ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

آموزش سریعترین ، آسانترین و مطمئنترین روش ریپورت و مسدود کردن پیج اینستاگرام

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

اینستاگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی دنیا است که بیش از 2 میلیارد کاربر در آن عضو هستند ، در کشور ما ایران هم بر اساس آخرین آمار بیش از 40 میلیون کاربر اینستاگرامی وجود دارد.

جدای از این آمارها باید توجه داشت که بیشتر کسب و کارهای مجازی در اینستاگرام هستند و افراد از طریق پیج خود به ارائه محصولات و کسب درآمد خود میپردازند.

با این آمارها و اطلاعات میتوانیم دریابیم ما در یک کشور مجازی زندگی میکنیم که هر کسی میتواند خانه (پیج) خود را ساخته و با دیگران ارتباط برقرار کند ، جدای از اینکه مزایای این شبکه اجتماعی را گفتیم اینستاگرام میتواند مکانی باشد که در آن اخبار کذب ، تصاویر و ویدئوهای مستهجن ، دروغ فراکنی و... باشد ، همانطور که در هر کشوری خلاف کار وجود دارد در اینستاگرام هم میتوان خلاف کاران و کلاه برداران زیادی را یافت.

بیشتر بخوانید :

همچنین بخوانید : خرید فالوور اینستاگرام (همه چیز در مورد فالوور واقعی ، فیک و ارزان)


اما در این کشور مجازی پلیس کیست که باید ناظر و حتی اعمال قانون باشد؟ 

جواب سوال اینستاگرام است ، کاربران میتوانند موارد خلاف را به اینستاگرام گزارش دهند تا اینستاگرام پس از بررسی گزارشات پست ، پیج و... را مسدود یا محدود کند.

اما روش کار چگونه است ، برای گزارش پست های اینستاگرام باید مراحل زیر را به صورت دستی انجام دهید :

برای گزارش یک پیج کافی است وارد پیج مورد نظر شده و از بالا سمت راست بر روی سه نقطه ضربه بزنید ، آنگاه گزینه Report را انتخاب کنید.

از شما خواسته میشود که سایر مراحل گزارش را طی کنید.

اما آیا با گزارش کردن من پیج اینستاگرام مسدود میشود؟

جواب خیر است ، اینستاگرام تنها با یک گزارش هیچ حساب کاربری را مسدود یا محدود نمیکند ، معمولا بدین صورت است که اگر تعداد گزارشات برای یک پیج یا پست زیاد باشد اینستاگرام اقدام به محدود کردن پیج میکند.

اما سریعترین راه مسدود کردن پیج اینستاگرام چیست؟

ما در قسمت خدمات اجتماعی امیگو ، خدماتی از قبیل افزایش فالوور ، لایک ، بازدید و... انجام میدهیم ، اما یکی از خدماتی که کاملا اختصاصی است "ریپورت اینستاگرام" است ، به کمک این سرویس شما میتوانید یک حساب کاربری را وارد کرده و بر اساس نیاز تعداد گزارشات را مشخص کنید ، پس از پرداخت بلافاصله بر اساس تعداد درخواستی اکانت های مختلف شروع به ریپورت کردن پیج میکنند و بدین صورت تعداد گزارشات ارسالی به اینستاگرام بالا رفته و پیج مسدود میشود.

برای اینکه اینستاگرام به گزارشات ارسالی شک نکند ، هر کاربر با آی پی متفاوت و بر اساس آخرین الگوریتم های اینستاگرام شروع به گزارش میکند که همه چیز در نهایت واقعی به نظر برسد.

در ادامه همراه ما باشید تا آموزش مسدود کردن سریع و مطمئن را آموزش دهیم :

1. وارد آدرس خدمات شبکه‌های اجتماعی omigo.ir/buy شوید.

2. بر روی اینستاگرام کلیک کنید.

خدمات افزایش فالوور و ریپورت اینستاگرام

3. به تب "خدمات اختصاصی" بروید (چنانچه در گوشی هستید با اسکرول به سمت راست میتوانید تب ها را مشاهده کنید)

خدمات اختصاصی اینستاگرام

4. سرویس "ریپورت اینستاگرام" را پیدا کنید.

ریپورت پیج اینستاگرام

5. تعداد اکانتهایی که باید گزارش ارسال کنند را مشخص کنید ، شما میتوانید تا تعداد صدهزار اکانت برای گزارش را انتخاب کنید.

گزارش مسدود کردن اکانت اینستاگرام

6. پس از انتخاب تعداد ، بر روی دکمه سفارش کلیک کنید.

7. در صفحه ظاهر شده قیمت پرداختی و تعداد را مشاهده خواهید کرد ، پیشنهاد میکنیم توضیحات مربوط به سرویس را به طور کامل مطالعه کنید ، در نهایت نام و آدرس پیج را وارد کنید.

8. بر روی پرداخت کلیک کنید.

9. پس از پرداخت سیستم به طور خودکار شروع به استارت میکند و بر اساس زمان گفته شده در توضیحات سفارش انجام خواهد شد.

نکته مهم : در صورت عدم تعلیق اکانت مسئولیتی بر عهده امیگو نیست زیرا شرکت اینستاگرام است که باید در نهایت بر اساس گزارشات رسیده شده اکانت را مسدود کند همچنین ما نمیتوانیم هیچ مدرکی از تحویل را به اشتراک بگذاریم. اما باید اشاره داشت که بسیاری از افراد برای مسدود کردن پیج ها از این روش استفاده میکنند زیرا سریعترین و راحت ترین راه برای مسدود کردن است ، روش های دیگر برای مسدود کردن بسیار هزینه بر خواهند بود و بسیار شما را اذیت خواهد کرد (مانند اینکه از دیگران بخواهید پیج را ریپورت کنند)


برای خرید کلیه خدمات شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، تیک تاک ، یوتیوب ، فیسبوک ، توییچ ، اسپاتیفای و ساندکلاد میتوانید از omigo.ir/buy استفاده کنید.

همچنین در اینجا میتوانید از سایر خدمات اجتماعی امیگو به طور مستقیم استفاده کنید :

0
کــارمـا :
176
ورود به پتلفرم خدمات شبکه های اجتماعی : https://omigo.ir/buy
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
socialnetwork