کلیک کنید.

خرید ممبر تلگرام از امیگو

3. هم اکنون لیستی از ممبرهای تلگرام را خواهید دید ، بر اساس سلیقه خود میتوانید از هر سرویسی که خواستید استفاده کنید.

برای تغییر تعداد سفارش میتوانید بر روی اعداد کلیک کرده و تعداد ممبری که قصد اضافه کردن آن به کانال یا گروه دارید را انتخاب کنید.

لیست قیمت ممبر تلگرام

4. بر روی "سفارش" کلیک کنید.

5. در باکس باز شده مشخصات زیر را وارد کنید :

  • نام : نام خود را باید وارد کنید ، این مورد الزامی است زیرا بعدا برای پیگیری سفارشات به آن نیاز خواهیم داشت.
  • شماره موبایل : ورود این مورد الزامی نیست ، ولی وارد کردن آن میتواند تاثیر گذار باشد زیرا در صورت بروز مشکلی در سفارش ما از طریق شماره موبایل بتوانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.

اگر بخواهید ممبر خود را بر روی کانال عمومی بزنید باید تنها نام کاربری یا همان ای دی کانال را وارد کنید ، اگر بخواهید بر روی کانال پرایویت یا گروه ممبر بزنید بر اساس توضیحات باید لینک وارد کنید.

در آخر مقاله چگونگی پیدا کردن آی دی کانال یا گروه تلگرام را آموزش خواهیم داد.

نکته بسیار مهم : در قسمت پایین هر سرویس یک سری از توضیحات نوشته شده است که حتما باید آنها را بخوانید ، در صورتی که توضیحات خوانده نشود عواقب آن بر عهده کاربر خواهد بود.

6. در نهایت بر روی "پرداخت" کلیک کنید ، بلافصاله به درگاه امن بانکی ارجاع داده خواهید شد که باید مراحل خرید را از طریق درگاه بانکی پیگیری کنید.

در صورتی که درگاه بانکی و رمز دوم ندارید میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی به نشانی مراحل خرید را با کارت به کارت انجام دهید ، البته کارت به کارت برای سفارش های بالای صد هزار تومان انجام خواهد شد.

7. پس از پرداخت به شما شماره پیگیری داده میشود که حتما آنرا یادداشت کنید ، زیرا در صورتی که نیاز باشد به پشتیبان پیام دهید و سفارش خود را پیگیری کنید به این کد نیاز میشود.


چگونگی ارتباط با پشتیبانی و پیگیری سفارشات خرید ممبر

یکی از افتخارات ما در امیگو پشتیبانی 24 ساعته به صورت کاملا حرفه ای با صفحه چت روم است ، امیگو در خود یک پیامرسان داخلی دارد که کاربران میتوانند با یکدیگر چت کرده و ما به کمک این پیامرسان میتوانیم پیگیر مشکلات کاربرانی که از ما فالوور خریداری کرده اند باشیم.

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید پیشنهاد میکنم مقاله "خرید فالوور اینستاگرام (همه چیز در مورد فالوور واقعی ، فیک و ارزان)" را بخوانید.

برای ارتباط با پشتیبانی امیگو باید حتما در سایت ثبت نام کرده باشید و حساب کاربری داشته باشید ، برای ایجاد حساب کاربری از بالا سایت بر روی "ثبت نام" کلیک کرده و مراحل ثبت نام را طی کنید.

پس از ثبت نام بر روی این لینک https://omigo.ir/chat/help کلیک کرده یا از طبق تصویر بر روی دکمه "پشتیبان" کلیک کنید.

پشتیبانی خرید فالوور

سوال یا مشکل خود را نوشته و برای ما ارسال کنید (دقت کنید که اگر مشکلی در سفارش وجود دارد کد پیگیری را حتما ارسال کنید).

کارشناسان ما بلافاصله در اولین فرصت پیام شما را خوانده و جواب خواهند داد.


اطلاع از وضعیت سفارش

کاربران امیگو میتوانند وضعیت سفارش های خود را پیگیری کنند ، بدین صورت که در هر لحظه با در دست داشتن کد پیگیری میتوانند از انجام شدن یا نشدن ممبر (مراحل سفارش) مطلع شوند.

فقط کافی است وارد صفحه خرید ممبر شوید.

به پایین صفحه رفته و قسمت پیگیری سفارشات را پیدا کنید.

کد پیگیری را وارد کنید و بر روی دکمه "پیگیری" کلیک کنید.

پیگیری سفارشات فالوور

بلافاصله وضعیت سفارش را مشاهده خواهید کرد.

انجام سفارشات فالوور


چگونگی پیدا کردن آی دی کانال و گروه تلگرام

برای پیدا کردن آی دی یا همان نام کاربری کانال عمومی وارد کانال شوید ، از بالا بر روی عنوان کانال ضربه بزنید.

از قسمت مشخص شده در تصویر میتوانید آی دی کانال را مشاهده کنید ، برای کپی میتوانید انگشت خود را روی آن نگه دارید و Copy را انتخاب کنید.

چگونگی پیدا کردن آی دی کانال و گروه تلگرام

برای پیدا کردن آی دی گروه تلگرام وارد گروه شده و از بالا صفحه چت بر روی عنوان گروه ضربه بزنید.

از قسمت مشخص شده میتوانید آی دی گروه را کپی کنید.


در آخر

سایت خرید ممبر تلگرام به طور مستقیم و بدون ریزش

پس در این مقاله متوجه شدیم که خرید ممبر تلگرام باید چگونه باشد و در هنگام خرید ممبر تلگرام باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. همچنین برای خرید کلیه خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، تیک تاک ، یوتیوب ، فیسبوک ، توییچ ، اسپاتیفای و ساندکلاد میتوانید از omigo.ir/buy استفاده کنید.

در اینجا میتوانید از سایر خدمات اجتماعی امیگو به طور مستقیم استفاده کنید :


1
کــارمـا :
176
ورود به پتلفرم خدمات شبکه های اجتماعی : https://omigo.ir/buy
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
socialnetwork